Sąd i sprawiedliwość, czy to dwie różne sprawy? - INFO BAI
bai
info bai
katalog bai
gielda bai
Bai Andrzej Kurzawa

 
Czwartek, 19 września 2019
Wybierz miasto na mapie
Sąd i sprawiedliwość, czy to dwie różne sprawy?
Data dodania: 2016-10-11 22:38:54
Sąd i sprawiedliwość, czy to dwie różne sprawy?
Źródło zdjęcia: sxc.hu
Przemoc! czym jest dla sądu? Życie rodzinne pokrzywdzonych? Czym jest dla wymiaru sprawiedliwości? Tak łatwo i prosto jest nadal krzywdzić ofiary przemocy, ale w imię czego?

Od redakcji: Przytaczamy rozpaczliwy list naszej czytelniczki wołającej o sprawiedliwość, której nie uzyskała przed bełchatowskim sądem.

Jestem kobietą rozwiedzioną od 2006 roku z wyłącznej winy byłego męża. Znęcał się od lat nad rodziną , za co został ukarany niewielkim wyrokiem.

Sama wychowywalam trójkę naszych dzieci, nie mogłam pracować, rozwijać się, ponieważ nie mogłam nawet na chwilę powierzyć ojcu opieki nad dziećmi bo znęcał się nad nimi psychicznie i fizycznie.

Przeżyliśmy koszmar, uciekaliśmy nocami przed rozwścieczonym tyranem. Zmuszony wyrokiem do eksmisji opuścił mieszkanie i otrzymałam umowę najmu wyłącznie na siebie (mieszkanie lokatorskie). Długo nas nachodził, wygrażal i przeklinał. Dwóch starszych synów już dorosło, założyli własne rodziny. Ojciec, od rozwodu nie utrzymuje kontaktów z dziećmi. Odrzucił wszystkie próby kontaktu ze strony dzieci. Chciały mieć ojca, nawet takiego ale żeby był.

Ojciec po latach z determinacją walczy z nami w sądzie "obdzierając" rodzinę ze wszystkiego. Jest pracownikiem Kopalni Bełchatów, więc dochody pozwalają mu na to.

Ja pracuję od kilku lat na najniższej krajowej. Wystąpił więc o spłatę swojej części za mieszkanie. Po 8-miu latach, zasądzono mi 20 tys.zl zapłaty na jego rzecz, w ciągu 1 roku, po rozlożeniu na dwie raty, bez możliwości stałych rat miesięcznych, pomimo tak niskich dochodów. Szczegóły tej sprawy są porażające.

W 2015 roku ponownie się ożenił. Miesiąc po tym zdarzeniu, wystąpił do sądu o obniżenie alimentów na córkę.
Córka ma obecnie 19 lat, uczy się zaocznie, ma problemy ze zdrowiem, (były przedstawiane zaświadczenia). Przeżyła „kryzys”, w związku z podłym zachowaniem ojca i też za sprawą mojej poważnej choroby. To wszystko zaważyło na jej nauce. Stąd szkoła zaoczna i problemy z nauką .
Wnioskowałyśmy o adwokata z urzędu, odrzucono (w drugiej instancji również). Rozpoczęło się kolejne piekło w sądzie.
. Sędzia T.M. nie szczędził córce uwag, przykrości i podchwytliwych i przewrotnych pytań w celu świadomego „skołowania” dziecka.
Z ust sędziego padło takie zdanie „jeżeli pani nie zgodzi się na propozycje ojca, nie otrzyma pani w ogóle alimentów”.

Co niebawem miało się ziścić Pojawił się nowy wniosek o pozbawienie córki alimentów, z tym że nie przekazano nam tego pisma, nawet na sprawie.
Krzykliwy ton sędziego, rażąca jednostronność i manipulowanie pytaniami, sprawiły że napisałam prośbę o odsunięcie sędziego od sprawy. Oczywiście zostało odrzucone, w drugiej instancji również. Sędzia T.M. ze zdwojonym uprzedzeniem przeprowadził sprawę.To były prawdziwe „tortury” psychiczne na moim młodym znerwicowanym dziecku, która i tak żyje z potężnym obciążeniem psychicznym, wychowując się od lat bez ojca i bez jego odpowiedzialności, przypominającej o córce o jego istnieniu. Ponadto zamiast troski od rodzica, otrzymuje ciągłą szkodliwość i podłość ze strony ojca a sąd mu w tym pomaga. Pozbawiono ją więc alimentów, podły ojciec śmieje się w twarz zrozpaczonej dziewczynie, pomimo tego że nie posiada żadnych dochodów a problem ze znalezieniem pracy jest poważny, (chociażby z powodu problemów zdrowotnych jak i braku pełnego wykształcenia). Sędzia wydaje się zadowolony z siebie i z tego, że kolejnej kobiecie „utarł nosa”. Malo tego protokół ze sprawy sporządzono absolutnie wybiórczo. Sędzia notował co chciał, nasze odpowiedzi, niesłużące stronie przeciwnej, nie są zapisane w protokole. Pojawiły się też słowa w orzeczeniu, które nigdy nie padły na sali sądowej. Sędzia swoim postępowaniem uznał, że może robić co chce, czuć się bezkarny a my nie możemy mu w niczym zaszkodzić. Przecież to w końcu niezawisły sędzia….

W sądzie zrobiono z córki cwaną gówniarę, która nie szanuje ojca, uchyla się od nauki i pracy. Bzdura. Taki ojciec zasługuje na najwyższe potępienie.
Jakby było mało niesprawiedliwości i podłości, sędzia wydał wyrok o pozbawienie córki alimentów od 1wrzesnia 2015 roku. Czyli o rok do tylu, a po uprawomocnieniu się wyroku, podły ojciec zażąda zwrotu całorocznej kwoty.

Ale my nie zgadzamy się z takim wyrokiem! To skandal i upadlanie pokrzywdzonego!

Ktoś by zapytał, a co z alimentami na mnie, przecież posiadam rozwód z wyłącznej jego winy, mało zarabiam, przewlekle choruję . To kolejna szopka z udziałem bełchatowskiego sędziego T.M, przecież jestem kobietą i tylko ja mam odpowiedzialność za dzieci. Myślicie że powinnam znów składać wniosek?

Przecież mnie się to należy jak psu miska. Ale jak rozpatrzy sprawę sędzia T.M.?

Znerwicowana, schorowana w biedzie i bezsilności, tyle posiadam po 10 latach, po rozwodzie z tyranem i psychopatą, dlatego, że takich mamy orzeczników.

Bandyta natomiast ma się dobrze, dobrze tez zarabia, żyje bez trosk i odpowiedzialności a dzieci, narozrabiał ile się dało, zniszczył psychikę i życie wielu osobom.
Psychopaci nigdy nie odpuszczają. Jeszcze tylko zrujnuje życie swojej córce żądaniem zwrotu alimentów i już będzie szczęśliwy. Mnie już zrujnował (spłacam kredyt żeby jego spłacić). Tak pięknie ustawił się przy pomocy sądu. Nie trzeba się bać stosować przemocy na najbliższych, w Polsce, kraju bezprawia nic się takim nie stanie.

Niezawisłość sądu jest bardzo szerokim pojęciem, pozwalającym w pewnym stopniu nawet na naruszenie przepisów. Rodzina obdarta ze wszystkiego, upokorzona i pozbawiona środków na przyzwoitą egzystencję, upadlająca niesprawiedliwość.
Czy to aby nie przestępca i damski bokser powinien być należycie ukarany?
Gdzie jest kara dla niego, czy jakakolwiek odpowiedzialność? Jakie jest sumienie orzecznika?

Absolutnie upokorzona, pozbawiona środków do życia, z brzemiennym, traumatycznym obciążeniem pytam„ mądrych głów ”jak dalej mamy żyć? Może ktoś mi powie?

Ja tylko wiem, co powiedziałabym kobietom krzywdzonym przez swoich oprawców i jaką dałabym im radę ... .

Ja swojego czasu już nie cofnę. Przepłaciłam wszystkim co możliwe. Zrujnować, zniszczyć, zdeptać,Taki cel ma psychopata, ale jaki cel ma sąd?

Za odejście od psychola trzeba „zapłacić”. Ciężko się żyje proszę wysokiego sądu obciążonym taką krzywdą.

Oprócz paragrafów i niezrozumiałych zapisów prawa jest coś takiego jak zwykła przyzwoitość i prawość człowieka. Jednak przepraszam, to tylko mnie tak się wydawało. Rzeczywistość jest jednak inna, jaka? Jak nie wiesz o co chodzi, to zawsze chodzi tylko o jedno. I jeszcze jedno małe pytanie; gdzie wsparcie i pomoc ofiarom przemocy?
Tak dużo się o tym mówi. NIE MA !!!!!

