Kupczenie stanowiskami kierowniczymi również w PKS-ie? - INFO BAI
bai
info bai
katalog bai
gielda bai
Bai Andrzej Kurzawa


 
Piątek, 15 grudnia 2017
Wybierz miasto na mapie
Kupczenie stanowiskami kierowniczymi również w PKS-ie?
Data dodania: 2017-06-09 16:43:33
Kupczenie stanowiskami kierowniczymi również w PKS-ie?
Źródło zdjęcia: Starostwo Powiatowe
W mijającym tygodniu odbyło się Walne Zgromadzeniu Udziałowców w spółce PKS.

Podjęto na nim uchwałę o przyjęciu sprawozdania finansowego i bilansu oraz udzieleniu absolutorium prezesowi.

Jako przedstawiciel Zarządu Powiatu w zgromadzeniu uczestniczył Grzegorz Gryczka, ponieważ to on, a nie starosta został do tego upoważniony przez Zarząd Powiatu Bełchatowskiego.

Innymi istotnymi decyzjami podjętymi na Walnym Zgromadzeniu Udziałowców w spółce PKS jest
nieprzyznanie nagrody dla prezesa oraz zmniejszenie jego pensji do minimalnej ze względu na trudną sytuację finansową spółki i działania prezesa związane z zatrudnianiem osób z zewnątrz.
Chodzi w szczególności o osoby z najbliższego otoczenia Marka Chrzanowskiego.
Leszek Chrzanowski brat byłego prezydenta miasta został zatrudniony kilka dni temu, tuż po ważnym głosowaniu, o którym pisaliśmy wcześniej oraz Pani Patrycja Cheda, również zatrudniona w tym roku, w ostatnich miesiącach.

Powyższe działania zdają się potwierdzać układ części PiS-u skupionego wokół ministra Macierewicza z obozem poprzedniej władzy, obecnie skupionej wokół ministra Gowina.
.

Warto pamiętać też o tegorocznym mianowaniu Marka Chrzanowskiego na stanowisko kierownicze w Elbis-ie, o tym że Wiktor Rydz uważany za zausznika byłego prezydenta z Plus-a, kilka miesięcy temu został prezesem GKS-u i zatrudnienie Krzysztofa Magnuckiego w PZD, o którym też niedawno pisaliśmy. To wszystko wydarzyło się w ostatnich dniach i miesiącach. Trudno nie pokusić się o przypuszczenia graniczące z pewnością, że te stanowiska rozdawane są w zamian za takie a nie inne głosowanie, jako rewanż czy zobowiązanie i jest postrzegane jako kupczenie kierowniczymi stanowiskami - jak to trafnie określił Grzegorz Gryczka, w jednej z ostatnich wypowiedzi na łamach naszego portalu.

Czy to koniec redukcji stanowisk kierowniczych w mieście i powiecie czy dopiero początek?

To pytanie wydaje się być retorycznym biorąc pod uwagę fakt, że prezes PKS-u jako radny, był przeciwny udzieleniu absolutorium Marioli Czechowskiej i tym samym stanął w opozycji do PiS-u reprezentowanego przez Panią prezydent.

Jarosław Brózda brat prezesa PKS-u, jest zatrudniony w magistracie. W ostatnich wyborach był kandydatem na prezydenta, a po odpadnięciu w pierwszej turze nie poparł Marioli Czechowskiej w starciu z Markiem Chrzanowskim. Natomiast w następnym roku, startował do senatu i był konkurentem kandydata PiS-u senatora Dobkowskiego i odbierał mu głosy przede wszystkim z Bełchatowa i powiatu. Dlatego też będąc osobą z poza koalicji rządzącej i będący w opozycji do niej, wydaje się być osobą niepożądaną na ważnym stanowisku w urzędzie. Ewidentnie widać tu konflikt interesów.
Natomiast prezes Sebastian Brózda wydaje się ignorować fakt, że spółka PKS podlega pod Zarząd Powiatu, który jest władny go odwołać z pełnionej funkcji a obecnie zarząd jest pod kontrolą koalicji do której prezes stanął w opozycji. Czy bracia Brózdowie utrzymają swoje stanowiska?

Czekamy na dalszy rozwój wypadków, o których będziemy niezwłocznie informować.

K.A.

Artykuły powiązane:

Powiat wprowadza oszczędności - likwidacja stanowisk w PZD
Data dodania: 2017-06-08 09:47:39
http://www.belchatow.bai.pl/?aktualnosci=infobai_info_wiecej&id_nius=244736

Wielkie zmiany personalne w Starostwie Powiatowym
Data dodania: 2017-06-02 15:30:55
http://www.belchatow.bai.pl/?aktualnosci=infobai_info_wiecej&id_nius=244698

Wniosek o odwołanie przewodniczącej rady powiatu
Data dodania: 2017-05-26 16:06:45
http://www.belchatow.bai.pl/?aktualnosci=infobai_info_wiecej&id_nius=244639

