Portal prawdę ci powie, tylko czytaj między wierszami - INFO BAI
bai
info bai
katalog bai
gielda bai
Bai Andrzej Kurzawa

 
Poniedziałek, 25 marca 2019
Wybierz miasto na mapie
Portal prawdę ci powie, tylko czytaj między wierszami
Data dodania: 2017-03-23 22:15:40
Portal prawdę ci powie, tylko czytaj między wierszami
Źródło zdjęcia: K.A.
Media ogólnpolskie takie jak TVP czy Telewizja Republika są postrzegane jako media pro PiS-owskie i trudno w nich się doszukać krytyki obozu rządzącego.
Natomiast Newsweek czy TVN są mediami opozycyjnymi w stosunku do rządu i one będą niemal wyłącznie koncetrować się na krytyce rządu.


Nie inaczej sprawa ma się w mediach lokalnych. I tak, w Bełchatowie portal belchatow.bai.pl postrzegany jest jako media pro PiS-owskie związane z senatorem Dobkowskim.
Zdecydowanie przeciwnie zdeklarowane media, to portal ebelchatow.pl będący pod silnym wpływem stowarzyszenia PLUS i tym samym byłego obozu władzy w Bełchatowie, który obecnie jest w opozycji.
.

Dzięki temu wyraźnemu przykładowi można się też dowiedzieć, które osoby z lokalnej sceny politycznej są po czyjej stronie faktycznie, bez względu na to, po czyjej mówią że są.

Dla przykładu, w ostatnim czasie na portalu opozycyjnym ebelchatow.pl ukazały się artykuły o Elżbiecie Naturalnej, która dotychczas działała w obozie PiS, bez wdawania się w dywagacje na czyją korzyść działała. Zwróccie państwo uwagę na konteskt w jakim artykuły opisują sprawę, wspierając stanowisko odwołanej pani Elzbiety.

O co chodzi? Po tym jak się okazało, że pani Naturalna wcale nie jest tak lojalna w stosunku do PiS jak się zarzekała, radni klubu PiS odwołali ją z funckji przewodniczącej klubu PiS.

Jednak pani Naturalna wspierana przez osoby jej sprzyjające nie chce poddać się bez walki. Jeszcze chwilę potrwa, zanim sprawa się wyklaruje.

I tu warto zadać sobie pytanie, dlaczego opozycyjny portal wspiera odwołaną przewodniczącą w klubie PiS? Czyżby opozycja mogła coś stracić w związku z tym posunięciem?

Dodatkowej pikanterii dodaje fakt wspierania pani Naturalnej w jej działaniach oraz opozycji jej broniącej przez posła PiS Dariusza Kubiaka, oraz ministra Antoniego Macierewicza, nie wspominając już o staroście powiatu bełchatowskiego Waldemarze Wyczachowskim.

Wyborcy PiS mogą poczuć się zdezorientowani a wręcz zdradzeni. Jak to, poseł PiS i minister PiS wspierają osobę która współpracuje nie z lokalnym PiS-em tylko z lokalną opozycją i występuje przeciwko własnej partii?

Tak oto, po tym co piszą media, o kim i w jakim kontekście, dowiecie się państwo, kto kim jest tak naprawdę, a nie kim jest, bo mówi, że tak jest.

Dlatego patrzcie państwo na to, kto w jakich mediach się promuje, a dopiero potem, co w nich wypisuje.

K.A.

Powiązany tematycznie:

Elżbieta Naturalna odwołana z funkcji Przewodniczącej ...
Data dodania: 2017-03-13 21:50:39
http://www.belchatow.bai.pl/?aktualnosci=infobai_info_wiecej&id_nius=243978
.
Tagi: belchatow.bai.pl, lokalny portal informacyjny, prawdę ci powie
Dodaj nowy komentarz:
Redakcja portalu info.bai.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych w komentarzach użytkowników. Osoba zamieszczająca opinie zawierające treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie, naruszające prawa portalu info.bai.pl i jego wydawcy lub innych osób albo naruszające zasady współżycia społecznego może ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  • Stop. Pisze sie kakao lub kakałko a nie kakalo.
    Autor:Polonista Data: 2017-03-26 12:19:01
  • Tak jest, prawda.
    Autor:Michu Data: 2017-03-26 09:43:07
  • Nie ma całkowicie niezależnych mediów. Każde z mediów i portale sa z kimś związane i nie beda za darmo nikogo chroniły. Chodzi o to, aby był ciekawy, poczytny artykuł. Liczy sie oglądalność, bo wtedy portal dostaje zlecenia na reklamy. Jeden z udziałowców nie może chronić swoich kiedy przeskrobia, bo wtedy nie ma oglądalności i nie ma przychodów. Takie sa reguły gry.
    Autor:Expetr Data: 2017-03-26 08:14:04
  • NIE GEJOSTWU MÓWMY NIE JAK TO STARY Z MŁODYM fee... Kakało
    Autor:stop Data: 2017-03-25 22:43:40
  • Zgadzam się. Moze mieć rację przedmówca i doRobert, choć Robert tez może mieć rację. Wg mnie racja lezy gdzieś po środku.
    Autor:centrum Data: 2017-03-25 22:00:49
  • To jak portal jest postrzegany a jak jest faktycznie, to też dwie rózne sprawy. Wcale nie musi byc prawdą to, co ludzie myślą o portalu, ze jest pro pisowy. Ludzie tak myślą prawdopodobnie tylko z tego powodu, ze senator ma udziały w spółce, która ma portale. I to wszystko. czy to oznacza, ze portal jest pro pisowy? Senator jest jednym z wielu udziałowców i to wcale nie większościowym z tego co widzę, więc prawdopodobnie nie może wywierać wpływu na treści prezentowane przez portal. Inni udziałowcy, być może lewicowi lub przeciwnicy PiS, też mogliby mieć wpływ na treści, a chyba tak to nie wygląda. Myślę, że za treści odpowiada redaktor naczelny i może prezes ma wpływ na treści. Udziałowcy zgodnie z KSH nie mają prawa wywierać wpływu na decyzje prezesa. Robert, przemyśl czy to nie jest logiczne.
    Autor:logical Data: 2017-03-25 21:57:11
  • do doRobert: Portal nie może być postrzegany jak o nim piszesz gdyż nawet autorzy portalu w artykule napisali, ze jest postrzegany jako proPiSowy czyli jest stronniczy gdyż jak coś jest pro to nie jest niezależne i to chyba wystarczy na cały Twój komentarz.
    Autor:Robert Data: 2017-03-25 21:10:18
  • Senator z Mariola nie ma wyjścia. Zamknęła sie możliwość porozumienia ze stronnikami ministra. Zreszta minister nie uznaje kompromisów. Senator z Mariola musza zrobić z nimi porzadek, bo jak ulegnia to ich obezwładnia i ich twardych zwolenników tez, a z reszty zrobią swoimi pachołkami.
    Autor:Pacholek Data: 2017-03-25 09:18:34
  • DoDobkowski. Podpisuj sie swoim nazwiskiem, a nie podszywacz sie pod naszego senatora. Co brak ci odwagi szujo ?
    Autor:doDobkowski Data: 2017-03-25 09:12:11
  • DŁ napisał, ze jest to konflikt miedzy ministrem Macierewiczem, a senatorem Dobkowskim. Z jednej strony sa zwolennicy ministra, a z drugiej stronicy senatora. I ze w środę rozstrzygnie sie kto zwycięży w powiecie, bo zwolennicy ministra na czele ze starosta beda głosowali zerwaniem koalicji z Ziemia, a senator jest temu przeciwny.
    Autor:Czytelnik Data: 2017-03-25 09:08:26
  • Robert, a może jest tak: portal bai jest postrzegany jako niezależny, który chwali dobro i prawde, a gani zło i kłamstwo. Jaj Prezydentowa robiła zle i trzymała z obecnymi puczystami, to była krytykowana. A jak odcięła sie od nich bo przejrzała na oczy i zobaczyła jakie to jest fałszywe i pazerne towarzystwo ciągnące ja na manowce i zaczęła współpracę z senatorem to portal bai pisał o niej dobrze, a o puczystach dalej zle. Jak poseł był miły i udawał dobrego to bai pisał o nim dobrze, a jak maska spadła i odkrył swoją prawdziwa pazerna i kłamliwa twarz chcąc dokonać wrogiego przejęcia PiSu to portal zaczął pisać o nim zle. Jak senator bedzie robił zle to portal bai bedzie pisał o nim zle. Ale jak robi cały czas dobrze, to bai pisze o nim dobrze. Ja tak to widze