Z poważaniem: Pokrzywdzona

.
Tagi: sprawiedliwość przed niezawisłym sądem, ofiara przemocy w rodzinie, niesprawiedliwość wymiaru sprawiedliwości, pomoc dla ofiar przemocy, kraj bezprawia, Polska
  • No jestem pod wrażeniem jak ktoś się poznał na was i nie staje po niczyjej stronie .O jakiej prawdzie piszecie ? O pracy w Tesco ? Czy o chorobach ? Czy o biedzie jaka przeze mnie macie ? Nie piszcie też "tatuś" bo przyzwyczaiłem się że inaczej mnie nazywacie .
    Autor:p.... Data: 2016-12-05 22:46:18
  • Podobno mnie nie znasz? Wczesniej czy pozniej tak bedzie, juz wyszlo sporo prawdy tylko trzeba ja przyjac z podniesiona glowa. Klamstwo zawsze wyplynie, zalecam cierpliwosc a nie atak.Puki co oszukujesz siebie ale to twoja sprawa
    Autor:...... Data: 2016-12-05 22:29:18
  • Tutaj nie potrzebna jest cierpliwość ...
    Autor:xyz Data: 2016-12-05 22:26:21
  • Czytelnicy mają swoje zdanie i możliwość wypowiedzi . Uważacie że da się kogoś zmanipulować . Sądzę że dzieci z podstawówki nie czytają takich artykułów. Każdy ma swój rozum i widzi co się dzieje . Kłamstwo - mam nadzieje - zostanie pokonane prawdą .
    Autor:xyz Data: 2016-12-05 22:24:32
  • Coz ci mozna powiedziec. Cierpliwosci.
    Autor:...... Data: 2016-12-05 22:18:53
  • Głupie pytanie . Ja napisałam o pokorze bo tego brakuje . Nie kazdy będzie glaskal tych którzy kłamią i manipulują . Wszystko da się sprawdzić i udowodnić . To czy ktoś się uczy i to czy ktoś pracuje . Czyż nie ?
    Autor:xyz Data: 2016-12-05 22:13:16
  • Kto tutaj pisze o pokorze? Znowu o swoim postepowaniu.Znam bardzo dobrze postepowanie tego typa. Inni byli atakowani ktorzy pisali o faktach. Sam tatus pisze najwiecej zeby zmylic czytelnikow ale jak mozna klamac kiedy wszedzie pokazal rogi? Zadziwiajace
    Autor:...... Data: 2016-12-05 22:03:07
  • Naiwna ? Ja ? Skąd taka ocena ? Brak argumentów z Waszej strony przeradza się w atak ... Ale czemu atakujecie kogos kogo nie znacie To dziwne ale ...
    Autor:xyz Data: 2016-12-05 22:01:45
  • Pisząc artykuł na publicznym portalu informacyjnym trzeba być przygotowanym na różne komentarze . Wy obrazacie każda osobę która ma odmienne zdanie od Waszego . Toczycie wojnę i każdy kto ma swoje zdanie (inne niż Wasze) to wróg . Trochę pokory by się prydalo jeśli już wystawianie rodinne sprawy na publiczna ocenę . Nie każda osoba za się manipulowac i decydować za nią co może a czego nie .
    Autor:xyz Data: 2016-12-05 21:56:03
  • To sie nazywa naiwnosc
    Autor:...... Data: 2016-12-05 21:49:25
  • Zadzwiasz w każdym komentarzu . Ja tylko czytam i bezstronnie odnoszę się do tego to jest napisane chociaż absolutnie mnie to nie dotyczy . Jest artykul i są komentarze więc nie trzeba być omnibusem żeby wyciągnąć wnioski .
    Autor:xyz Data: 2016-12-05 21:47:20
  • A swoja droga tekst o agresji jest ciekawy....
    Autor:...... Data: 2016-12-05 21:42:28
  • Wasza? Obys sie nie zdziwil- zdziwila?
    Autor:...... Data: 2016-12-05 21:40:12
  • Nie znasz mnie a obrazasz . Jak się z tym czujesz ? Może jak wyladujesz agresję na mnie czujesz się lepiej ale dlaczego Ja ? Nie rozumie toku myślenia mitomanow . Każda osobę która nie jest po Waszej stronie nazwiecie "psychiczną" ?
    Autor:xyz Data: 2016-12-05 21:37:15
  • Tak tak to psychicznie zawsze wiedza najlepiej i wszystko
    Autor:...... Data: 2016-12-05 21:28:35
  • To jest miarą Twojego wykształcenia ? No brawo Ty Ale rozumie że jak brakuje słów to to jest odpowiedz . Jednak sciema pisze Gimbus
    Autor:Xyz Data: 2016-12-05 21:23:58
  • Jak zwykle, zalosne
    Autor:...... Data: 2016-12-05 21:20:54
  • Czyżby jedyna wykształcona w rodzinie ? jeśli tak to tylko naplywowa . Pozdrowienia dla pani , pani M. bo chyba się nie pomyliłam . Nikt inny nie przychodzi mi do głowy .
    Autor:Xyz Data: 2016-12-05 21:18:08
  • Jak już to jestem wybitna a nie wybitny i temu nie zaprzecze ...w paychozie to nie koniecznie bo nigdy nikt nie stwierdził i mnie żadnych zaburzeń . To że czytam ze zrozumieniem to zaleta a nie zaburzenie . Komentuje to co czytam
    Autor:Xyz... Data: 2016-12-05 21:14:57
  • Co do wyksztalcenia to posiadam duzo wyzsze i zdziwilbys sie gdybys wiedzial z kim piszesz. Strzelasz sobie w kolano
    Autor:...... Data: 2016-12-05 21:14:37
  • Znam cie nazbyt dobrze i przyznam ci racje ze nikt ci niedorowna.Jestes wybitny w swojej psychozie
    Autor:...... Data: 2016-12-05 21:10:26
  • Musisz się długo uczyć żeby mi dorównać ... Gimbus to wykształcenie podstawowe - czyż nie ?
    Autor:Xyz... Data: 2016-12-05 21:04:15
  • A czy Ty mnie znasz żeby tak mi odpisywac ?
    Autor:Xyz.. Data: 2016-12-05 21:02:21
  • Dokladnie nic nie da sie ukryc swirze
    Autor:...... Data: 2016-12-05 21:00:59
  • Ciesz się ... i śmiej . Udało się ale jak będzie za miesiąc za rok ?
    Autor:Xyz... Data: 2016-12-05 20:45:58
  • Żałosne i śmieszne jednocześnie . Tak osiem stowek zamyka usta wszystkim komentującym ten klamliwy artykuł . Nagle zniknęli sąsiedzi i wszyscy którzy tak mocno wspierali biedna kobietę i jej schorowana córkę . Kolejny raz kłamstwem udało się coś ugrać . Agencja pracy Jobman wciąż zatrudnia córkę p.... jako kasjerke . Sąd po raz kolejny został oklamany . Bełchatów to małe misteczko nie da się bekarnie oszukiwać ...kwestią czasu jest dostarczenie dowodów .
    Autor:Xyz... Data: 2016-12-05 20:43:24
  • Te dzieci naprawde marzyly o tym zeby miec wlasnie takiego ojca
    Autor:...... Data: 2016-12-05 20:11:45
  • Ha ha i pa pa.
    Autor:p... Data: 2016-12-05 20:10:06
  • Mam gdzieś wasze określenia. Wiem doskonale kim kto jest. Ma się to co chciało się mieć. Oby tak dalej. A mogło tak być 30 lat wstecz.
    Autor:p... Data: 2016-12-05 20:08:07
  • Dawaj dawaj wiecej ha ha
    Autor:...... Data: 2016-12-05 20:00:58
  • Lepszego psychola szukajcie w swoim towarzystwie. Bo na więcej nie jest was stać. Tylko kłamać i ublizac. Ale to o czymś świadczy.
    Autor:p... Data: 2016-12-05 19:58:04
  • PRZEDAWNIONA BAJKA.
    Autor:p... Data: 2016-12-05 19:48:28
  • Wasza przedawnienia bajka o jakimś psycholu. Ale tego się trzymajcie będzie prościej. Żeby być kłamca nie trzeba żadnej szkoły. Przyjemnej zabawy.
    Autor:p... Data: 2016-12-05 19:43:55
  • Lepszego psychola juz swiat nie jest w stanie stworzyc. Manipulacje podwazanie faktow to norma.Prowokacje, przekrety.Prosty do odczytania to co sam robi zarzuca innym.Najlepsze szkoly tego nie naucza,Najciekawsze ze sam jeden wierzy w to co robi.Kazdy kto zna tego typka to zaluje ze go poznal.To prawda ze psychol nigdy nie odpuszcza
    Autor:...... Data: 2016-12-05 19:33:17
  • Córka też ma jak ma. Lecz to nie moja wina. Jak określiła że będzie mnie traktować jak obcego to ja nie mam zamiaru się narzucać. Dziwne tylko że jej moja kasa smakuje jak pani. D.znów pisał że nie będzie miał mi kto szklanki wody podać. Może i by cała trójka podała ale z trucizna. Więc niech lepiej panią się opiekują i podają ta szklankę wody. Ja już od dawna nie mam na co liczyć ze strony tych co tak pięknie sama pani wychowała. Kłamstwo kłamstwem podania,jak za starych czasów . Ale ja w butelkę nie dam się nabić. Teraz wszyscy są dorośli to może się pani rozwijać w całokształcie. Mój cień na pani drodze nie stoi. Udanej kariery życzę.
    Autor:p... Data: 2016-12-05 18:19:14
  • Śmieszny tekst. Chciałaś rozwodu dziesięć lat temu ale przy tym chcesz żeby cały czas was utrzymywać. Wstydu nie miałaś i nie masz. Latorosle ublizaja gorzej jak psu a pani tylko o kasę chodzi. Chciałaś rozwodu-masz go. Chciałaś mieszkania-też je masz. Teraz w końcu znajdź sobie frajera jakiegoś i niech panią utrzymuje. Pisałaś w swym artykule że nic nie masz po 10-ciu latach. Gwiazdkę z nieba to niech pani da już inny. I nie kłam ludzi ze wystawam pod blokiem gdzie mieszkacie. Nie mam ochoty nawet słuchać waszych kłamstw. Córkę też ładnie wyszkolilas w klamaniu. Całe szczęście że nie przypisujesz mi winy że miałaś operacje(wiesz na co). Tylko że to nie kręgosłup. Nie będę pisał publicznie jak to pani zrobiła. Wiemy razem do kogo się w rodziłas. Kłam wszystkich w swoim towarzystwie ale nie na mój temat.
    Autor:p... Data: 2016-12-05 17:57:31
  • Jak narazie to widać iż Panu brakuje "kariery"
    Autor:.... Data: 2016-12-04 19:06:50
  • Ciekawe w jaki sposób teraz autorka zechce zwrócić na siebie uwagę żeby robić dalszą karierę ??? Której jej cały czas brakuje.
    Autor:p... Data: 2016-12-04 07:17:08
  • Wreszcie pani aktorka przestała skomlec.
    Autor:O... Data: 2016-11-27 16:23:24
  • Napiszcie wszystkim w końcu tą prawdę że tylko chodziło wam o kasę lub też o te śmieszne pieniądze. A córka już za parę miesięcy może nie będzie kłamać że chciała by się ze mną widywac. Takie kity to nie mnie można wciskać.
    Autor:p... Data: 2016-11-22 21:51:08
  • Brakuje wam jak widać różnych komentarzy jak to niby było wcześniej widoczne. A tyłu niby przedtem waszych przyjaciół pisało. Śmieszne ale prawdziwe że te wszystkie niki to wasza głupia mądrość chowana za czyjąś osobą. Bandyta życzy wam zdrowia i dalszej mądrości.
    Autor:p... Data: 2016-11-22 19:55:39
  • A może mam wysyłać też po 50zł jak pani ex mnie ??? Bo daty też nie ma do jakiego dnia miesiąca trzeba wysłać te alimenty.
    Autor:p... Data: 2016-11-22 19:08:17
  • Jesteście tam takie mądre to trzeba było powiedzieć też i wczoraj żeby były ujęte zmiany we wyroku.Tak mi powiedzieli więc piszę. Córka ma osobiście określić się jak sobie życzy otrzymywać alimenty. No i niech się chowa dalej pod pani skrzydełkie m i niech również kłamie dalej.Na pewno będzie jej z tym lepiej.
    Autor:p... Data: 2016-11-22 18:53:30
  • Ja napisałem to co mi dzisiaj w rachubie powiedziano.Nie mam zamiaru z każdym się dochodzić. Zakład mi potrąci to drugi raz tej samej kwoty nie będę przez pocztę wysyłał.Bo nikt i tak mi nie zwróci.
    Autor:p... Data: 2016-11-22 18:45:23
  • A teraz czekam na tych pani sąsiadów żeby przyszli i polamali mi te ręce.
    Autor:p... Data: 2016-11-22 18:32:43
  • Brak numeru konta nie jest powodem do tego nie wywiązac się z zobowiązania. Można wpłacić za posrednictwem poczty, bo adres chyba nie jest nieznany?
    Autor:Prawo Data: 2016-11-22 18:30:13
  • Znam pani triki pani ex.Ale w Tesco są kamery które udowodnią czy pracuje czy też pracowała. Myślę że teraz czytelnicy oczekują następnego artykułu z pani strony gdzie będzie informacja jak można kłamać żeby oszukać sąd w Piotrkowie.
    Autor:p... Data: 2016-11-22 18:25:24
  • Kolejny raz padły kłamstwa z waszej strony.Bo córka pracuje w Tesco a nie ze pracowała.A teraz życzę wam przyjemnej zabawy przy kuflu i papierosami na ośrodku Grobla.
    Autor:p... Data: 2016-11-22 18:04:23
  • Warto też jest tutaj wspomnieć że jest to kwota niższa od tej która zaproponował ojciec na pierwszej sprawie a która córka odrzuciła - 1100 zl. Więc wszyscy są zadowoleni . Jest jeszcze sprawa konta na które mają wpływać ów alimenty . Dopóki nie będzie to sprostowane....nie ma możliwości wykonalnosci bo nieznany jest numer konta .
    Autor:p.... Data: 2016-11-22 17:44:10
  • 21 listopada odbyła się sprawa apelacyjna w/w sprawie w Piotrkowie Tryb.Odrzucono spłatę ojcu przyznano corce 800zł alimentow stałych.Jesteśmy zadowolone z wyroku.Tym razem sędzia okazał się kulturalnym czlowiekiem i wręcz oburzonym decyzją sędziego T.M. Sprawa została przeprowadzona tym razem przyzwoicie.Dziękuje