Czy Macierewicz i Milczanowska przejmą kontrolę nad powiatem bełchatowskim?
Data dodania: 2017-05-18 11:11:54
http://www.belchatow.bai.pl/?aktualnosci=infobai_info_wiecej&id_nius=244567
Tagi: Kupczenie stanowiskami kierowniczymi, Bełchatów
Dodaj nowy komentarz:
Redakcja portalu info.bai.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych w komentarzach użytkowników. Osoba zamieszczająca opinie zawierające treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie, naruszające prawa portalu info.bai.pl i jego wydawcy lub innych osób albo naruszające zasady współżycia społecznego może ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  • Wiceprezydent jest spoko. Jego to posłanka ze swoim mecenasikiem z. pozbawili pracy. On nie z tej sitwy.
    Autor:Wywyborcs Data: 2017-06-18 22:12:19
  • Co masz do radomskiego prezydenta? Spoko gość!@
    Autor:Radomszczanin Data: 2017-06-18 19:54:42
  • Zobacz co sie dzieje w kopalni i elektrowni. Protegowani sitwy radomszczańskiej na 2 m-ce do rambu lub betransu albo bestgumu i potem hop do kopalni czy elektrowni. Hej siup radomsko. Takich jaj to nawet PO nie odwalalo. Oj będzie się dzuało za rok może dwa. Zniszczyliście zaufanie waszych wyborców kmioty. Panie Prezesie Kaczyński pogoń to tałtajstwo.
    Autor:Wywyborca Data: 2017-06-18 19:53:58
  • Też jestem przeciw pierwszeństwu w Bełchatowie dla ludzi z Radomska. Żeby w Bełchatowie nie było kandydata na wiceprezydenta miasta!! To żarty!!! Uważam Miśki, że wiceprazydenci w Bełchatowie powinni byc Bełchatowa anie z Radomska!!!
    Autor:ola Data: 2017-06-17 21:06:42
  • Cześć jak to jest że kupczenie dotyczy tylko prawej strony?
    Autor:Lewy Data: 2017-06-17 08:29:51
  • Wydaje mi się że to jest to dla nich od czasu do czasu
    Autor:R6 Data: 2017-06-16 19:20:09
  • W. kombinuje jak tu czmychnąć na lepsze stanowisko. Za chwile będzie pretekst: brak większości w radzie. Kopalnia, elektrownia czy centrala na węglowej. Dla tych ludzi ważne są osobiste korzyści, a nie dobro miasta, powiatu czy ideały partii. Zawiedliście nas niestety.
    Autor:Wyborcy Data: 2017-06-16 15:24:28
  • koalicja jest czy jej nie ma i chyba jest jak du.pa, każdy ma swoją
    Autor:eryk Data: 2017-06-16 14:19:44
  • Koalicja ma prezydentowa, wiekszosc w zarządzie powiatu i w radzie powiatu oraz przewodniczącego rady powiatu. Przeciwnicy koalicji maja starostę (ale bez większości w zarządzie powiatu) i wiekszosc w radzie miasta, w tym przewodnicząca. Koalicje popiera senator, a druga grupę poseł, minister i posłanka z Radomska. Widac, ze wyraźna przewagę ma koalicja wspierana przez senatora. Słabna natomiast przeciwnicy koalicji wspierani przez ministra, posła i posłanke z Radomska.
    Autor:Politolog Data: 2017-06-15 22:41:25
  • Nie uda sie im rozwalić koalicji podpisanej przez senatora i szefa ZB Grzegorza Gryczke. Widać, ze koalicja po pewnym zmodyfikowaniu trzyma sie mocno. Każdy musi sie określić, czy jest w tej koalicji, czy poza nią. Prezes PKS jest radnym miasta. Aktywnie występuje przeciwko prezydentowej i rządzącej koalicji. Wiec nie może być zdziwiony jak zostanie odwołany ze stanowiska.
    Autor:Logika Data: 2017-06-15 22:30:56
  • Łubu dubu łubu dubu
    Autor:Jak tam Data: 2017-06-15 13:35:28
  • A p oseł se poseł gdzieś. P osłanka też.
    Autor:Cohen Data: 2017-06-14 14:53:25
  • Polak mówisz i masz :) wtańcz mnie w tej miłości kres
    Autor:dancer Data: 2017-06-14 12:52:36
  • Niedługo wybory, ciekawe, bardzo ciekawe.
    Autor:Nikifor Data: 2017-06-14 10:27:19
  • On ma pewnie ochotę wskoczyć do gieksy. Ale jak to zrobić żeby było tak chociaż trochę honorowo?
    Autor:Jołkipołki Data: 2017-06-14 09:04:11
  • Mamy starostę: Waldek nic nie mogę, a nie odejdę honorowo.
    Autor:Ważniak Data: 2017-06-14 08:22:41
  • Dancer przetłumacz na nasze, bo nic nie rozumiem.
    Autor:Polak Data: 2017-06-14 08:20:58