    Autor:doRobert Data: 2017-03-25 09:01:38
  • Tanie chwyty na sentymenty. Propaganda jak za komuny. To musi pisać Plusiak, bo oni tak jak czerwoni opanowali sztukę manipulacji proletariatem.
    Autor:departament Data: 2017-03-24 22:56:07
  • Taki z niego kolega jak ci z którymi teraz senator musi zrobić porzadek, bo inaczej to oni zrobią z nim.
    Autor:pseudo Data: 2017-03-24 22:53:13
  • Senatorze daj sobie już spokój z tym PC. Walnąłeś w swojego kolegę Adama aż żal na Ciebie patrzeć.
    Autor:Wieśka Data: 2017-03-24 20:48:39
  • Robert:a Dobkowski to PiS,on za?ozyl lokalne PC przeksztalcil potem w PiS i w 2014 r. doprowadzil do zwycieskich wyborów po których karierowicze zrobili skok na kase,a ?e senator nie popiera TKM-u,to teraz skok na jego funkcje próbuja zrobic,zeby nikt im nie przeszkadzal w TKM-ie
    Autor:Do Robert: Data: 2017-03-24 16:26:06
  • Wielu ludzi zawiodło się na naturalnej i pośle, oj wielu. Ta pani chce na prezydenta Bełchatowa??? Pożyjemy, zobaczymy.
    Autor:spokojny Data: 2017-03-24 12:05:23
  • Panie senatotze Dobkowski ziast wdawac sie tutaj w dyskusje, hejtowac. Uprawic gebelsowska propagande przy pomocy pseudodziennikarzy, donosic na PIS do gazet, podkopywac autortety lokalnych spolecznikow i ludzi ciezko pracujacych, prosze pochwalic sie sukcesami w parlamencie. Czas wyjść z norki do ludzi.
    Autor:Dobkowski Data: 2017-03-24 10:46:16
  • Skoro byl jedyny to dowodzi ze lecial na fali poparcia. Co robil Dobkowski do tej pory - TRWAŁ ;)
    Autor:Dobkowski Data: 2017-03-24 10:40:08
  • Senator wygrywał bo był jedynym kandydatem PiS do senatu w naszym okregu
    Autor:Wiesław Data: 2017-03-24 10:12:01
  • Ile ludzi, tyle światopoglądow. Masz prawo się różnić i widzieć świat po swojemu. To nic złego.
    Autor:psyholog Data: 2017-03-24 09:38:49
  • Czytanie między wierszami przez czytelnika - portal "belchatowbai" nie jest postrzegany jako propisowski tylko prosenatorski - zawsze opisuje dobrze to za czym jest Pan Senator, a źle to czemu on jest przeciwny. jak kłócił się z Panią Prezydent to pisano na portalu źle o pani Prezydent jak z nią współpracuje to piszą o niej dobrze. Jak współpracował z Posłem i jego otoczeniem to pisał o nich dobrze jak się nie zgadzają to opinie o nich też są niepochlebne. tak widzę to ja zwykły czytelnik portalu bai.
    Autor:Robert Data: 2017-03-24 09:19:24
  • Podział kopalni na spółeczki, śmieciówki, nic niewarte akcje dla pracowników, iwłaszczanie sie na majątku kopalni to sa sukcesy pana senatora Dobkowskiego. Betonowanie patologii i własne interesiki.
    Autor:Dobkowski Data: 2017-03-24 08:58:52
  • Senator Dobkowski nie był na jedynce, bo na jedynce był Macierewicz i uzyskuje coraz słabszy wynik. PiS miał więcej a on mniej. A Dobkowski startował z okręgu jednomandatowego i to moze być główną przyczyna konfliktu.
    Autor:Wiesław Data: 2017-03-24 08:52:56
  • Tak, senator pomagał czerwonym, bo będąc przewodniczącej rady pracowniczej w kopalni doprowadził do ich usunięcia ze stanowisk dyrektorskich. A kolejnego czerwonego dyrektora też usuwał. Jako pierwszy w Polsce wyrzucał PZPR z zakładu pracy i zajął ich siedzibę dla rady pracowniczej. Za to jest bardzo przez nich uwielbiany.
    Autor:związkowiec Data: 2017-03-24 08:48:55
  • Dobkowski nic nie wygrał. Poleciał z jedynki na fali poparcia PIS. Wiekszość nie wie nawet co to za postać.
    Autor:Dobkowski Data: 2017-03-24 08:45:09
  • Senator Dobkowski latami calymi reka w reke z czerwonymi betonowal Bełchatów. Jest ostatnim ogmiwem łączącym wszystko to za co miasto podziekowało poprzednikom.