    Autor:autorka Data: 2016-11-22 12:05:28
  • Trzymaj się.
    Autor:p... Data: 2016-11-13 14:02:14
  • Chlopie potwierdzam ze to obsesyjne. Jestes dobry, zmeczyles mnie.Zmiany nicku. Ty wszystko przypisujesz zawsze bylej? Serio zmeczyles mnie.Dziwak
    Autor:Dziki Data: 2016-11-13 13:59:30
  • Ja się nie dziwię. No ale twoja akurat partnerka mnie nie interesuje. Może jej czegoś brakuje. Ale to już twój problem.
    Autor:p... Data: 2016-11-13 13:58:03
  • Niech nie znają jeśli mają takie życzenie. Już od dawna nie mogłem na nich liczyć.
    Autor:p... Data: 2016-11-13 13:54:02
  • Jakiej odpowiedzialności ? To że pisze jest normalnym odruchem - nie pozwolę aby mitomanka czerpała satysfakcję z kłamstw jakie pisze . Autorko używasz słów które są dla Ciebie charakterystyczne więc nie podpisuj się jako Dziki bo to Ciebie tylko ośmiesza
    Autor:p.... Data: 2016-11-13 13:52:49
  • Autorka to, autorka tamto. To jakas obsesja.Dziwi mnie jak znosi to twoja obecna zona.Mnie wkurzaloby to , gdyby moja partnerka skupiala sie na bylym
    Autor:Dziki Data: 2016-11-13 13:51:17
  • Zmiana znów niku ? Bawcie się między sobą. Ale nie ze mną. Dziki autorka itd to jedno grono w tej samej osobie.
    Autor:p... Data: 2016-11-13 13:50:06
  • Zaatakowany? Wielkie slowa. Obdzierasz sie tu ze wszystkiego i swoimi wpisami potwierdzasz ze chcesz sie uwolnic od odpowiedzialnosci a ta sprawa najwyrazniej poszla nie tak.Po mojemu to musisz miec sporo na sumieniu skoro twoje dxieci takie tematy pisza i nie chca cie znac
    Autor:Dziki Data: 2016-11-13 13:45:47
  • Przyjdź i polam ręce a nie wybijać szybę. Cwaniaku.
    Autor:p... Data: 2016-11-13 13:44:00
  • Do Dzikego ... O jakiej rodzinie piszesz przecież ja jestem tylko dla nich bandytą i psychopata . Kasa widnieje w każdym zdaniu bo tylko o to tutaj autorce chodzi . Nigdy nie chciałem zaszkodzić dzieciom ale nikt nie pamięta teraz jak bylo .
    Autor:p.... Data: 2016-11-13 13:41:15
  • To ja tu byłem pierwszy zaatakowany. Dziki wie ???
    Autor:p... Data: 2016-11-13 13:38:54
  • Facet przynajmniej normalny to ty nie jestes.Co za myslenie, co za podejscie
    Autor:Dziki Data: 2016-11-13 13:38:03
  • A czy pani autorka pamięta jak chciała oszukać sędziego sześć lat temu mówiąc że będzie może jeździć na wózku inwalidzkim żeby jej przyznał 300 zł? Jakoś autorka ma się dobrze i jak tańczyła tak tańczy bo lubi. Córkę sędzia też złapał na dwóch kłamstwach. Dochodzicie się o pieniądze na które ciężko pracuje i w podziękowaniu mam pisane ze jestem psychol. Więc niech wam daje ktoś normalny z pani towarzystwa.
    Autor:p... Data: 2016-11-13 13:30:03
  • Walczy gosc ze swoja rodzna. Rozumie byla ale dzieci? Gosc jestes dziwakiem. Skup sie lepiej na zonie bo przepychasz sie z przeszloscia i cos prubujesz udawadniac, tylko co? Jedziesz na dzieciaki a kasa widnieje w kazdym slowie. Obcemu nie dales.Wszyscy mamy dzieci ale nie wszyscy chcemy im zaszkodzic.Dziwak owladniety rzadza i msciwoscia
    Autor:Dziki Data: 2016-11-13 13:29:59
  • Specyficzna postac.Na laury pewnie przyjdzie pora
    Autor:Dziki Data: 2016-11-13 13:22:21
  • Dziwne jest ze tylko pani autorka pamięta moje zło. Dlaczego? Bo sama nie jest czysta i woli napisać o kocim ogonie.
    Autor:p... Data: 2016-11-13 13:19:20
  • Wstydu to pani autorka nie ma. Biorąc tyle kasy jeszcze na portalu podaje pani swój nr. konta. Wstyd.
    Autor:p... Data: 2016-11-13 13:13:59
  • Córeczki nawet nie było stać żeby przyjść i podziękować za kwotę alimentów 5200zł które dostałs na swoje konto pani autorka.
    Autor:p... Data: 2016-11-13 13:09:46
  • Tradycyjnie odwrócony kot ogonem.Brak ogłady i wstydu
    Autor:autorka Data: 2016-11-13 13:09:00
  • Już sześć lat temu odpowiedziała mi autorka na pytanie do kiedy ma zamiar kłamać w swych pozwach do sądu? Odpowiedziała szyderczo "bo tak się pisze". Pamięta autorka? Poznałem już wystarczająco jaka pani autorka jest bystra. No i napisz że 3 tyś.przepuściłem pani przy spłacie za mieszkanie.
    Autor:p... Data: 2016-11-13 13:02:04
  • Z tym jednym musze sie zgodzic.Policja i proces powinni ustalic kto mowi prawde a kto manipuluje i klamie.
    Autor:autorka Data: 2016-11-13 12:14:27
  • Nie będzie żaden popapraniec mi ubliżał i tytułował "bandyta". Reszte bez komentarza.
    Autor:p... Data: 2016-11-13 11:43:39
  • Jak mnie tytułuja tak pisze pierwszą literę więc się nie ukrywam. A twój bystry tekst o IP mam gdzieś. Policja sprawdzi wasze IP.Tylko przyjdzie czas. Ktoś zaczął prawem i ja zakończę cały młyn również prawem.
    Autor:p... Data: 2016-11-13 11:36:06
  • co za błazen.. myślisz że autorka się podszywa pod nicki tak jak ty?? wiem bo sprawdziłem IP i to ty tu piszesz i podszywasz się pod różnych ludzi co by kogoś w skołowanie wprowadzić.. nam ludziom którzy widzieli i słyszeli wiele rzeczy chcesz wcisnąć że jesteś złoty, biedy pokrzywdzony sąsiadek.. ale czytając twoje wypowiedzi czytamy 100% prawdy na twój temat. Tyle w temacie..więcej nawet nie ma sensu pisz sobie tutaj co tylko chcesz i jak cię wyobraźnia poniesie w końcu jesteś lepszy niż Andersen... A co do słów. Psychologia i kłamstwa..musiałeś zrobić kopiuj wklej żeby wiedzieć?? haha tak wstawiłem bo to określa ciebie wariatku i przy okazji kogoś normalnego. Pamiętaj że na każdego przychodzi kres..ty żyj swoim życiem a nie uczepiłeś się tych dzieci i ex żony... żegnam ozięble. Koniec dyskusji..
    Autor:do bandyty Data: 2016-11-13 10:51:54
  • Ktoś tu nie wiary w ludzi. O to co się dzieje z człowiekiem, jak latami wystawiany jest na próbę. Zaczyna tracić wiarę.
    Autor:Lew Data: 2016-11-13 09:13:48
  • Brawo dla "sąsiada " który umiejętnie przekopiowal słowa Tomasza Witkowskiego - "Psychologia kłamstwa" . Aż dziw bierze że takie książki sasidzi czytają .
    Autor:p.... Data: 2016-11-12 23:18:30
  • Autorko pieknie piszesz jak rasowa mitomanka . Kobieto opowiadasz nieprawdziwe lub wyolbrzymione historie na swój temat ( cyt. Absolutnie upokorzona , pozbawiona środków do życia ) - no niesamowite ..... Zatajasz prawdę,aby pokazac się w lepszym świetle. Twoja rozchwiana psychika i zmienne nastroje powodują że opowiadasz rzeczy niestworzone chcąc być w centrum zainteresowania przy jednoczesnym odczuciu zaspokojenia. Na początku udawało Ci sie wzbudzić ciekawość czytelników ale Oni szybko jednak rozpoznali kim jestes i do czego zmierzasz . W tych Twoich sąsiadów trudno uwierzyć ....już widzę jak siedzą i czekają żeby coś napisać . No ale pisać każdy może i pod tysiącem nickow się ukrywać .
    Autor:p.... Data: 2016-11-12 22:44:28
  • Wreszcie jakieś wasze konkrety. Dziwię się tylko że pani ex a wasza mama po 21 latach określiła się że jej się nie podobałem i nie kochała mnie. Ale prawda jest taka że to ja się wyprowadziłem się sam i to nie do kochanki jak to określała tylko do swoich rodziców. Nie miałem zamiaru mieszkać pod mostem pracować i spełniać żądania pani ex płacąc alimenty na dwójkę dzieci. Dzisiaj dla tych dzieci jestem bandyta i psychopata bo takie ma wymagania pani ex a nie żaden sąsiad. Ale wiem jedno. Wszystkim jest potrzebne tylko zdrowie. Lecz ci co chorują na serce nie powinni palić papierosów. No ale to już każdego wybór i nie wina bandyty (ojca). Nie dam się kręcić dzieciom tak jak kiedyś kręciła mną pani ex. Teraz możecie kręcić i kłamać w swoich rodzinach bo ja się nie dam już w to wszystko wrabiac.
    Autor:p... Data: 2016-11-12 22:41:59
  • Największy dramat osobowości psychopatycznej polega na tym, że najbardziej tępy psychopata potrafi pojąć że ludzie na którym najbardziej im zależy nie darzą go uczuciem, lecz najgenialniejszy psychopata nie potrafi pojąć czemu ludzie od niego odchodzą lub otoczenie traktuje go instrumentalnie. Umysł zawladniety uczuciami czyni człowieka grozniejszym niż psychopata. Każdy kto zna naszego byłego sąsiada wie co to za postac a nawet Pisze lepszy niż Andersen.
    Autor:Sąsiad Data: 2016-11-12 22:05:00
  • Nikt nie obniża wartości wypowiedzi autorki . Każdy inteligentny czytelnik widzi o co chodzi w artykule i komentarzach .
    Autor:D.... Data: 2016-11-12 21:36:06
  • Nie ojciec lecz bandyta . Nie zmieniajcie określenia mojej osoby. Nie mam zamiaru tym się przejmować . Wasze dzieci kiedyś też będą dorosłe.
    Autor:p.... Data: 2016-11-12 19:28:24
  • Ojciec, sprytu i pomysłowości ci nie brakuje. Próbujesz cały czas zdeprecjonować wartość wypowiedzi autorki. Nie spowoduje to jednak, ze staniesz dobrym ojecem. Może tylko w oczach tych, którzy się dadzą zmanipulować.
    Autor:jasnowidz Data: 2016-11-12 19:02:23
  • W tej wypowiedzi ani ładu ani składu . Zero logiki nawet tłumacz nie pomoże . Za to fantazja nieograniczona . Jest taka angielska autorka J.K. Rowling miliony zarobiła na napisaniu historii o Harry Potterze . Może warto wykorzystać talent do zmyslania takich fantastycznych historii z życia innych .
    Autor:D.... Data: 2016-11-12 17:25:03
  • Po pierwsze nie podszyta się żadna żona pod inne nicki bo pisze ktoś inny ale pewnie wiesz lepiej po drugie jak to ludzie czytają to widzą coś za jeden i gadaj zdrów tyle twoje. Ta żonie starcza twojej? To dobre ale twoje chce mieć a może nie zimno obecną? Zresztą nie ważne. Leć do sądu tyle potrafisz żebyś nie musiał tam iść z innego powodu bo na ciebie też są sposoby. Już tu dyskutować nie będę bo to bynajmniej zenua przekomazac się z idiotą. A autorce życzymy dużo siły na tego ****a. Wieś pani że kręci się znowu pod blokiem... Może niech pani złoży sprawę o nekanie ja będę świadkiem.
    Autor:Do bandyty Data: 2016-11-12 15:29:39
  • Jeśli chodzi o ten błąd że jestem ojcem to nic straconego. Mają prawo zmienić sobie tak dokumenty żeby nie widniało w nich moje imię. Jak nie widnieje nazwisko. O szklance wody nawet nie wspomnę bo nie warto.
    Autor:p... Data: 2016-11-12 13:41:12
  • A jeśli chodzi o zonke to pracuje na siebie i jej wystarcza . Bandyta nie przeszkadzał synow w jego związku małżeńskim więc czemu był rozwód ? O moje życie i zdrowie nie musi się nikt martwić . Niech każdy dba o siebie . Ja nikogo nie starsze i nikomu nie ublizam . Nie podszywam się pod sąsiadów i głupot nie pisze . Każdy kto czyta ze zrozumieniem wie jaka jest prawda w tej historii
    Autor:p.... Data: 2016-11-12 12:05:30
  • Pani autorko nie potszywaj się pod inne Nicki bo te same błędy ortograficzne robisz . Danych padło na tyle dużo żeby złożyć doniesienie . A jeszcze coś - jaka samotność ?
    Autor:p.... Data: 2016-11-12 11:56:15
  • Ohoho bandyta znowu straszy się uruchomił. Sprawa za co? Żadne dane nie padły cirmnogrodzie więc z kad afera że to o ciebie chodzi? Ahahaha Wiesz kolego żebyś w końcu ty nie wylądował tam gdzie wiesz... Twoje miejsce w sumie. A córka ma pełne prawo żeby sobie zarobić jak ma chęci a twoim obowiązkiem jest płacić uczy się dziewczyna. A że żal ****ie ściska i zonce twoja kasa potrzebna a to nie ich problem. Dosiegnie ręka sprawiedliwości nawet ciebie. A co do syna to założę się że błędem jedynym to że taki ktoś można powiedzieć był jego ojcem. Także żyj zdrów panie kolego bo słabo widzę życie nie w zdrowiu. Samotność niemoc brak sił...i bez tej wody. Pozdrowienia... Sąsiad
    Autor:Do bandyty Data: 2016-11-12 11:07:02