  • Jak wystawili dr Koca i Rybaka na pośmiewisko, to entuzjazm odszedł. Drugi dr z Zelowa też został odstrzelony z prezydium rady. A najbardziej spektakularne to było odwołanie siostry posła z przewodniczącej. A miała być wicestarostą. Z posłem nikt już się nie liczy. Biedak żali się w lokalnej telewizji, że nie chcą z nim rozmawiać.
    Autor:omega Data: 2017-06-14 08:19:13
  • Przycichły jakoś te nowe komitety gminne PiS, nie widziałem ich przy składaniu kwiatów przed pomnikiem JPII w niedzielę. Co się stało, czyżby dostali zadyszki ?
    Autor:Mieszkaniec Data: 2017-06-14 08:11:43
  • sia lalalalalala, dens tu mi de end of lowe
    Autor:dancer Data: 2017-06-14 08:11:15
  • Pewnie pozycja ich szefa z Warszawy jest też niepewna. Wszystko postawili na niego i mogą razem z nim zejść ze sceny politycznej
    Autor:B..b Data: 2017-06-14 08:06:37
  • Miśki jednak jakby się czegoś obawiali? Oj chyba wisi nad nimi miecz Damoklesa. Cóż... kto sieje wiatr zbiera burze...
    Autor:A..a Data: 2017-06-14 07:46:15
  • Miśków obłęd trwa,siala lala la!
    Autor:belchatow Data: 2017-06-13 22:46:32
  • Malowana lala, la la la :-)
    Autor:Laluś Data: 2017-06-13 21:05:47
  • Cześć i chwała niech nam żyje! !!!
    Autor:Ratownicy Data: 2017-06-13 16:38:44
  • W Radomsku chcą PiSu, ale nie takiego jaki reprezentuje posłanka i jej ludzie.
    Autor:Radomszczanin Data: 2017-06-13 12:46:35
  • CO CHCECIE OD RADOMSKA? PRZECIEŻ TO PORZĄDNI LUDZIE, NIE CHCĄ PISU...
    Autor:kabareciarz Data: 2017-06-13 11:24:56
  • próba mikrofonu, raz, raz, raz
    Autor:DISCO Data: 2017-06-13 11:13:00
  • próba mikrofonu, raz, raz, raz
    Autor:DISCO Data: 2017-06-13 11:13:00
  • I "dzięki" takim ludziom o opcji radomszczańsko-bełchatowskiej czekamy na wybory. Załatwiliście radomsko i załatwiliście Bełchatów gdzie już nie kiełkuje, ale rośnie niechęć, a nawet gorzej... do PiS. Podziękujemy wam przy urnach...
    Autor:Won Data: 2017-06-13 07:22:04
  • A mottem tego Stowarzyszenia niech będą słowa piosenki W. Młynarskiego:"Co by tu jeszcze spieprzyć panowie, co by tu jeszcze..."
    Autor:A..a Data: 2017-06-12 23:00:27
  • Elka kiedy zakładacie z posłem to stowarzyszenie o którym tak rozpowiadałaś na prawo i lewo????
    Autor:Ogórek Data: 2017-06-12 18:21:53
  • Lisku wszyscy tego oczekują bo inaczej bełchatowski PiS podzieli rolę radomszczańskiego gdzie dzięki pani posłance i jej doradcy tzw."spoconemu mecenasowi z." nie ma już co zbierać. PiS tam nie istnieje.
    Autor:Kasandra Data: 2017-06-12 13:11:03
  • Poseł ze starostą uwiesili się posłanki z Radomska jak rzep psiego ogona. Ale pies odrywa rzepy i zrzuca na glebę. To samo ich czeka. Będą upadać z hukiem
    Autor:Lisek Data: 2017-06-12 12:45:48
  • Jak czytam ten komentarz Mateusza, to ogarnia mnie pusty śmiech. Konkursy organizuje się tylko dla zmylenia, bo wygrywają je zazwyczaj ci, którzy mają wygrać. Jest to tylko ściema, która ma na celu rozmycie odpowiedzialności za awans na kierownicze stanowiska. Jestem przeciwnikiem takich fikcyjnych konkursów. Niech będzie jasne kto kogo mianuje na stanowiska. Będzie za to odpowiadał. Co do Samsika i żony Kopka to masz rację w 100%. Jednak chcę ci przypomnieć, że w 2015 r. podczas kampanii wyborczej do sejmu to nie kto inny, tylko Misiewicz prezentował się razem z senatorem w telewizji lokalnej u Samsika. Więc to szef obecnych przeciwników Czechowskiej musiał mieć jakieś związki z tym panem. Rozparze daj spokój, jest on ciężko chory, ale trudno mu odmówić kompetencji, no i jego poparcie dla Czechowskiej też nie było bez znaczenia. To tyle faktów.
    Autor:Mariusz Data: 2017-06-12 12:41:24
  • Mateusz. A za Plusa to było inaczej? Która władza robi inaczej? Jeszcze takiej nie było i z przykrością muszę stwierdzić, ze nie będzie. Przynajmniej w tym stuleciu. Zobacz w artykule jak Chrzanowski jeszcze się mocno trzyma a władzy ponoć już nie ma.
    Autor:Jarek Data: 2017-06-12 10:59:51
  • Mateusz nie filozofuj. Zobacz co Targowica radomszczańsko-bełchatowska wyprawia w elektrowni i kopalni. My też głosowaliśmy za "dobrą zmianą". I co? Byle do najbliższych wyborów.