    Autor:Dobkowski Data: 2017-03-24 08:43:10
  • Senator może jest nieznany ale wygrał po raz trzeci z ogromną przewagą w wyborach zdobywając ponad 72 tys. głosów nokautując kuzyna ministra Antoniego Macierewicza, startującego z PO który uzyskał zaledwie ok. 23 tys. głosów.
    Autor:wyborca Data: 2017-03-24 08:41:16
  • Eureka! Macierewicz wygryzł Gowina z ministra obrony a poza tym mają przeciwne poglady polityczne. To na pewno nie przepadają za sobą, a tu na dole w Bełchatowie ich zwolennicy rzucaja się w objęcia na misia.
    Autor:Eureka Data: 2017-03-24 08:31:32
  • Jak czytamy i widzimy nieznany senator Dobkowski podobno z Bełchatowa i podobnoz PISu prowadzi wojenke na wyniszczenie. Wyniszczenie PISu jak sie okazuje.
    Autor:Dobkowski Data: 2017-03-24 08:29:46
  • Naturalna z Kubiakiem i Wyczachowskim ciagną Plusiaków w strone Misiewicza i Macierewicza a Plusiaki przystapili do Gowina. Czy Gowin ucieszy się że jego ludzie wzmacniają Macierewicza w powiecie i mieście Bełchatów.
    Autor:Politolog Data: 2017-03-24 08:26:26
  • Do Wredniaka. Są jeszcze inne możliwości z senatorem.Nie ma żadnego brata, był w senacie w dniu 16 marca i brał udział w głosowaniu, co sprawdziłem, albo Newsweek kłamie.
    Autor:Wnikliwy Data: 2017-03-24 08:18:25
  • Oczyszczanie Polski do bolesny proces..
    Autor:Ktoś Data: 2017-03-24 07:57:20
  • Nie ważne kto za czym stoi?? Dla mnie bardzo ważne... Słyszałem że ojcowie niektórych radnych byli TW... Czekamy 31 marzec już za chwilę.
    Autor:Szczeniak Data: 2017-03-24 07:55:02
  • Nieważne pisze się łącznie Obserwatorze
    Autor:Ja Data: 2017-03-24 07:48:14
  • Nie ważne kto za czym stoi. Istotna jest prawda a ona obnaża niestety P. Posła i jego latlerków. Trzymam kciuki za Senatora.
    Autor:Obiektywny Data: 2017-03-24 07:17:28
  • Możliwości z senatorem są trzy : 1.ma brata bliźniaka 2.był w senacie na posiedzeniu i na nowogrodzkiej??? 3.albo kłamie??
    Autor:Wredniak Data: 2017-03-24 07:04:47
  • A Pan senator ma brata bliźniaka??
    Autor:Aha Data: 2017-03-24 06:46:12
  • Zerowy poziom to prezentuje naturala.
    Autor:Obserwator Data: 2017-03-24 06:45:22
  • Ten artykuł was kompromituje i pokazuje wasz zerowy poziom
    Autor:Kompromitacja Data: 2017-03-24 06:18:45
  • Newsweek napisał, ze senator został odwołany z jakiejś tam funkcji partyjnej, pełnomocnika czy czegoś podobnego. I ze funkcje ta otrzymał starosta Wyczachowski I poseł Kubiak. Natomiast tygodnik Fakt przytacza wypowiedz senatora, ze nic o tym nie wie, a poseł Kubiak, ze sprawa ta jest odłożona na następne posiedzenie jakiegoś zarządu i chwali sie, ze padło jego nazwisko. To Newsweek działa na korzyść Kubiaka, a na niekorzyść senatora Dobkowskiego, a w Fakcie Kubiak opowiada o sprawach wewnętrznych PiS.
    Autor:Czytelnik Data: 2017-03-24 06:16:18
  • To Newsweek też jest chyba pro PiSowski bo ostatnio tam przeczytałem pochwałę naszego senatora. I chyba nawet coś o tym że "nigdy nie zdradził" czy jakoś tak?? Nie pamiętam dokładnie.
    Autor:Truteń Data: 2017-03-23 23:22:10
  • Tak jest jak pisze redaktor. Tak jest.
    Autor:Mich Data: 2017-03-23 23:05:32
  • Nic nie rozumie z tej polityki. Podcinają sobie gałąź na której siedzą i nikt z tym nic nie robi? Jakis kompletny bałagan w tym Pisie, od dołu do samej góry.
    Autor:Bajzel Data: 2017-03-23 22:56:19
  • Fajnie sie to czyta. Widać, że zabolało przeciwników.
    Autor:Marek Data: 2017-03-23 22:54:35
  • Nie jest źle jak portal czytaja nawet ci co go nielubia i są anty.
    Autor:Ant-ek Data: 2017-03-23 22:49:49
  • Jest róznica pomiędzy związany a jest postrzegany. Czytaj ze zrozumieniem.
    Autor:polonista Data: 2017-03-23 22:48:29
  • Fajnie panie Senatorze że nareszcie przyznał Pan się do tego że ten pro PiSowski bai jest z Panem związany.......
    Autor:Oko Data: 2017-03-23 22:42:30
  • Hahahahhaha. Oswmieszacie sie.
    Autor:AntyBAI Data: 2017-03-23 22:40:15
go to top