  • W poście po niżej padło zdanie o łamaniu rąk . Pomysł nawet dobry lecz raczej tego się nie boję p. Rafał N. Mnie za zwolnienie zapłacą lecz ty znajdziesz się wiesz gdzie. Jeśli widziałeś już morze to cieszę się . Ale ja bardziej wolę oglądać góry jak morze jeśli nie wiedziałeś i do tego samochód nie jest mi potrzebny. Czy morze czy góry to nie mają nic wspólnego z wiedzą o życiu jak to sugerujesz. Myślę że powinieneś popatrzeć na własne życie i zastanowić się gdzie popełniłeś błąd. Pozdrawiam.
    Autor:p... Data: 2016-11-10 21:27:18
  • Może autorka napiszę wszystkim również to że córka pracuje od trzech miesięcy a rzekomy z jej artykułu "bandyta" płaci nadal na córkę dla której z jej słów jestem obcym 1551zł. No i właśnie prawo mamy jakie mamy. Ale raczej tu PIS winny nie jest. Ale śmieszne pani Martyno jest to że ktoś czeka na to żeby frajer utrzymywał panią cały czas. A za taką kwotę nie którzy ludzie muszą pracować cały miesiąc i w trudnych warunkach. Ja za taką kwotę dla córki jestem tylko psychopatą który wcale nie liczy na tą symboliczną szklankę wody.
    Autor:p... Data: 2016-11-10 20:48:06
  • cleo, Ty nie strasz, nie strzas, bo się z........
    Autor:donatan Data: 2016-11-09 20:07:19
  • Myśle że za takie ubliżanie na publicznym portalu czeka autorkę sprawa karna.A sąd udowodni wszystkie kłamstwa i tą biedę o której pisze wyżej.
    Autor:cleo Data: 2016-11-09 17:44:15
  • Ja się wcale nie dziwie,bo o tym ze sprawiedliwości nie ma w sadzie wiedzialam od wielu tylko wiatr w oczy.wielu wielu lat. Dzis pieniądz rządzi światem a biednemu zawsze wiatr w oczy. W sadzie wygrywa ten nie kto ma rację ale kto ma więcej kasy!!!!!!! Dziwię się ze dopiero teraz Pani Amerykę odkryła. Polska to kraj bezprawia!!!!!!! A podobno rządzi PIS!!! Smiechu Warte!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Autor:martyna1966 Data: 2016-10-29 16:07:23
  • krzych stara się jak może wybielić, czyżby aktualna babka otworzyła trochę oczy? Nie wiem człowieku co ty masz w głowie, przez tyle lat terroryzować własna rodzine która powinna być największa wartością a teraz wszystkich byś utopił w jednej łyżce wody. Jesteś taka pi-pą ze w więzieniu zostałbys męska dziw-ka. Pseudo facet. Myślisz ze tu chodzi o jakieś śmieszne pieniądze? Chodzi o honor którego Ci brakuje, o sumienie i wrażliwość. Nie masz o tym bladego pojęcia. Stary chłop a zachowuje się jak gimbus. Nigdy w życiu nie poznałem drugiego takiego gogusia. Całe szczęście nie poszliśmy w twoje ślady i mamy wielu przyjaciół którzy znają również te historie. Walcz z wiatrakami, anuz się uda. Jak nawalony odwiedzałeś dziewczyny to było spoko, jak najstarszego się bałeś to wtedy kozak taki nie byłeś. Uwierz, skończysz połamany. A ręce połamać to sama przyjemność, te które wyrządziły tyle krzywdy. Taka karma na ciebie czeka cio-to. Dziękuje, pozdrawiam. Nie polecam innym nienawiści która potrafi się zrodzić w człowieku na sama myśl o drugim. Głowa rodziny zadbała o wszystko. Zrób sobie prawo jazdy w końcu i jedz zobaczyć morze, bo zaraz piach a ty nic o życiu nie wiesz.
    Autor:Rafał N Data: 2016-10-22 11:45:06
  • Panie K. znowu pan nie odpuszcza . :) Ci co wiedza prawde to, to sie liczy. A nikt nie bierze pod uwagę pana komentarzy podszywajacych sie pod kogo popadnie. Pozdrawiam
    Autor:.... Data: 2016-10-20 19:36:01
  • Znamy tą panią autorkę. Jest nie zła z niej aktorka udając skrzywdzoną. Trzeba mieć tupet żeby pisać takie kłamstwa.
    Autor:Res."KUBUŚ" Data: 2016-10-20 19:10:54
  • A Ty się nie zegnales już? Uciekaj już...
    Autor:dick Data: 2016-10-18 17:10:34
  • Kto kogo straszy ? Ogarnij się dick. Czytasz jak reszta rodziny
    Autor:.... Data: 2016-10-18 17:08:46
  • A ten dalej swoje. Leć już do sądu ze ludzi swoją opinię wyrażają strasz nas jak rodzinę.
    Autor:dick Data: 2016-10-18 17:05:00
  • Zupka zawsze jest gorąca i do tego pyszny deser . szczesciarz z niego .
    Autor:.... Data: 2016-10-18 16:56:12
  • Widzę że autorka uważa że jest tu na solowce . A jakie groźby kto tutaj stosuje ? Czy ktoś coś straszył czy komuś ublizal bo z tego co czytam to groźby są w stosunku to ojca i ex męża . Proponuje poczytać ale ze zrozumieniem a nie tak wybiórczo
    Autor:takieprawo Data: 2016-10-18 16:54:19
  • Mówisz o grozbach a sam grozisz. Taki stary chłop a zachowuje się jak dziecko.. i idź pan bo zupa stygnie.
    Autor:Qwerty Data: 2016-10-18 16:50:38
  • Błąd "****e ściska "
    Autor:takieprawo Data: 2016-10-18 16:48:37
  • O tych groźbach, które chociażby teraz stosujesz, mówisz?? Żegnałeś się to dowidzewa!!!
    Autor:dick Data: 2016-10-18 16:47:48
  • Pisz pisz . Dowody się same zbieraj . Pomówienia oszczerstwa i groźby . Nazwisko jest numery IP też . Miłego dnia autorce i jej spółce . Nie trzeba znajomości wystarczy że żal zupę ściska bo kasa się kończy
    Autor:takieprawo Data: 2016-10-18 16:45:27
  • Tacy normalni jak i ty k. A nawet szkoda ze nie jesteś w pierdlu bo byś mógł pozalic się innym zdziwionym psychopata. :)
    Autor:Qwerty Data: 2016-10-18 16:44:14
  • Żegnam redakcję tych wszystkich tu bzdur i wszystkich ich gości. Koniec prowokacji w moim kierunku.
    Autor:p... Data: 2016-10-18 16:43:01
  • No może ty nim jesteś bo ja nie mam z tym problemów i nie miałem. A w kiciu gościu to i normalni ludzie siedzą.
    Autor:p... Data: 2016-10-18 16:38:24
  • Ten gościu tak zawsze? Wyrazy uznania dla rodziny!
    Autor:dick Data: 2016-10-18 16:37:35
  • Aaa to o to chodzi pani autorce. Każda jest tu dobra prowokacja. No tak dyktafonow nie można tu zamontować. Dobra prowokacja. Ale już mnie tu nie będzie.
    Autor:p... Data: 2016-10-18 16:32:30
  • Gościu ponosi cię..sam pisałeś, że wtedy była córka niepełnoletnia teraz już można wszystko... Czyli co dalej straszysz swoja rodzinę? Slaby jesteś... A tak na marginesie... to wiesz co z pedofilami w pierdlu robią?? Tfuuu
    Autor:dick Data: 2016-10-18 16:32:23
  • Kumpel sędzia był kumplem autorki jak wydawał wyrok na jej korzyść a teraz nagle jest kumplem tego co wygrał a wrogiem autorki . Kumpel z policji wszczyna postępowanie i pomówienia i szarganie opinii a pewnie kumel prokurator pisze pozew o groźby karalne . Autorko trzeba mieć tupet żeby tak to rozgrywać . Proponuje zakumplowac się z diabłem bo w niebie nie będzie śpiewu aniołów .
    Autor:alejaja Data: 2016-10-18 16:29:01
  • Wiesz gościu co? Życzę ci tylko żeby kiedyś w przyszłości z ciebie ktoś chciał zrobić pedofila a nim nie jesteś. I nie mów tu o spacerach. Szklanki wody nie miał kto do tej pory podać i nie będę o nią później też prosił. Wystarczą wasze określenia na mój temat. Hej
    Autor:p... Data: 2016-10-18 16:27:38
  • Dajcie spokoj nie przekomazajcie sie z nim prosze, on tak moze duzo i dlugo. Jesli jest na tej ziemi madry czlowiek ktory jest w stanie jego powstrzymac od tej psychozy to ja bardzo o to prosze
    Autor:autorka Data: 2016-10-18 16:22:23
  • Nie masz pojęcia w takich tematach prawnych to pewnie ty jesteś burak. Ja wyroku nie wydaje. Więcej nie będę tłumaczył nikomu.
    Autor:p... Data: 2016-10-18 16:21:58
  • Tak, jest też wiele innych praw, które nie będą ci na rękę, a twój kumpel sędzia nie będzie mógł we wszystkim ci pomóc. A kiedy zdrowie ci nie pozwoli nie będzie miał kto ci nawet szklanki wody podać to pewne! Karma wraca!!!!
    Autor:dick Data: 2016-10-18 16:17:08
  • Niech będzie i bla,bla,bla wszyscy są mądrzy tylko teraz ja psychol. Więc każdy teraz jako dorosły ma prace i szanse do życia. Ja nikogo nie będę chciał po sądach jak nie będę mógł pracować gdy mi zdrowie nie pozwoli. A też jest takie prawo.
    Autor:p... Data: 2016-10-18 16:14:29
  • pff, ty dalej o kasie gościu... nawet jeśli dała mamie to chyba może decydować na co przeznaczy alimenty które jej się należą... ale burak z ciebie masakra. A zabrałeś kiedyś córkę gdziekolwiek nawet na spacer, zapytałeś co u niej jak się czuje czy jest zdrowa czy chora? Wątpię.. i jak te dzieci miałyby cię szanować jak ty nie zasługujesz żeby cie opluć...
    Autor:dick Data: 2016-10-18 16:10:20
  • Widzę że tylko tok myślenia w jedną stronę. Został napisany drugi wniosek. Nikt nie przyszedł do mnie i nie rozmawiał w tym temacie. Mogła nie mówić że z alimentów które ma dała cześć pieniędzy na remont mieszkania którego nie jest prawnym najemcą. Ja nie kazałem jej kłamać.
    Autor:p... Data: 2016-10-18 16:06:22
  • bla bla bla ile ty tak możesz..tylko obrzucasz dzieci błotem, każde twoje zdanie świadczy co z ciebie za persona. Córka się u czy w liceum tak? Zaoczne, ale się uczy. Ok proponowałeś..i jak się nie zgodzi to wcale nie dostanie i taki wyrok zapadł tak? Dziwnie, że w jednym wniosku można zmienić treść sprawy.. Nie masz jaj. I nie zostałeś teraz psychol... bo jak nazwiesz człowieka który stworzył tą całą tyrranie??
    Autor:dick Data: 2016-10-18 15:46:53
  • Jak była nie pełnoletnia i sąd był po stronie dziecka to było dobrze. A że teraz jest dorosłą i patrzą inaczej to ja zostałem psychol. Ciekawe jak by było jak bym ją zadał na siebie.?
    Autor:p... Data: 2016-10-18 15:44:27
  • Rok temu proponowałem kwotę żeby płacić 1100zł bo liczyłem że chodzi do liceum. Wyszła prawda na sprawie ze przez dwa lata miała gdzieś naukę. A teraz ja zostałem psychol .
    Autor:p... Data: 2016-10-18 15:38:44
  • To po co się tłumaczysz? Wszyscy dookoła wiedzą jak było, co z ciebie za typek a ty dalej swoje. Pytanie czy to w to wierzysz?! No tak płaci się przestępcą haracz...to chyba pasuje do ciebie co? Haracz tyle, że przez sąd...
    Autor:dick Data: 2016-10-18 15:35:12
  • Ponoć haracz płaci się przestępcą. Ja za swoje zarzuty już zapłaciłem. A za wybijanie szyb też ktoś zapłaci. Skoro dla dzieci jestem psychol to lepiej niech tak zostanie bo nie mam zamiaru wiecznie się tłumaczyć.
    Autor:p... Data: 2016-10-18 15:19:51
  • A to pewnie za te kłamstwa była niebieska karta i wyrok o eksmisję za znęcanie się nad rodziną. Pewnie ten niemowlak ciebie tłuk?! Myślę, że jak to nazywasz ta "szopka" to jest bo przeginasz pałę na maksa, i komuś po prostu się ulało. Myślisz, że bez karnie będziesz terror wiecznie wprowadzał?!
    Autor:dick Data: 2016-10-18 14:41:39
  • Kłamstwa ....ochydne kłamstwa . Rób tak dalej . BRAWO TY Gdyby sędzia nie zabrał alimentów nie było by artykulu i całej tej szopki .
    Autor:.... Data: 2016-10-18 13:32:31