    Autor:Zniesmaczony Data: 2017-06-12 10:37:48
  • Jak czytam te wasze komentarze to ogarnia mnie złość ponieważ obiecaliście jako PIS nowe standardy Pani Czechowska szła do wyborów z hasłem konkursów na intratne stanowiska w mieście i co zrobiliście oszukaliście nas wyborców PIS-u. Kopek zostaje prezesem tylko dlatego że Ziemia poparła Czechowską nie było konkursu. Żona Kopka dostaję stanowisko w Gminie Bełchatów Za 9000 zł uposażenia tylko dlatego że Kopek jest kolegą Ładziaka nie było konkursu. Rozpara dostaje wysoko płatne stanowisko tylko dlatego że poparł Czechowską w wyborach. Samsik dostaje dyrektorskie stanowisko tylko dlatego że ma telewizje lokalna i promuje w niej Ładziaka i Czechowską. Pierzchała, Wodzinski i Dzugaj tylko dlatego, że są synami radnych PIS-u i nie było konkursów na te stanowiska. Drugi raz już się wam nie damy oszukać.
    Autor:Mateusz Data: 2017-06-12 06:29:49
  • Azotox. Wg ciebie porządnie wykształceni synowie radnego Pierzchaly i Dzugaja, którzy zastąpili Kucowa i najstarszego Wyczachowskiego to jest chołota komunistyczno ziemniaczana. Nieudolni, nieudaczni, niekompetentni, partyjni sługusi bez ideii (pisownia oryginalna przez dwa i) wykreowani przez Czechowska i Dobkowskiego, określani jako lumpenproletariat, co uwiera części PiSu. Natomiast pracujący tam Skorupa i Niewieczerzal z PLUSa oraz pracująca niedawno Kucowa i Wojciech Wyczachowski, którzy byli w PLUSie, to sa bardzo światli i kompetentni. Nie maja nic wspólnego z komunistami, bo pochodzą z patriotycznych antykomunistycznych rodzin, nie tworzyli koalicji z PO, a wcześniej w czasach prezydentury Rozpary koalicji z SLD. Przejrzyj sie w lustrze, ono prawde ci powie.
    Autor:Lustro Data: 2017-06-11 23:14:13
  • 123 w radomsku rozwaliła PiS to teraz chce zrobić to samo z Bełchatowem. Napuszcza jednych nacdrugich, a sama dzieli stołkami w gieksie. A jeszcze jej si? miasto i powiat marzy.
    Autor:Eris Data: 2017-06-11 23:11:25
  • Poseł jakby miał jaja to przegoniłby posłankę z radomska na cztery wiatry. Ale ona go całkowicie zdominowała więc się jej po prostu boi. Żenada. Mieć trzech parlamentarzystów w Bełchatowie i pozwolić szarogęsić się radomsku.
    Autor:Wybrani Data: 2017-06-11 23:07:08
  • Posłankę z Radomska interesuje tylko to, aby potykać swoich ludzi gdzie tylko sie da. Bo u siebie w Radomsku oddała władze w zamian za mandat poselski. Bliskie relacje z ministrem pomagają jej w tym.
    Autor:123 Data: 2017-06-11 21:55:09
  • Daj spokój tym atakom na Rozpare. Ja pamietam, ze poparł on Mariolę w starciu z Chrzanowskim. Chrzanowski zalazł za skore wszystkim oprócz części PLUSa i PO, z która przez tyle lat rządził. Dlatego wszyscy jego przeciwnicy poparli Czechowska, bo mieli go dosyć. I nie miało to nic wspólnego z barwami politycznymi. Wiec Czechowska nie może sie całkowicie odciąć od tych, którzy ja poparli za wyjątkiem tych, którzy chcieli ja zawlaszczyc wyłącznie dla siebie. Tych sie pozbyła i bardzo dobrze zrobiła. Dzieki temu polepszyły sie jej relacje z senatorem. Uważam, ze za bardzo pobłaża tym, których utrzymuje na stanowiskach, a mimo to działają przeciwko niej. Powinna zrobić z nimi porzadek.
    Autor:Xyz Data: 2017-06-11 21:46:56
  • Akurat Wodkan mysle ze dziala sprawnie i z doza poprawnosci ku chwale obywatela...wykonuja to ludzi ktorzy sa dobrze zarzadzani przez Prezesa....
    Autor:Obywatel Data: 2017-06-11 21:40:19
  • Ja sie nie znam na rozgrywkach politycznych. Ale oceniam rządzących po dokonaniach. Ten gracz polityczny o niezbyt wysokich kwalifikacjach uporał se ze smrodem w miescie który wprowadziła kompetentna poprzednio rządząca ekipa PLUSa.. W smrodzie odeszła i nie chce aby powróciła, bo nie chce nowego smrodu.
    Autor:Mieszkaniec Data: 2017-06-11 21:31:25
  • Układ z ZB i połowa PO (druga połowa jest z puczystami PiS) jest lekarstwem na nepotyzm puczystow lub jak kto woli Miśków. Bo niestety władze okręgowe PiS z jej prezesem z Warszawy i posłanka z Radomska na czele nie reagują na ta patologie.
    Autor:Nepotyzm Data: 2017-06-11 21:25:18
  • Azotox ciebie to pokręciło. Układy są wszędzie. Starostwo na pierwszym miejscu. Nepotyzm i kolesiostwo. Partyjne poklepywanie się po plecach za państwowe pieniądze. Wpychani wszyscy wszędzie puki można.
    Autor:takie tam Data: 2017-06-11 19:18:41
  • Towarzystwo wzajemnej adoracji w Kanalizacji ma się dobrze Kopek ,Samsik,Pawlikowska,Rozpara to nie są ludzie o zbyt wysokich kwalifikacjach tylko gracze polityczni zaintresowani utrzymaniem władzy i windowaniem na stanowiska kolejnego pokolenia przy****sów /dzieci/Rozpara ,Pawlikowska,Pierzchała ,Dzugaj,Kopka się edukują/.DOBRA ZMIANA wykreowana przez Czechowską i Dobkowskiego to nieudolność nieudacznosc partyjnych sługusów bez ideii ,brak kompetencji lub strach przed utratą stanowisk /nazywano to Lumpenproletariat/już nawet uwiera to części PIS-U .Róbcie porządki bo ta chołota komunistyczno -zienmniaczana zalewa jak STONKA.
    Autor:azotox Data: 2017-06-11 18:12:44
  • Energetycy i górnicy byli za pisem bo mieli dosyć Gieksy. Mieli nadzieje na likwidację jej lub zmniejszenie liczbowo. Tymczasem nic sie nie stało im nawet prezes z radnymi i parlamentarzystami w ub. Roku proponował z miśkiem stanowiska co niektórym. A wy się tylko kłócicie. Za rok samorządowe potem parlamentarne. Bełchatów was podsumowuje.
    Autor:Wyborca Data: 2017-06-11 17:30:09
  • Nie zamydlajcie tym hejtem faktów!!! Skoro rok temu za odwołaniem Gryczki głosowało 17 radnych, to znaczy, że ZA ZERWANIEM KOALICJI z ZB była również piątka z V-tej kolumny PiS. Kto im to polecił, ten zerwał koalicję. Nie wiecie kto, czy udajecie amnezję? P.s. Zobaczcie sobie np. w Wikipedii, co to znaczy "V kolumna". To są ci, którzy walczą przeciwko swoim, t.j. np. ci z PiS, którzy z PO-PSL-ZB odwołują przewodniczącą i wiceprzewodniczącego z PiS. Kiedy tamta siódemka radnych PiS odwołała, czy chociażby próbowała zaszkodzić komuś z V kolumny PiS??? Nigdy.
    Autor:eva Data: 2017-06-11 16:18:08
  • Widzę ze Kopek się bardzo uaktywnił to odpowiadam nie podniósł wynagrodzenia ludziom zatrudnionym w wodkanie a wręcz przeciwnie obniżył ich wynagrodzenia bo zabrał im premie i rozdaje swoim takim jak pawlikowska i samsik
    Autor:Karol Data: 2017-06-11 16:05:47
  • Czy .Wyczachowski byłby starosta, gdyby senator zaproponował inna osobę na to stanowisko ? Odpowiedz jest oczywista, ze na pewno by nie został.
    Autor:Pytanie Data: 2017-06-11 15:58:20
  • Mam pytanie retoryczne, czy Waldemar Wyczachowski by został starosta gdyby senator nie zawarł koalicj z ZB, która gwarantowała stanowisko starosty dla kandydata PiS wskazanego przez senatora ?
    Autor:Pytanie Data: 2017-06-11 15:55:57
  • DoEvy. Koalicja PiS - ZB została zawarta przez legalne władze PiS i ZB w sposób otwarty i zrozumiały dla wszystkich, którzy choć trochę kumają o co chodzi w polityce. A chodzi o to, aby zdobyć wystarczająca wiekszosc niezbędna do sprawowania władzy. PiS razem z ZB powinny rządzić bez przeszkód do końca kadencji. Jednak cześć radnych ze starosta najpierw zdobyła dla siebie i swoich rodzin stanowiska, a następnie na utworzyła rozłamowca frakcje w celu zerwania koalicji z ZB i przywrócenia PLUSa do władzy. Pomimo wsparcia połowy radnych PO nie udało im sie tego dokonać. To wy stanowicie V kolumnę, bo najpierw skorzystaliście z zawartej z ZB koalicji, a teraz chcecie ja zerwać, ale zdobyte stanowiska utrzymać. Jak zrywacie koalicje, to musicie te stołki stracić. Odwołanie Pedziwiatrowej i Roguta z funkcji w radzie powiatu jest pierwszym krokiem w tym kierunku. Powinny nastąpić dalsze zmiany. Jak koalicja sie nie podoba to zjeżdżać ze stanowisk zdobytych dzieki niej. Puczystow trzeba przepędzic z samorządów.
    Autor:DoEvy Data: 2017-06-11 15:50:43