  • Mówcie co chcecie ludzie, ale dziękuje Ci Boże, że miałam normalnego ojca. Krzysztofie, swoją ex żonę oszukiwałeś i zacząłeś mieć manie, że ona również Cię porabia. Miałeś dużo szczęścia, że pozwoliła Ci na takie coś, była głupia i niedoświadczona. Mam nadzieję jednak, że synowie o których tak źle się wypowiadasz są szczęśliwi jak zresztą można zauważyć. Dzieci które odwiedzają na święta matkę a ty jesteś sam, a mogło być inaczej gdybyś tylko był normalnym człowiekiem. Nie zasługujesz na określenie "facet" ani "mężczyzna". Tak właściwie, to jesteś chory psychicznie i powinieneś dla samego siebie się leczyć. Kilka lat temu szukałeś wrażeń, nie mając szacunku do kobiet z którymi chociażby pisałeś. Nie trzeba znać tej całej historii aby stwierdzić, że jesteś do tego skłonny - dawno poznałam jaki z Ciebie bajerant, jeszcze mieszkałeś z żoną i też kłamałeś jak to z nią jest. Przestań robić z siebie ofiarę. Opowiedz nam, jak czuje się facet który bije żonę? Którego małe dzieci się boją? Syn przytoczył, że uderzyłeś niemowlaka i chyba o niego chodziło, człowieku - co z tobą? Małe dziecko płakało i nie mogłeś wytrzymać z nerwów? Gdybyś miał sumienie i jaja, to wziąłbyś w końcu temat na klatę, przeprosił wszystkich razem, zamknął temat. A ty nie zrobiłeś nic, uciekłeś jak tchórz. Wiedz, że dzieci są wynikiem miłości a w tym wypadku miłość się skończyła to i kontakt z dziećmi również. Dzieci miały latać za tobą kiedy ty ich dosłownie katowałeś? Rodzina uciekała przed Tobą do sąsiadów jak czytamy niżej? Bardzo współczuje tym dzieciom, bo matka powinna dawno ich ochronić i zrobić z tobą porządek, siedzieć w sądzie dzień i noc jak nie było wsparcia w rodzinie. Ciesz się swoją radością, oby Ci się powodziło z aktualną partnerką, tylko szanuj ją. Zapewne robisz to lepiej niż swoje dzieci. Stworzyłeś życie które potem zniszczyłeś. Jaki ojciec tak robi? Nigdy pewnie nawet nie zrobiłeś im niespodzianki, nie zabrałeś na wakacje. To bardzo przykra i smutna historia życia, która trwa bardzo długo. W tych ludziach jest żal, nienawiść, złość i mam nadzieję, że Twoi synowie odpłacą Ci się za takie traktowanie. Chłopaki, wiecie co macie robić. Buziaki ;)
    Autor:Ona Data: 2016-10-18 12:14:31
  • A jaki kumpel sedziego? Jaki obronca.Cos to zdradza taka postawa.Najlepsze szkoly nie naucza takich manipulacji, brawo!!!!
    Autor:Sasiadka Data: 2016-10-17 23:21:24
  • Zeczywiscie ze taki psychol nigdy nie odpuszcza, tyle dramatycznych zdarzen, tyle swiadkow a ten swoje ex klamie, panie k.jestes lepszy jak myslalam
    Autor:Sasiadka Data: 2016-10-17 23:13:20
  • Pies ma też swoje prawo. A sąsiadów to widzę że miałem wrednych bo mogli to wszystko mówić parę lat wcześniej.
    Autor:p... Data: 2016-10-17 22:54:29
  • Każdy inny OBCY może płacić . Mnie nie trakuje nikt jak ojca chyba że tylko do dawania . Ja nie skończyłem płacić ale strach przed utrata alimentów otworzył puszkę Pandory . Uodpornilem się na jej kłamstwa oszczerstwa i pomówienia . Szkoda zdrowia na dyskusje .
    Autor:p.... Data: 2016-10-17 22:37:38
  • Tez traktowalabym jak obcego takiego ojca, zebysmy cie nie znali!!! Tylko w taki sposob interesujesz sie dziecmi obrzucajac ich blotem w zaden inny.Mam nadxieje ze dopadnie cie reka sprawiedliwosci, lzesz jak pies i szkodzisz drugim bo nie mozesx zniesc prawdy o tobie.Gdzie sie pojawisz to szkodzisz lobuzie i tlumaczysz sie manipulacjami.Jak sie to czyta to jest jasnosc ze nie mozesz zniesc faktu ze moglyby zyc na dobrej stopie, z tad ta walka i mowa ciagle o pieniadzach a prawda jest taka ze powinienes placic na obie.Wszystko wiesz lepiej ze zdrowe ze takie, wstydu nie masz.My wiemy jak jest
    Autor:Sasiadka Data: 2016-10-17 22:24:04
  • Córką napisała mi kiedyś ze będzie mnie traktować jak obcego. Więc czego teraz oczekuje ? Bo ja niczego wiedząc jak jest naprawdę.
    Autor:p... Data: 2016-10-17 22:09:05
  • Żałosne to te teksty w temacie ex. No ale każdy rozumie jak umie. A ja wiem jak jest teraz a jak było kiedyś.
    Autor:p... Data: 2016-10-17 21:58:41
  • Czy sie nazwie czy nie i tak nim jestes kazdy to wie co sie z toba zetnal w jaki kolwiek sposob.Miec takiego ojca to przeklenstwo
    Autor:Sasiadka Data: 2016-10-17 21:57:49
  • Chyba nie tylko jedno dziecko i nie tylko dzieci bo większość osób które cie znają tak o tobie mówi. Ale ciekawe dlaczego? Zastanawiające... Kłamie.. jedna rzecz która też doskonale określa ciebie.
    Autor:świadkowaM Data: 2016-10-17 21:54:56
  • Dziecko nazywa mnie psychopata i to na być dobrze ??? Mogę pomóc ale muszę uznać czy to może być stosowne. Ale jak się kłamie to trudno jest później zaufać.
    Autor:p... Data: 2016-10-17 21:52:15
  • Ostatnie zdanie to miód na serce dla wielu ludzi. :)
    Autor:świadkowaM Data: 2016-10-17 21:51:22
  • Nie jestem twoja córką dzięki bogu... mój ojciec płacił alimenty do 26 r życia... i jakoś nie ciągał nikogo po sądach... Doprawdy żałosny z ciebie gościu... wypluty z jakichkolwiek uczuć, chociaż nie masz uczucie jakieś, w końcu nie możesz "szalejesz" dalej na punkcie ex żony..ale mów więcej i pokaż jak ważna jest córka... znów mama, bo mama to mama tamto... znów udowodnienie dlaczego ta akcja i kto się liczy w twojej walce...ex żona i twoja chora obsesja... a córka to tam akurat dobry pretekst...
    Autor:świadkowaM Data: 2016-10-17 21:50:19
  • No kolejny fakt że chcesz palić papierosy to zn.ze jesteś zdrowa i musisz pracować żeby pomóc mamie córuś. Bo w przyszłości jakaś emeryturę musisz mieć. A ja wiecznie żył nie będę.
    Autor:p... Data: 2016-10-17 21:44:14
  • No dno na maksa.. zaoczne też się liczy do płacenia alimentów. Uczy się. Ale cóż na siłę zabrać bo tak chcesz i koniec. Widać jak dziecko jest ważne, każdy prawdziwy ojciec pomaga swoim dzieciom, nie tylko finansowo, ale ktoś kto jest złośliwym psychopatom, robi tak jak ty...
    Autor:świadkowaM Data: 2016-10-17 21:36:14
  • Jasne że dno . Bo liczy się szkoła dzienna. No i kolejny fakt że można pracować.
    Autor:p... Data: 2016-10-17 21:33:25
  • Przyjdzie czas to i będzie zakopany.
    Autor:p... Data: 2016-10-17 21:27:44
  • A zapewnienie dachu nad głową to nie utrzymanie dziecka też? Jedzenie, picie... ? Stary dno..totalne dno..
    Autor:świadkowaM Data: 2016-10-17 21:17:28
  • Ta... Tylko nie wiem czy wiesz..na pewno wiesz..uczy się dalej!!! Taki tatuś.. to normalnie skarb... tylko zakopać!!!
    Autor:świadkowaM Data: 2016-10-17 21:15:52
  • Trzeba czytać że zrozumieniem No właśnie matka na taki sam obowiązek więc powinna zapewnić córce dach nad glowa a nie każe Jej płacić czynsz i spłacać swoje raty które nie mają nic wspólnego z Jej wydatkami na Jej utrzymanie
    Autor:takieprawo Data: 2016-10-17 21:14:22
  • Ja córce nie przeszkadzalem w nauce. Każdy miał prawo się uczyć. Ale to i tak jak widać szkoda pisać bo nie warto.
    Autor:p... Data: 2016-10-17 21:13:07
  • No właśnie, ma taki sam obowiązek. Przeczysz sam sobie jak zwykle.
    Autor:świadkowaM Data: 2016-10-17 20:59:15
  • Brak słów... tak córce w drogę nie wchodzisz, że ją po sądach ciągasz, że śledzisz jej każdy krok zresztą nie tylko jej... a co do pism sądowych znów piszesz o sobie..znów odwracasz sytuację. Wystawiasz sobie taką laurkę której ciągle zaprzeczasz..pewnie nie rozumiesz jaki przekaz... Tak jak zostało wielokrotnie powiedziane nigdy nie odpuszczasz... posuwasz się do wszystkiego..manipulacje, manipulacje i manipulacje. Świadkowie i dikumenty mówią co innego niż ty...
    Autor:świadkowaM Data: 2016-10-17 20:57:38
  • W orzeczeniu o alimentach matka dziecka jest wskazana jako osoba, która ma odbierać alimenty (co nie oznacza, że to matka dziecka jest osobą uprawnioną do otrzymywania alimentów). Matka dziecka była bowiem jego przedstawicielem ustawowym oraz sprawowała zarząd nad jego majątkiem. Dziecko aż do osiągnięcia pełnoletności było reprezentowane przez rodzica. Matka wraz z ukończeniem przez dziecko 18 roku życia przestaje być jego przedstawicielem ustawowym.Skoro dziecko jest pełnoletnie to alimenty powinny wpływać na jego konto . Matka na obowiązek utrzymywania dziecka takie samo jak ojciec .
    Autor:Takieprawo Data: 2016-10-17 20:56:08
  • Nie widzę żadnego potrzasku. Nie żyje na czyjeś konto lecz z własnej pracy. I na mieszkanie też mi nikt nie dał . A córce nie mam zamiaru w chodzić w drogę jak nie wchodzę innym. A pani autorka już dawno mogła sobie wyjść za mąż. Każdy ma prawo układać sobie życie po swojemu.
    Autor:p... Data: 2016-10-17 20:49:28
  • Dziękuje za pozwolenie.
    Autor:świadkowaM Data: 2016-10-17 20:03:56
  • Piszcie dalej co wam pasuje.
    Autor:psychopata Data: 2016-10-17 20:03:11
  • Krzysztofie, jak ty pięknie manipulujesz każdą sytuacją. Byłam świadkiem sytuacji, które pewnie ty powiesz że nie miały miejsca bądź przeinaczysz. Czujesz się w potrzasku, że na światło dzienne wychodzi prawda o Tobie. Taki kit możesz Dorocie wciskać. Z mojej informacji padła kwota 20 tys. tylko ze względu na akcję które miałbyś oddać to szybko przeliczyłeś co za ile i dlaczego i nękałeś sms-ami córkę - widziałam te smsy!!! A czy twoja córka nie ma prawa sobie dorobić? Czy utrzymanie córki to tylko i wyłącznie jej potrzeby typu ciuch, kosmetyk, czy może też rodzice na pół opłacają koszty utrzymania takie jak opłaty dzięki którym córka ma dach nad głową?! Jesteś chory człowieku na maksa..tak tak wiem każdy jest chory tylko nie ty... 100 osób ci powie prawdę a ty powiesz że kłamią. A słyszałam także o tym jak się wyprowadziłeś, żona chciała się dzielić dorobkiem...to padły z twoich ust słowa: Nie będziesz mi wciskać tych starych gratów (czy jakoś tak) A mówisz, że w sądzie to jest tak ok bo ty masz rację tak?? Twój komentarz zastraszający poniżej "Pani niech się szykuje bo będzie pozew o pomówienie i oszczerstwa nie tylko że strony tyrana ale i sędziego" świadczy o pewności że będzie po twojej myśli czyli macie coś wspólnego ze sobą czyż nie?? Ludzi nie są głupi... w prawie wyraźnie są zapisane rzeczy, które u was nie odzwierciedlają paragrafów..tylko to co chcecie to robicie. Nie było tak sprawa ma być wygrana i koniec??!! Pewnie że było... Jak zwykle wymyślone rzeczy, chore historię i rzeczy które nigdy nie miały miejsca. Chłopie nie masz jaj, jest kłamliwym tchórzem, który jest mocny dla słabszych...tylko pamiętaj twoja ex żona nie jest już tą samą przestraszoną myszką, która ci na wszystko pozwoli. Jej pechem, było że spotkała ciebie na swojej drodze..cóż...tak się stało a nie inaczej...tobie tylko współczuć..bo sam sobie ze sobą nie możesz poradzić i nie możesz pogodzić się z faktem, że ona już nie jest twoja..nie umiesz odpuścić i żyć swoim życiem z daleka od niej...bo wszystko co robisz robisz tak że skierować do ex żony. Nie ważne czy dziecko czy nie dziecko... nawet w sprostowaniu jest widoczne "Wszystkie pieniądze wpływają na konto pani autorki a nie konto córki"no tak wpływają bo jest opiekunem swojego dziecka i zawsze wpływały dziwne nie??
    Autor:świadkowaM Data: 2016-10-17 19:50:45
  • Oto parę słów sprostowania odnośnie artykułu . jest wiele niscislosci w wypowiedzi pani autorki . Faktem jest ze rozstalismy się 10 lat temu ale jeszcze przed orzeczeniem wyroku wyprowadzilem się z mieszkania zostawiając dorobek wspólnego życia . Pani autorka jasno się wyraziła używając słów spier...aj bo nie masz tu nic do szukania a byliśmy jeszcze w zwiazku . Jeśli chodzi o obdzietanie rodziny że wszystkiego to jedna wielka bzdura . Kwota spłaty jaką miała oddać ex małżonka to nie 20 tys a 10 tys a to znaczna różnica . Co do alimentów fakt jest taki iż córka uczy się zaocznie , pracuje i dodatkowo w niektóre weekendy dorabia jako kelnerka na weselach . Pomimo to otrzymuje alimenty w kwocie ponad 1500 zł a wiosna z mojego jubileuszu otrzymała kwotę 5200 zł .Wszystkie pieniądze w\r\npływają na konto pani autorki a nie konto córki . 6 lat temu po sprawie o podwyższenie alimentów na rzecz córki (przez tego samego sędziego którego teraz obraża i oskarża o lapowkarstwo ) zapytaLem do kiedy na zamiar pisać takie kłamliwe tekstu w pismach do sądu ?. Odpowiedziała z ironia BO TAK SIĘ PISZE . Autroka odgrazala się że mnie zniszczy i próbuje to robić zamieszczając tutaj ten klamliwy artykuł .
    Autor:(Psychopata) Data: 2016-10-17 19:24:57
  • Łzy same napływają do oczu. Ale niestety tak wygląda życie w naszych czasach. Bardzo łatwo zrobić jest dziecko lecz dużo ciężej jest wychować.Ojciec wymiguje się od wychowywania i zamiast pomagać tylko utrudnia.Z mojej strony ogromny podziw dla dzieci że nie poddał się i starają się żyć normalnie po traumie jaką przeszły oraz brawa dla mamy że walczy o sprawiedliwość.
    Autor:...... Data: 2016-10-16 22:24:08
  • Co to za sędzia co broni psychopaty a nie pokrzywdzonych
    Autor:xxxxxxxx Data: 2016-10-16 15:44:54
  • Spokój. To co większość z nas traktuje za normę, dla tej Pani jest marzeniem. Do przemyślenia i refleksji
    Autor:SPOKÓJ Data: 2016-10-16 11:26:33
  • Są dwa rodzaje oprawców.Jedni piją bija ,awanturują sie ale da ich się poskromić prawem.Drudzy to tacy że są wyjatkowo agresywni ,zaklamani manipulatorzy, ktorzy nigdy nie odpuszczja, ktorzy nie przyjmuja slow krytyki ani tez zwrocenia im najmniejszej uwagi,ktorzy nigdy nie pozwola ofiarze odejsc ,to rasowi psychopaci.Mnie przypadl ten drugi.O niczym bardziej nie maze jak o tym azeby w koncu pozegnac sie z przeszloscia.Wciagu tych 10 lat byly 3 lata spokoju , kiedy milczal i nic nie robil,te lata byly jak spiew aniolow.Ale niestety kiedy kolejna kobieta wyzucila jego z domu i musial wynajacmieszkanie rozpoczelo sie kolejne pieklo.Sprawy ,nachodzenia itp...manipulowal kuratorami, policja.Mial wyrok.Jest tego zbyt duzo.Krotko przed rozwodem podjelam prace i moi przyjaciele czesto ukrywali moje dzieci w swoich domach abym mogla pracowac.Wszyscy sie jego bali, rodzina,sasiedzi.Poswieci wszystko bo ptaszek wymknal sie jemu z rak.Zalatwic co trzeba ,ukarac, uzyskac co sie nalezy i do widzenia,ale nie z nim i nie przy tak zbrukanym prawie.Robi wszystko aby zmanipulowac wszystkich tak robil zawsze i wierzy w swoje racje.Kazdy chcialby wyslucha dwu stron ale jego strona jest nieprawdziwa bo widziana w krzywym zwierciadle.Pania z telewizji wiele lat do tylu po jednym telefonie do niego zmanipulowal.3/4 spoleczenstwa nie jest w stanie wyobrazic sobie potegi takiego dzialania.Wogole nie zddziwilo by mnie to ze sam wymyslil tez historie pani "mojezdanie"aby moc w ludziach zasiac conajmniej ziarenko uwagi od niego odsunac jak bardzo jest pokrzywdzony a tak naprawde jest w potrzasku i bedzie robil jeszcze duzo podstepow.Upieklo mu sie bardzo duzo przez to,zupelnie tak jakby podpisal pakt z diablem, jest wwyzuty z ludzkich uczuc.No ale diabel dba o wlasne dzieci i krzywdy nie pozwoli im zrobic.Robil i robi zeczy nieludzkie,niejednemu stanęły by włosy na glowie.Chce tylko sprawiedliwosci i niczego wiecej, z tad moj apel bo sama sie od niego nie uwolnie,wiem to.Moje dziecko uwolnic od przewleklego stresu,strachu i na zawsze poczuc ten spokojny śpiew aniolów
    Autor:autorka Data: 2016-10-14 23:56:44
  • Psychol*
    Autor:xxxx Data: 2016-10-14 15:37:03
  • Tak męczył cie uciekałas a nagle odpuscil? Kobieto prawdziwy psycholog nie odpuszcza wiec powtarzam nie komentuj idź poczytaj sobie artykuł w internecie jak działa psychopata . Pozdrawiam
    Autor:xxxx Data: 2016-10-14 15:36:16
  • Mówisz za późno na walke już?!to po co tam gość wloczy je po sądach,po co przylazi, chodzi jak szpieg w miejscu zamieszkania tych pań? Ja widzę że ta Pani się broni. Ten swir robi co chce w sądzie się dzieja rzeczy conajmniej dziwne. Ale Pani walczy... dobra sobie
    Autor:.... Data: 2016-10-14 15:29:10
  • Ja też uciekalam i spałam u znajomych więc wiem jak jest . Rozni nas to że ja potrafiłam zrobić z tym porządek i po rozwodzie miałam tak zwany święty spokój . A teraz na ulicy mijam się z ex i nikt nikomu w drogę nie wchodzi . W d....ie mam co robi i z kim . Ja ukaralam to przed rozwodem ale to nie historia na portal Żegnam
    Autor:mojezdanie Data: 2016-10-14 15:28:52
  • Człowieku co y piszesz. Puknij sie w głowę i nie wypowiadaj się o czymś o czym nie masz pojęcia. A jak ktoś idzie do sądu przepłacać sąd bo go stać to jak go powstrzymać jak ma chody ma w sadzie. Jak na chodził a policja tez nic z tym nie robiła. Jak męczył esemesami . Jak chodził po osiedlu z nożem i nikt nie mógł mu nic zrobić. Nie wypowiadaj się lepiej idź poczytaj gazetę :)
    Autor:xxxx Data: 2016-10-14 15:23:44
  • No właśnie dlaczego? Przyjaciele pomagali mogła uciekać w nocy z dziećmi proszę przeczytać. Prosto się mówi a psychol dalej robi co chce. Może trzeba pozyc z takim i się przekonac na własnej skórze co?
    Autor:... Data: 2016-10-14 15:21:26
  • Przez 10 lat dreczy . Przed rozwodem dreczy .Dlaczego nikt nie pomógł ? To nie jest miesiąc czy dwa . Przecież to szmat czasu . Nie wierzę że niedalo się z tym czegoś zrobić w trakcie małżeństwa a teraz to za pozno na walkę . Przez tyle lat nikt nie pomógł . Powtórzę to pytanie . Gdzie rodzina i przyjaciele ? Jak sama się balas to inni powinni zareagować
    Autor:mojezdanie Data: 2016-10-14 15:09:47
  • Walczyła cały czas. Rozwód był z jego winy eksmisja sądowa. Tylko ten gość nie odpuszcza non stop ich dręczy a raczej aż żonę i córkę chyba w końcu się ulalo ile można grać po cichu a taki psychol tylko atak i śmieje się ze robi co chce nawet w sądzie
    Autor:.... Data: 2016-10-14 14:58:56
  • A rodzina , przyjaciele ? Sąsiedzi teraz piszą komentarze a gdzie wtedy byli? Przecież są instytucje pomagające . Ja szukałam pomocy ja działo się zle a nie po latach . Teraz to się cieszę że mam cudowne dzieci które dobrze wychowałam bez ojca . Walczyłam jak lwica ale wtedy kiedy był na to czas . Teraz nie chce pamiętać już tego co było . Szkoda życia
    Autor:mojezdanie Data: 2016-10-14 14:40:34
  • Ile wcieleń ma jeszcze ten ojciec. Coraz to nowych sztuczek używa aby sie wydawało, że go ktoś broni. Schizofrenia do potęgi. Nie zamydlisz ojciec nam oczu, zmieniając nicki. Wszystko co mówisz świadczy o Tobie, coraz to gorzej. Tak, dobrze napisałeś, tu wiedzą jak trzeba pisać, tylko w twojej głowie jesteś niewinny. Jesteś ślepy.
    Autor:ślepiec Data: 2016-10-14 14:37:23
  • ciesze sie z calego serca ze nie wiesz co znaczy zyc z psyhopata pod jednym dachem i nie miec oparcia od nikogo ....
    Autor:.!. Data: 2016-10-14 14:31:19
  • A ja mam pytanie \r\nCzytam tak sobie i zastanawia mnie fakt czemu Pani autorka nic z tym nie zrobiła przed rozwodem . Mogła wsadzić lobuza za kraty jeśli znęcał się nad rodziną . Teraz się pani przypomniało jak było jak dzieci były maleńkie . Z artykuły wynika że córka ma 19 lat .\r\nWięc i o co chodzi ? Taki artykuł powinien się pojawić 10 a nawt 20 lat temu .\r\nJa też miałam kiepskie życie i wszyscy dookoła to widzieli \r\nNie wyobrażam sobie że teraz miałabym rozdrapywac stare rany . 10 lat po rozwodzie to szmat czasu i wiem że wspomnienia bolą ale nie wierzę że nie było czasu wcześniej w trakcie małżeństwa na osady i kary \r\nW życiu nie zostawilabym dzieci z kimś kto był tak złym mężem i ojcem . Pani pracowała więc On z nimi zostawał . Niedowiary , urzekające .
    Autor:mojezdanie Data: 2016-10-14 14:23:33
  • Stary jaki oblatany na kompie, już dawno świrował flirty przez Internet na kurniku i innych, także cwaniak zacny, nie wie jednak z kim walczy. Sądził, że wszystko ucichnie i przejdzie mu obok nosa. Miejsce smiecia i przestepcy jest w wiezieniu oraz na cmentarzu. Zwykly smiec co kobiete swoja bije i uderza tylko w slabszych, taki cwaniak.
    Autor:do starego Data: 2016-10-14 13:59:29
  • Wszyscy widzą jak trzeba tu pisać. Jeśli ktoś ma odmienne zdanie to jest zerem a winny i tak ich stary. Faktycznie ma ktoś coś z głową. Nie warto się wtrącać w takie sytuacje.
    Autor:??? Data: 2016-10-14 13:20:25
  • Wyluzuj stary wszyscy wiedzą że negatywne wpisy to twoje. Bądz facetem z jajami i zapewnij córce godne życie.Matka da sobie rade sama. Synów zostaw w spokoju oni od ciebie nic nie chcą , broniom tylko swoją siostrę i matkę które bardzo kochają
    Autor:akzs Data: 2016-10-14 12:24:51
  • Pasuje do oprawcy. A rodzinę to Ty zostaw w spokoju bo pamiętaj kto mieczem wojuje to od miecza ginie.
    Autor:wiersz Data: 2016-10-14 12:23:30
  • Gdy Ci smutno idź na cmentarz tam się szybko opamietasz Tam na górze ujrzysz trupa jak mu w słońcu błyszczy **** pies go wa..I koń ho j. ..W nikt biedaka nie pogrzebie. wiatr mu nawial liści kupa Śpij biedaku C...j co w d...e. Pasuje do porady.
    Autor:wiersz Data: 2016-10-14 12:21:53
  • Syn napisał prawdy gorzkiej i ojcu i tylko patrzy jak tu pokazać na siłę ze to łon jest zły. Nawet jeśli to jest Pikuś co do twoich wyczynow Panie szanowany. Syn jak pisał mógłby wiele nauczyć. Żenujący typ z tego oprawcy. Ah ze tacy się rodzą.
    Autor:lara Data: 2016-10-14 12:14:05
  • Haker cała ja i te .... Ale to jest rura haha prymityw jak się patrzy. Nie usilnie chce pokazać jaki każdy jest zły a on niby ten pokrzywdzony. Ty w to wierzysz,czy myślisz że inni uwierzą?chory łeb na maksa
    Autor:dobry Data: 2016-10-14 12:08:57
  • ****://****.wykop.pl/link/510411/rafal-naczynski-nowe-wcielenie-rafala-ruli-czyli-fenomenu-wsrod-plagiatorow/
    Autor:.... Data: 2016-10-14 11:58:27
  • Do haker poznań co ma piernik do wiatraka? Twoja wypowiedź jest w stylu "kochającego tatusia " także uważam iż szanowny pan tata teraz atak przerzucił na następne swoje dziecko....straszne..!!!
    Autor:Rozbawiona Data: 2016-10-14 11:57:04
  • Każdy wie że to Ty facet, ewidentnie nie możesz przeżyć że ex żona zwiala od Ciebie więc przez 10 lat ja nachodzisz ciagasz po sądach jak widać a kiedy ona rusza z kopyta to piszesz takie bzdury ze to śmiech na sali starcze. Boli Cię ze życie układa bez Ciebie i twoich pięści co? Omamic to nikt nie da się tobie zwyrodnialcu. Dziadygo ty
    Autor:doStarego Data: 2016-10-14 11:40:42
  • A potem musiała sprzedać ten samochód bo tatulek wiecznie urywal w nim lusterko . Skąd ty gnoju wiesz jak żyły te kobiety ? Skoro nie kontaktowałes się córka ,? nie licząc nocnych schadzek po pijaku
    Autor:sasiad Data: 2016-10-14 11:37:13
  • Przez 10 lat nie potrzebowała pomocy Była szczęśliwa i żyła beztrosko z córka Stać ja było na dobre życie , samochód i na to żeby kombinować coraz to inne zaświadczenia od lekarzy Co się stało że przemowila Ludzie nie dajcie się omamic .
    Autor:nierozbawiona Data: 2016-10-14 11:24:32
  • Wyraźnie pomocy potrzebuje matka,ojciec katowal całą rodzinę. A syn jest w takiej branży a nie innej,konkurencja duża.
    Autor:doHakera Data: 2016-10-14 11:11:18
  • Syn tej autorki to facet i złodziej zakładowych projektów internetowych. Kiedyś tytułował się jako Rafał Naczyński. Więc nazwisko to samo i czeka teraz na pomoc gdzie kiedyś sam oszukiwał ludzi w sieci i nie tylko.
    Autor:haker Poznań Data: 2016-10-14 10:30:23
  • Autorka. Bardzo dziekuje Panstwu za wsparcie i dobre slowo.Jakakolwiek ewentualna chec pomocy od panstwa,bylabym niezmiernie wdzieczna(dane moje do osiagniecia w redakcji),tutaj odnosze sie tez do adwokata ktory tutaj sie odezwal,prosze o kontakt.Nie ukrywam ze zalezy mi na tym aby media pomogly mi postawic ta sytuacje na nogi.Tak za duzo juz stracilam a za chwile zapadna ostateczne decyzje apelacyjne. Ta sprawa musi ujrzec swiatlo dzienne, szczegoly tej histori ktore mam do przekazania sa przejmujace i nie do zaakceptowania.Tak drodzy czytelnicy nigdy nie prosilam o pomoc, zmagalam Tak sie sama, lecz teraz ograbiono mnie ze wszystkiego i prosze POMOCY.Ktos musi przeciez znac wyjscie z tej chorej sytuacji.To nie ja powinnam zyc w biedzie i utrapieniu.Tak razace niszczenie pokrzywdzonego!Krzycze NIGDY WIECEJ i czekam na informacje.Pozdrawiam goraco wszystkich