  • Taaak. Plusiakom nie przeszkadzało to, jak za ich rządów ludzie mało zarabiali a teraz nagle to zauważyli. Karol to spryciaż opozycjonista. Robi już kampanię przedwyborczą. Nie z nami te numery Bruner ...
    Autor:Kloss Data: 2017-06-11 15:27:15
  • Eva masz racje w sprawie Kuli, ale zapomniałaś o Kubiaku, który otrzymał awans na wysokie stanowisko pomimo tego, ze nie ma żadnego wyższego wykształcenia i tez nie zarządza duża grupa podległych pracownikow. Nie wymieniłaś tez Wysockiej.
    Autor:DoEvy Data: 2017-06-11 15:26:42
  • Karol. Odpowiedz mi na pytanie. Czy Kopek zmniejszył wynagrodzenie załodze czy było takie juz za rządów PLUS-a?
    Autor:Karopulant Data: 2017-06-11 15:23:26
  • eva:a może napisz, jak tak poinformowana jesteś, ilu ludzi dostało się w ostatnim okresie do elektrowni i kopalni. Bez konkursów, bez ogłaszania naboru. Takiej grandy i hucpy to nawet za komuny nie było.Ciekawe czy Prezes Kaczyński o tym poinformowany. Jedyna nadzieja że pogoni to towarzystwo, bo kolejne wybory parlamentarne (bo te samorządowe na pewno) bedą przegrane. Szumnie nazywający siebie politykami robią na swoim terenie grandę w biały dzień, nawet nie w "białych rękawiczkach" tylko topornie zgodnie z zasadą TKM, której tak brzydził się swego czasu PiS. Czy to jest "dobra zmiana". To prymitywny skok na stołki. Bełchatów nie ma parlamentarzystów. Ma ich za to radomsko. Opamietajcie się.
    Autor:Mamydosyć Data: 2017-06-11 14:01:10
  • Kopek robi oszczędności ale kosztem załogi ludzie zarabiają głodowe pensje po 1800 do 2200 na rękę
    Autor:Karol Data: 2017-06-11 13:26:05
  • Oj ludki, ludki. Rozpisujecie się o Wodkanie itp.. a nie widzicie, że człowiek PO Włodzimierz Kula (socjolog po KUL), jako Główny Specjalista Oddziału zarobił w PGE GiEK SA o. Kopalnia Węgla Brunatnego Bełchatów w 2016 r. ? 444.000 zł. Jest w tym nagroda jubileuszowa, ale bez niej dostałby jakieś 360.000 zł. czyli ok. 28.000 zł na miesiąc. Działalność KWB Bełchatów widocznie opiera się na pracy socjologów, bo szef pionu w Elektrowni Bełchatów, mający kilkaset osób "pod sobą" zarabia jakieś 250.000 zł. Pan Kula dziś zarządza tylko sobą. Podobno go zdegradowali, ale tak naprawdę nastąpiła dla niego DOBRA ZMIANA, bo obowiązków ubyło a pieniędzy praktycznie nie. Za co on tyle dostaje? Pracownikom mówią, że nie ma pieniędzy na podwyżki. SKANDAL!!! Dla PO następuje też DOBRA ZMIANA w starostwie powiatowym. Koalicja: V_kolumna_PiS-PO-PSL-ZB przejęła już prawie wszystko (Zarząd, Rada Powiatu, wszystkie komisje). Jeszcze polują na starostę próbując przekupywać radnych pracą i stanowiskami. Kto za tym wszystkim stoi? Kto się sprzedał i na kogo mają haki? Nad tym się zastanówcie.
    Autor:eva Data: 2017-06-11 11:42:12
  • Zapomnieliście jeszcze napisać, że chrześniak Chrzana znowu wrócił do PGM-u na stanowisko kierownicze. I to po tym, jak po zwolnieniu go rok temu z PGM-u wszem i wobec głosił, że PGM to syf, dno i żenada. Biegał po wspólnotach mieszkaniowych, tylko po to żeby zaszkodzić PGM. I co? Na plecach korzennego znowu wrócił do PGM-u i znowu nic nie robi i bierze kaskę. To jest syf, dno i żenada.
    Autor:Jan Data: 2017-06-11 08:33:59
  • Dla Bro hejt to taka forma terapii i to bez recepty, a że wstydu cała fura, to co to dla niej, jedno wiadro pomyj tu czy tam wylać komuś na głowę - żadna nowość. Kobieto nie przypadkowo jesteś tam gdzie jesteś i nikt ci w Bełchatowie ręki nie chce podać, bo pokazałaś swoją prawdziwą twarz. Przygarną cię tylko ludzie tacy sami jak ty, bo normalni nie będą tolerować takiego kwasu i toksycznego towarzystwa.
    Autor:drpsych Data: 2017-06-11 07:39:01
  • Bro posługuje się tymi samymi epitetami co pewna osoba przebywająca aktualnie na zwolnieniu lekarskim od psychiatry. Ludzie z PiS wiedzą co to za piąta kolumna i dobrze ją znają. Idź kobieto do swych przyjaciół z frakcji starosty, iosła , Eli i tam znajdziesz zrozumienie bo będziesz między swymi. Takimi samymi jak ty
    Autor:viktor Data: 2017-06-11 06:58:40
  • DAJCIE TROCHĘ MI, BO WSZYSCY O MNIE ZAPOMNIELI.
    Autor:przypominalski Data: 2017-06-11 05:50:46
  • Do Gryf. Jeśli jest tak jak piszesz, to Kopek oszczędza dka nas miesięcznie kilkadziesiąt tysięcy złotych, redukując te 10 miejsc pracy. Rocznie to idzie w setki tysięcy. I mnie się to podoba.
    Autor:zadowolony Data: 2017-06-10 23:41:08
  • Do Bro: piszesz jabyś skończyła na siłę zarządzanie. Za Rozpara możesz teczkę nosić, a za Kopkiem nawet dwie. Chciałbym napisać, że w Wod Kanie pogoniono wszystkich partaczy politycznych ale taki Jacuś zwany śpiochem tam siedzi od roku i kompromituje swego szefa. To jest zagadka. Jak Kopek przyszedł do spolki było ponad 155 pracowników. Teraz jest ponad 10 mniej i podwyżek cen nie ma co rok jak za rządów Plusa. To ci Bro przeszkadza?
    Autor:gryf Data: 2017-06-10 23:07:49
  • Bro. Widać, ze masz wielkie kompleksy. Pewnie marzysz aby zostać senatorem, dlatego senatora 3 kadencji mającego duży autorytet u nas i w Warszawie nazywasz senatorkiem. Jest to charakterystyczne dla ludzi zakompleksionych. Podobnie nieuki, którzy nie skończyli żadnej szkoły na inżynierów mówią inżynierek,na dyrektorów dyrektorek, a na prezesów prezesik, na prezydentów prezydencki i na premiera premierek. Sam określasz sie jako zakompleksiony człowieczek albo ludek.
    Autor:Eureka Data: 2017-06-10 22:56:20
  • Bro. Mariola musiała podzielić sie stanowiskami z ZB, bo inaczej to mogła by przegrać z chrzanem. Kopek to jest protegowany Gryczki. Otrzymał stanowisko zgodnie z umowa koalicyjna. A ty chcesz skłócić Mariolę z koalicjantem po to, aby przywrócić PLUSiakow z powrotem do władzy. Trzeba ich trzymać z daleka od władzy. Lepszy Kopek niż fałszywi katolicy.
    Autor:Abc Data: 2017-06-10 22:47:13
  • Ładziak to teraz jest kumplem Kubiaka, a tym samym przeciwnikiem prezydentowej, która jest jego kuzynka. Ale z rodzina to najlepiej wychodzi sie na zdjęciach.
    Autor:Fotograf Data: 2017-06-10 22:39:32
  • Jedno pytanie. Dlaczego w centrali gieksy pracuja ludzie po? Czy w wyniku spotkania z ub. sierpnia w bełchatowie? Co niektórzy powiązani z kim trzeba? A m????? Drugie pytanie: sk?d taki ogromny nowy zaciąg do elektrowni i kopalni? Z radomska? Żenada!!!!
    Autor:???? Data: 2017-06-10 20:29:49
  • O ile większość z tych wymienionych nie ma kwalifikacji do zajmowania tych stanowisk o tyle Tadeusz Rozpara ma. Był dwie kadencje prezydentem, jest radcą prawnym i zna się na procedurach samorządowych. ,
    Autor:ela Data: 2017-06-10 19:51:55
  • Senatorek pluje na członków PiSu a sam czynnie uczestniczy w sitwie/klice Mariolki, Ładziaka i ziemniaków. W gminie Ładziak zatrudnia na stołku dyrektora żonę Kopka którego nakazał Mariolce zatrudnić na prezesa wodkanu jako kumpla. Kopek pozatrudniał tabun ziemniaków i sld-owców na stanowiskach kierowniczych w tym byłą partnerkę Ładziaka na stołku kierownika kadr, Samsika Potra dyrektora do spraw zbędnych, Pawlikowską Jolantę jako dyrektora od kontaktów ze środowiskiem, żonę niedoszłłego radnego ziemniaków - Njziołek, członka PZPR później SLD Tadeusza Rozparę. Można wymieniać nieskończenie wiele, BTBS Chrzęst- PSL, W radach nadzorczych można wejść na strony spółek i widać jak na dłoni. Niezła sitwa ale najżałośniejsze, że ta klika działa dzięki senatorkowi i takim radnym jak pierzchała i jemu podobni. Najsmutnieszy jest fakt, że działają pod przykrywką pisu. Senatorku wyborcy to widzą i rozliczą
    Autor:Bro Data: 2017-06-10 19:31:42
  • Zbieżność terminów głosowań z zatrudnieniem ludzi Plusa w PKS czy w PZD, podległych powiatowi, czy też chrzana w spółce córce PGE jest znamienne. Nie ma co owijać w bawełnę, żadni z nich fachowcy. Marko lawiruje tylko w politycznym obiegu rynku pracy, ale jak widać z jego oświadczenia majątkowego, PIS z frakcji iosla, Miśków, Waldków, elek, Wysokich, niskich i ich stronników sypnął mu na stół taką robotę, że po trzech miesiącach nic nie robienia w spółce może w dobrobycie dłubać w nosie w domu przez kolejne dwa lata, robiąc bekę z frajerów którzy pracują za 2,5 tysia miesięcznie. Ludzie trza zostać radnym i prosić Boga, aby ludzie PIS z frakcji Misia i im podobni dalej byli u władzy w Bełchatowie. Sami przyjdą po wasz głos, kładąc na stół frykasy. Ale mamy ludzi honoru w tym mieście!!!. WSTYD