    Autor:Autorka Data: 2016-10-14 07:44:37
  • bulwersujące jest to że można się znęcać nad rodziną i być na wolności
    Autor:belk Data: 2016-10-13 16:38:31
  • Brawo dla osoby która w końcu nazwała rzeczy po imieniu
    Autor:rozbawiona Data: 2016-10-13 13:07:45
  • Trzymam kciuki za te kobietę i jej dzieci, krzyczcie o tym a żeby lepiej artykuł się indeksował w wyszukiwarce brakuje kilku dobrych tagów: Krzysztof Rula damski bokser; psychopata Krzysztof Rula Bełchatów; Krzysztof Rula bije dzieci; Krzysztof Rula przestępca na wolności; Sąd w Bełchatowie łamie prawo; Sędzia z Bełchatowa bierze łapówki;
    Autor:seo master Data: 2016-10-13 13:04:22
  • To co napisal ten chkopak to jest namiastka tego co ten tyran zgotowal tej rodzinie. Sąsiedzi bali się interweniować , ponieważ nie oszczędzał swojej agresji tez do innych ludzi. Panie K. Przerażenie pana dzieci powinno się panu śnić po nocach
    Autor:były sąsiad Data: 2016-10-13 12:07:19
  • Namawiałem mamę na ten ruch już dawno, w formie bloga cała historie będzie się dobrze czytać. Sędzia bierze w łapę czy z natury jest takim bucem? Mam nadzieje, ze to wszystko wyjdzie. Wiedza z marketingu i internetu pomoże, żeby inni dowiedzieli się co za cyrk jest w Bełchatowie. Kobiety otworzą oczy i zaczną walczyć o swoich facetów którzy na to zasługują a te które zle wybrały będą miały się gdzie zgłosić. Mama lubi wspierać i pomagać innym, z takim bagażem powinna założyć fundacje. Zobaczymy jak Poznański sąd pomoże naszemu tatusiowi. Karma wraca zawsze. W tym przypadku trochę przysnęła. Pani Dorota to następna zmanipulowana kobieta, nikt Ci kobieto zle nie życzy, ale kim jest człowiek który podnosi rękę na kilkumiesięczne dziecko? Odpowiedz sobie na to pytanie. A wigilia to cyrk bo ojciec sobie życie odbierał z 1000 razy. Jak się mam z nim rozwiedzie to się powiesi. A mogłeś cepie.
    Autor:Syn Data: 2016-10-13 12:01:56
  • Syn - serce boli jak się to czyta... pokłony dla Was i mamy, że jesteście takimi silnymi ludźmi i bronicie swojego dobra. Oby jakaś odpowiednia służba się tym zainteresowała. A karma zawsze wraca pamiętajcie... pozdrawiam
    Autor:mama Data: 2016-10-13 11:39:48
  • Wynos się gnoju stąd bo i w pracy się od dawna na Ciebie każdy szykuje. Gdzie twoja stopa się nie pojawi to pokazujesz swoje chamstwo. Jeżeli Cię diabeł tu na ziemi jeszcze chroni to kwestia czasu ale tam u góry juz zostaniesz rozliczony. Dorota uciekaj od psychola póki czas. Naszej kochanej autorce nie udało się uchronić dzieci do końca, ale ty mozesz uchronić siebie.
    Autor:dobry Data: 2016-10-13 11:29:14
  • Ludzie tu piszą tacy ze nawet w moim imieniu piszą to co chcą.
    Autor:obcy Data: 2016-10-13 11:08:06
  • Facet który bije kobietę na oczach dzieci to najgorsze dno w społeczeństwie. Przerażającym jest, że człowiek rozumie sens w zabiciu drugiego. Ojca nigdy nie miałem a mieszkał pod tym samym dachem. Przykro się robi patrząc na rodziny gdzie facet jest facetem a nie **** która nie potrafi być wsparciem, radością i duma. To co moja matka opisała to tak naprawdę 10% sytuacji. Książka nawet by tego nie pomieściła. Mój ojciec mnie tłukł z nienawiścią a nie bił czy dawał klapsy. Bić dziecko kablem do krwi? Gdzie było prawo? Pamiętaj pajacu ze karma wraca, już minęły czas ze ktoś się Ciebie boi. Mógłbym Cię wiele nauczyć szanowny Krzysztofie Rula, a na pewno jak szanować kobietę i swoje dzieci. Moje szkraby są najważniejsze i nigdy się mnie nie bały. Nigdy nie zrozumiem tego chorego mózgu i tego sumienia którego noe posiadasz, tłuc rodzine która ucieka po sąsiadach, wbijać nóż w lodówkę przy głowie swojej żony. Ciesz się chłopie ze mamy swoje rodziny bo Twoja nowa laska dawno rzucałaby kwiat na grób. Za zniszczenie życia a jeśli młoda skrzywdzisz to Cię w końcu odwiedzimy. Dwóch synów których spłodziłeś i każdy ma ochotę napluć Ci w twarz. Gdyby nie matka to dawno by Cię nie było. A kolejna historia, uderzyłeś niemowlaka. Za to chociaż ręce wypada ci odciąć. Do kobiet żyjących z psycholami. Bywają sytuacje ze nie macie dokąd uciec, dokąd iść. Znajdźcie w sobie sile do walki i przerwijcie cyrk swojego życia jak najszybciej. Zasługujecie na więcej i nikt nie ma prawa wami pomiatać. Manipulatorów jest pełno, wspomniany sędzia imbecyl czy kochający tatuś który częściej bił swoją rodzine niż kolegów.
    Autor:Syn Data: 2016-10-13 11:06:30
  • Właśnie liczy się kasa i kasa a czy przez to 10 lat szanowny tata starał się o relacje z córką? Zwrot kosztów alimentów od dziewczyny która wkroczyła dopiero w dorosłe życie? Wszyscy wiemy jak jest z praca . Ciężko znaleźć umowę o prace. A za najniższą krajową samemu ciężko wyżyć. Widzę po tym artykule jawną złośliwość ze strony byłego małżonka. Mama kredyt wzięła by go spłacić teraz córka może ma wziąć i spłacić ojca? My rodzice chcemy wszystko dać naszym dzieciom a tu taka podłośc ze strony ojca. Kobiety trzymajcie się. ..
    Autor:mama Data: 2016-10-13 10:39:29
  • Obcy co to ma do rzeczy ? Tu mówi się o tym ze ojciec chce wyraźnie zniszczyć matkę za to ze się z nim rozwiodla, wciągając w to niewinna dziewczynę. Który ojciec zakłada sprawę o podział majątku a za chwilę zabiera córce alimenty ? Biedny tatus czy złośliwy psychopata?
    Autor:gość Data: 2016-10-13 10:29:33
  • To zadaj sobie podtawowe pytanie. Jakim byłeś ojcem ze tak jest? Pieniądze to jedno żeby żyć są potrzebne ale są i wiele ważniejsze sfery.
    Autor:obcyVpredator Data: 2016-10-13 10:14:49
  • Moje dzieci też teraz mnie nie znają a wychowywałem je z druga żona bo ich matka zmarła jak były małe. Jak ojciec dawał pieniądze na wykształcenie to jakoś umiały się zachować ale gdy teraz mają swoje rodziny to o ojcu przestały pamiętać. Nie jestem człowieku twoim ojcem. Ale poczytać warto.
    Autor:obcy Data: 2016-10-13 10:08:41
  • Osób które Cię znają K. nie oszukasz. Podkładając komuś kłody pod nogi pamietaj, że sam możesz się o nią kiedyś przewrócić..
    Autor:dobry Data: 2016-10-13 10:04:10
  • Szanowany K.. chyba nie taki szanowany pracownik kwb skoro załatwia się lewe zaświadczenia od lekarza, siedzi się w domu udając chorego a potem opowiadając w pracy " w tym miesiącu będą mniejsze alimenty ". Za dużo ludzi zna pana szanowanego "
    Autor:dobry Data: 2016-10-13 10:00:48
  • Skoro 'obcy' pisze tu znów o "kasie" to musi być to znów podszywajacy się pan K. .. Ludzie nie są tak głupi jak tobie się wydaje. gdybym nie wiedział ze chodzi tu ojca to pomyślałbym, że rozmawiam z jakimś malolatem a nie z dorosłym mężczyzna. ..dorosły pytanie czy dojrzaly??
    Autor:były sąsiad Data: 2016-10-13 09:57:08
  • Obcy- a co mogą mieć do zaoferowania ojcu dzieci przez niego katowane? Prawo nie jest dla kobiet. Prawo jest dla ludzi walczących o dobro swoich dzieci a nie dla walczących ze swoimi wlasnymi dziećmi. Jak to mówią ile dasz tyle odbierzesz . najpierw jest rodzic dla dziecka potem dziecko oddaje ta dobroć rodzicom. Strach , uciekanie z własnego domu to nie miłość. W jednym z komentarzy owy ojciec napisał ze prał i gotował. No tak . Musiałem wyprać to odbije swoje emocje tłucząc zone i dzieci. Współczuję toku myślenia. A obecnej kobiecie dziwie się, ze wyszła za kogoś kto był tyranem i chce byłam żonę wprowadzić w biedę. Kobieto tak samo ciebie kiedyś może tak potraktować. Z
    Autor:stop przemocy Data: 2016-10-13 09:50:01
  • Obcy żal mi Cię
    Autor:obcyVpredator Data: 2016-10-13 09:34:19
  • A mnie się wydaję że obecna żona to była potrzebna aby mieć pretekst w sądzie ze ma nową rodzinę jak z listu wynika szanowany haha ojciec złożył pozew zaraz po ślubie pytanie czy ta żona Nowa zdaje sobie sprawę z manipulacji owego partnera czy może mają w tym wspólny interes. Psychol ciągle jak widać nie może się pogodzić ze ex żona uciekła z pod jego łap
    Autor:agent Data: 2016-10-13 09:31:22
  • Prawo w naszym kraju jest dla każdego jednakowe. Czy to jest facet czy kobieta. Cały czas mówi się tu o jednym. O czym? O kasie na które pracuje ten psychopata. Jeśli jest chory to jak można żądać od chorej osoby jakieś pieniądze??? A co mają choremu jego dzieci do zaoferowania??? Raczej nic.
    Autor:obcy Data: 2016-10-13 09:29:32
  • Widze ze najwiecej do powiedzenia tutaj ma szanowny "kochajacy tatus" a i moze jego obecna małżonka....wiecie jak to sie mówi uderz w stół a nożyce sie odezwą!!!!!! i każda pliszka swój ogonek chwali!!!!Wiec Drogi Panie "kochajacy tatusiu" zapamietaj jedno dopóty dzban wode nosi dopóki mu sie ucho nie urwie.
    Autor:rozbawiona Data: 2016-10-13 08:46:20
  • Widze ze najwiecej do powiedzenia tutaj ma szanowny "kochajacy tatus" a i moze jego obecna małżonka....wiecie jak to sie mówi uderz w stół a nożyce sie odezwą!!!!!! i każda pliszka swój ogonek chwali!!!!Wiec Drogi Panie "kochajacy tatusiu" zapamietaj jedno dopóty dzban wode nosi dopóki mu sie ucho nie urwie.
    Autor:rozbawiona Data: 2016-10-13 08:46:20
  • Zastanawiam się, czy do spraw, które założył kochający "tatuś"nie przyczyniła się NOWA ŻONA..., może jej jest kasy mało? najlepiej zabrać dzieciom. Nowa rodzina, nowa żona to i nowe wydatki...
    Autor:Kobieta Data: 2016-10-13 07:51:54
  • Co tu w ogóle się wyprawia, dziecko niezależnie ile ma lat to zawsze dziecko, "ojciec" zabiera alimenty bo córka ma 19 lat tak? No pokłony dla tego pana. Ten facet nie dosyć, że ma płacić na dziecko alimenty to powinien i na żonę za krzywdy jakie wyrządził. Karygodne. Jak rozumiem przez te lata nie odpuszczał, podział po 8 latach mieszkania lokatorskiego, z którego sądownie musiał się wynieść, dostał pieniądze, że sąd to klepnął - dziwna sprawa. Ten człowiek jest serio chory!!!! Trzymam kciuki, żeby wszystko wróciło na właściwe tory drogie Panie.
    Autor:lara Data: 2016-10-13 00:55:47
  • gość pewnie przelej ale sobie rozumu do głowy. Czytać się nie potrafi czy znów tatko pod inny nick się podszywa, tylko pieniądze i pieniądze? A gdzie dzieci w tym wszystkim, no tak matki to zmartwienie, ojciec był dawcą i nie ma obowiązku
    Autor:gość2 Data: 2016-10-13 00:35:54
  • Jeśli zbierane są jakieś datki to może bym coś przelał na konto pokrzywdzonej.
    Autor:gość Data: 2016-10-13 00:24:34
  • Jeśli by tego faceta zamknięto w zakładzie to kto by płacił alimenty - ja i inni podatnicy???
    Autor:gość Data: 2016-10-13 00:14:49
  • Pani która jest teraz żoną tego psychopaty niech zamilknie, kobieto nie tobie oceniać sytuację bo nie masz o tym bladego pojęcia więc sie nie wypowiadaj. Ten człowiek przez wiele lat robił "pranie mózgu' żonie, ona i dzieci były ofiarami osobnika zaburzonego psychicznie , który powinien być zamknięty w zakładzie psychiatrycznym...pisanie o nim człowiek to nazbyt wiele ale nie chcąc sie zniżać do poziomu p. Krzysztofa zadbam o kulturę wypowiedzi. Ten "człowiek" powinien ponieść karę...więc jeśli mówimy o niezawisłości sądu niech takowa zacznie istnieć
    Autor:Aneta Data: 2016-10-12 23:18:26