    Autor:fanpis Data: 2017-06-10 18:34:32
  • Będzie ten Złoczew czy nie będzie panie senatorze?
    Autor:Górnik Data: 2017-06-10 15:58:33
  • Prezydentowa nie dostanie absolutorium czy Tolek Banan? Kto rządzi w mieście? Chyba banan nie dostanie? Hmm..
    Autor:Aha Data: 2017-06-10 15:47:26
  • Wieśiek już jawnie grozi i szntażuje.. Eh Senatrkowi grunt sie pali pod nogami i nie trzyma ciśnienia...
    Autor:Siedzieje Data: 2017-06-10 15:43:50
  • Przed wyborami wszyscy mieli gęby pełne frazesów. Teraz wszystkim rządzą chore układy. Oni myślą, że jak wrzuca kilka fotek z pierwszych ławkekran przed ołtarzem to ludzie zmienią zdanie. Nic z tego.
    Autor:ela Data: 2017-06-10 13:10:21
  • Czytam i uwierzyć nie mogę jak Ci ambitni komentatorzy wyobraźnie mają. Szkoda strzępić języka. Teraz to fachowość na najwyższych stanowiskach jest haha. weźta się do roboty cieniarze. Grzesiek jesteśmy z Tobą.
    Autor:Trank Data: 2017-06-10 09:50:09
  • Sebastian Brózda nigdzie nie zagrzał miejsca. Skacze z kwiatka na kwiatek szukając ciepłej posadki i żeby się nie napracować. Daleko mu do starszego brata.
    Autor:kaka Data: 2017-06-09 23:39:47
  • Ziemniaki to samo robili jak rzadzili teraz stwarzaja pozory...pis pozdejmowal prawie wszystkich namaszczonych przez ziemie...(niezwalniajac co jest bledem) I dorzucil swoich ...mamy totalna partiokracje uRZEDNICZA...(bez wysk z ztalcenia kierunkowego)...z ziemi dalej siedza ludzie w inwestycjach,architekturze,wodkanach,tbs,ekoregionie itp...pisaki pelowcy I cala reszta robi to samo....zero fachowcow na stanowiskach kierowniczych zero fachowych urzednikow....jak ten kraj ma funkcjonowac nie mowiac o naszych malych ojczyznach...(powinny byc wolne od takich patologii...
    Autor:Kupiec Data: 2017-06-09 23:06:26
  • Opanuj się Elka i tak nikt cie nie lubi.
    Autor:Game Data: 2017-06-09 22:16:58
  • A co ruda zrobiła że nie dostała absolutorium?? Wie ktoś może?
    Autor:Ja Data: 2017-06-09 21:49:31
  • Ooo, jaki fajny artykuł.....kupczeniem to chyba jest wymuszanie absolutorium i głosów grożąc radnemu zwolnieniem z pracy. Ktoś tu chyba się pogubił...a gryczka... Szkoda słów. A we wodkanach jak na prywatnym folwarku.
    Autor:Pytajnik Data: 2017-06-09 21:48:25
  • Brózda za taki oszczerczy artykuł powinien pozwać redakcję. To według mnie próba zastraszenia. Ten artykuł nosi znamiona groźby karalnej. Co to znaczy, że bracia mogą nie utrzymać swoich stanowisk?? Zastanawiające... Naprawdę.??
    Autor:Sprawiedliwy Data: 2017-06-09 21:38:09
  • Gryczany to pozer. Ziemniaków w mieście i powiecie jest tylu że trudno ich zliczyć. Ziemia rządzi w mieście i powiecie. Za rok wyKopki.
    Autor:Goryl Data: 2017-06-09 21:32:59
  • Wiesiek sięgnąłeś dna.
    Autor:Ooo Data: 2017-06-09 21:28:46
  • Kypczy stanowiskami to raczej Ziemia i pani prezydent zwłaszcza we WOD -KAN. A ten górnolotny artykuł zawiera chyba groźby i próbę zastraszenia radnego za to że ośmielił się podnieść rękę za nieudzieleniem pani prezydent absutorium. Sebastian podniósł PKS z dołka po Ziemi i Zimnej wodzie. Ma charakter i tyle.
    Autor:Kupiec Data: 2017-06-09 21:26:21
  • Jeśli faktycznie przy tak trudnej sytuacji PKS Bełchatów i konieczności ciągłego dokapitalizowania spólki przez powiat, Pan prezes naraża spółkę na kolejne wydatki tylko po to by "kupować" jakieś poparcie to powinien być natychmiast zwolniony. PKS to setki pracowników i ich rodzin a nie prywatny folwark.
    Autor:frank Data: 2017-06-09 20:40:04
Meble Bełchatów Rolety Bełchatów restauracja pizzeria Bełchatów Parkiet dębowy Jazda konna łódzkie dźwigi Dentysta Bełchatów Meble kuchenne Piotrków wypoyczalnia samochodw Kielce
go to top