  • Dużo ojców pierze gotuje i sprząta , ale rzadko który ojciec znęca się nad swoją rodziną. Co ty masz za myślenie facet , to że sprzątales w chałupie to znaczy ze możesz ze swoimi bliskimi robić co Ci się nie podoba ? Brak słów na takich "tatusiów ". Oby wygrała sprawiedliwość a nie zawiść i kasa .
    Autor:Natalka Data: 2016-10-12 22:09:06
  • Z tego co widzę to na prawdę kobiety macie do czynienia z wyjątkowym idiotą :D żenujące jest ze ojciec pisze takie rzeczy podszywajac się pod nickiem kogoś innego . Gościu jesteś cofnie ty w rozwoju , nie upokarzaj się bo i tak nie masz szans....
    Autor:Okrzei4 Data: 2016-10-12 21:48:49
  • ty szanowany... nie pogrążaj się jeszcze bardziej... pamiętaj oliwa sprawiedliwa... żenuła facio
    Autor:dobry Data: 2016-10-12 21:32:24
  • pow15, koleżanka, hmm, i cała ja- jak świrujesz to na jednym niku cwaniaku i idź załóż pampers bo nie nadążysz do toalety ze strachu. ;)
    Autor:Otwarty Data: 2016-10-12 21:27:12
  • pow15 o jakim barze mowa??? o tym do ktorego"szanowany i normalny facet" przychodził i groził ex zonie nozem???? na to akurat tez ta Pani ma swiadkow!!!! Boze chron ta kobiete przed tym świrem!!!!
    Autor:rozbawiona Data: 2016-10-12 21:25:55
  • żadna praca nie hańbi . Nawet w Tesco na kasie młody człowiek.
    Autor:pow15 Data: 2016-10-12 21:20:52
  • pow15.Całaja,koleżanka,hmm niewystarczy?.Jakie odsłony masz jeszcze?.Podszywasz się pod kogoś bo brak odwagi.Czy ty wiesz co znaczy szanowany człowiek?
    Autor:domyślny Data: 2016-10-12 21:18:13
  • pow15 hahahahhaha matka tańczyła w barze dobre...a nie pracowała tam przypadkiem??? Cóż za biedak z tego pana ojca na prawdę chyba będzie mi go szkoda... i szanowany na kopalni..dobre sobie... jak jest wypchnięty na oddział gdzie niewiadomo co zrobić z najgorszym szubraństwem ale tak tak szanowany. Gotował prał?? ihaaaa
    Autor:dobry Data: 2016-10-12 21:08:02
  • wstyd to jest gdy dzieci klamią rodziców. Twierdza ze chodzą do szkoły a prawda jest inna. Każdy rodzic chciałby dla swojego dziecka dobra . Ale nie zawsze dzieci o tym pamiętają . Kto był z tą córką jak jej matka tańczyla w barze ? Ten tyran z artykułu również gotował sprzątal i pral . Czy wszyscy ojcowie to robią ? Ten tyran i bandyta to normalny facet który pracuje w kwb i jest szanowany przez kolegów droga Natalio.
    Autor:pow15 Data: 2016-10-12 21:04:15
  • Cała ja - tu już straszy, nawyki z życia na szczęście już niecodziennego zostały!!! A to karalne groźby chyba są? Ah.. no tak jakie karalne, sędzia jak widać i tak staje po stronie zła.
    Autor:Agent Data: 2016-10-12 20:53:30
  • Pan Hmm, Kolezanka i Cała ja - to ta sama osoba. W internecie nic nie jest tajne. Trzeba tylko mieć narzędzia i wiedzieć jak ich użyć.
    Autor:haker Data: 2016-10-12 20:40:53
  • Natalko bo zapewnie Twoj ojciec jest mezczyzna i poczuwa sie do tego iz jezeli "zrobil dziecko" to bedzie na nie łozyl i nie jest wazne ile masz lat. przepraszam za prostolinijność ale taka jest prawda. rozwiodł sie z Twoja mama a nie z Toba. a ten "Kochajacy tatus"o ktorym mowa w artykule nie powinien nazywac sie ojcem!...brak slów.
    Autor:Milka Data: 2016-10-12 20:21:12
  • dokładnie milka. Jeżeli ojciec chciał jej zabrać alimenty twierdząc że uczy się zaocznie i może sama się utrzymać mógł to załatwić w inny sposób a nie szarpać dziewczynę po sądach . Gdzie większość kobiet wie jaki jest sędzia T.M.. Tez uczyłam się zaocznie tyle ze mój ojciec nie był tak bezwzględny jak ten . poszliśmy na ugode ze do póki nie znajdę pracy będzie mi pomagał finansowo . I do tej pory mimo że jestem już dorosła i mam 25 lat to gdy mam kryzys finansowy ojciec pomaga mi. Wstyd mieć takiego ojca. jak ten o którym tu mowa
    Autor:Natalka Data: 2016-10-12 20:05:09
  • Moi drodzy Pan lub Pani "hmm" pieknie napisal w komentarzu "No ale jaki człowiek taka gra" właśnie jakim człowiekiem musi byc ten Pan który w taki sposób GRA ze swoją corką?????
    Autor:Milka Data: 2016-10-12 19:49:06
  • sąsiadka i sąsiad dokładnie. Niech ktoś pomoże tym kobietom, bo to przechodzi ludzkie pojęcie na co się pozwala, a przez takich sędziów, tacy zwyrodnialcy robią co chcą, ale nadszedł koniec tej męki i tego życzę z całego serca. Od teraz będzie tylko lepiej. W końcu ktoś im się dobierze do tyłków a uśmieszek wspomniany w tekście, prędko zejdzie z twarzy jakże osobliwego, wspaniałego pana ojca. Powodzenia!!!
    Autor:dobry Data: 2016-10-12 19:25:23
  • mamn nieodparte wrazenie ze pan Hmm to własnie kat z danego artykulu,nie wrażenie pewnosc bo to tylko on widzi sprawe po swojemu
    Autor:sasiadka Data: 2016-10-12 19:23:14
  • Szanowny Byly sasiad tak jak juz wczesniej wspomnialam MY sasiedzi wiemy jak bylo i jak jest i gdzie jest prawda! Popieram ta nasza sasiadke i z calego serca zycze jej i jej corce aby ktos w końcu im pomogl!A przede wszystkim My jako sasiedzi mamy obowiazek poswidczyc to co widzielismy a widzielismy i wiemy naprawde DUZO!
    Autor:sasiadka Data: 2016-10-12 19:12:48
  • Ja byłem sąsiadem tej rodziny i znam sytuacje z dwóch stron . To co przeszła ta kobieta razem z dziećmi to nikt z nas nie chciał by przeżyć takiego cierpienia . Drogi panie K niech pan schowa dumę do kieszeni bo po prostu boi się pan tego ze prawda na pana temat może ujrzeć światło dzienne.Każdy tego człowieka się bał na ulicy kiedy nasz rozzloszczony sąsiad latał z nożem po osiedlu. Powodzenia pani życzę a sprawiedliwość na pewno do pani przyjdzie. Kiedyś zaszczuta ofiara przemocy. Dziś pewna siebie kobieta która broni dobra corki.
    Autor:były sąsiad Data: 2016-10-12 18:50:42
  • Dzięki temu artykułowi, który dotarł do odpowiednich ludzi, zostały już podjęte pierwsze decyzje w celu dokładnego zbadania tej sytuacji oraz układów w wymienionym sądzie. Proszę się nie obawiać gróźb o pomówienie. Artykuł jest napisany we właściwy sposób. Nic Pani nie zrobią. Teraz niech się raczej o siebie martwią.
    Autor:Adwokat Data: 2016-10-12 18:45:14
  • Tatuś broni się jak może zwalajac winę na żonę niech zgadnie podła zła kobieta to jak wina ze ja bilem i dzieci. Pożal się Boże tatusiu do 26 roku życia masz zasrany obowiązek płacić na dziecko czy Ci się podoba czy nie więc morda w kubeł i rób z siebie pokrzywdzonego. A właśnie a synowie? Jak poprzednczka i nich żadnej wzmianki nie ma. Najstarszy pewnie aż za dużo wie co? Prymityw z Ciebie gościu.
    Autor:dobry Data: 2016-10-12 18:09:43
  • jak bylo 10 lat temu to sie nie liczy
    Autor:lol Data: 2016-10-12 18:00:25
  • To było ponad 10 lat temu .Sielanka po rozwodzie ...płynąca kasa , zero pretensji \r\nI nagle dziecko urosło , kasa się kończy więc ATAK \r\nŻałosne zagrywki \r\nNo ale jaki człowiek taka gra
    Autor:Hmm Data: 2016-10-12 17:50:56
  • A to że kobieta uciekała z małymi dziećmi w nocy do obcych ludzi żeby schować je przed kochającym mężem i ojcem to tez nie prawda ? Jest wielu świadków tylko nikt nie chce się wtrącać.Szkoda was pozdrowienia kobieto..
    Autor:pow15 Data: 2016-10-12 17:41:14
  • Tak drogi panie/pani"kot" to pieklo tej rodziny musi sie kiedys zakonczyc oczywiscie pomyslnie dla tych kobiet!!!!
    Autor:sasiadka Data: 2016-10-12 17:35:26
  • Szanowny"hmm" a czy owa corka nie byla swiadkiem tych wszystkich zadarzen ktore ow "Kochajacy tata" zgotowal jej i jej bliskim? Tak w ogole to jest napisane w tym artykule iz maja trójke dzieci a widze ze tylko Szanowny "hmm" przyczepil sie dziewczyny!!! bardzo zadziwiajace!!!! czyzby najslabsze ogniwo???????????
    Autor:Milka Data: 2016-10-12 17:31:12
  • Brawo sąsiadko, prawdziwych ludzi tu nam potrzeba. Ludzi, którzy prawdę mówią.
    Autor:kot Data: 2016-10-12 17:25:31
  • Pani Hmm, skoro córka mieszkała z ojcem, puki nie został eksmitowany, to o jakiej prawdzie Pani pisze, którą córka ma poznać od "ojca"? czy nie poznała go jaki był "kochający"? nie musiała uciekać z domu z matka? Jest dorosła i widzi co się dzieje. Matka nie musi jej kłamać, bo z kochającym tatusiem spotykała się w sądzie. I uważam, że dobrze,że walczą. Szacun za odwagę.
    Autor:Kobieta Data: 2016-10-12 17:24:18
  • Kochani znam ta sprawe bardzo dobrze i uwierzcie mi to co jest napisane w tym artykule to tylko mała namiastka tego co ten "Pan" zgotował swojej rodzinie. Po rozwodzie rowniez.
    Autor:sąsiadka Data: 2016-10-12 17:23:57
  • "Kobieta " to nie prawda Fakty się nie zgadzają bo ów autorka kłamie
    Autor:Hmm Data: 2016-10-12 17:20:34
  • Mnie zadziwia i zastanawia tutaj jedna rzecz. Jakim cudem facet, który znęcał się nad rodziną i został eksmitowany z mieszkania, który jak czytam dostał też wyrok- wygrywa sprawę o podział majątku??? to są jakieś kpiny. Trzymaj się kobieto, mam nadzieję, że kiedyś wszystkich winnych dosięgnie ręka sprawiedliwości.
    Autor:Kobieta Data: 2016-10-12 17:17:27
  • Milko a czy owa córka interesuje się zdrowiem owego ojca tyrana ? Czy kiedykolwiek chciała poznać jego prawdę a nie tylko żyje karmione kłamstwami mamy ktorej jedynym celem jest gra na zwłokę Wie ze nie ma szans więc popada w paranoję Gazeta ...telewizja ...moze jeszcze kościół ...
    Autor:Hmm Data: 2016-10-12 17:15:51
  • Komu przypadnie niebo a komu piekło tego nie wie nikt. Lecz moje dzieci nie bawią się takimi bredniami. Maja ciekawsze zajęcie.
    Autor:mieszkaniec Data: 2016-10-12 17:11:03
  • Drogi Mieszkancu miloscia do corki nazywasz przypadkowy kontakt z pretensjami o owe alimenty? to Twoim zdaniem jest milosc?????? a gdzie troska "kochajacego tatusia" o byt dziecka? o stan zdrowia?
    Autor:Milka Data: 2016-10-12 17:04:04
  • Koleżanka to chyba z jednego telefonu co oprawca pisze. Pozdrowienia dla ciebie kobieto głowa do góry .
    Autor:zocha Data: 2016-10-12 16:24:57
  • Koleżanki to czytaj ze zrozumieniem. Jest napisane jak był, że jaka sprawy w sądach. Jaki sąd zabiera uczacemu się dziecku alimenty nawet jeśli nie to szkoła dzienna. Jaki? Ojciec ma zastawy obowiązek utrzymać dziecko na poziomie jakimś do końca nauki tym bardziej że fo stać a nie ostatnia odpowiedzialność się mu ujmuje. Nie trzeba nic mówić,ludzie przynajmniej w większości głupi nie są.
    Autor:dobry Data: 2016-10-12 16:19:06
  • Widać Szanowny ojciec dyrektor się wtrącił chcąc obczernic rodzinę która katowal. Znam takiego pokroju ludzi psychopatycznych którzy manipulują ludźmi, i wszystko co mówią to o sobie samym może w to wierzą może są tak chorzy. Widać tu ze Pan mąż kochał żonę bardzo chorą miłością a dzieci to było zagrożenie ze żonana kimś skupia uwagę że kogoś kocha więc znęcał się nad tymi dziećmi. To rozgrywka żeby dopiec byłej żonie czyż nie?każdy mądry człowiek nie da się omamic głupimi komentarzami Panie tato. Pan teraz czuję się nie pwwlewnie w końcu żona rusza z kopyta co? Życzę tej kobiecie żeby całe zło które otrzymała wraz z dziećmi trafiło do ciebie oprawco ze zdwojoną siłą poczuj to sam co robiłeś swojej rodzinie. bardzo poruszyła mnie historia i już ja znam trochę wczesniej o tym sędzi mówi się dużo ale nikt nic nie robi... teraz to się zmieni. Jeszcze tv. Życzę Pani i dzieciom wszystkiego dobrego i powodzenia
    Autor:pik Data: 2016-10-12 16:11:44
  • Słowo do Kilku Napisane jest ze rozwód był w 2006 roku Przez 10 lat dziewczyna ma problem z nauka Kur....de od 10 lat powinna być mega szczęśliwa ze nie ma ojca tyrana Coś mi tutaj nie pasuje
    Autor:Kolezanka Data: 2016-10-12 16:05:00
  • O co chodzi z tym obdzieraniem ? Czy ten "psychol czegoś od Was chce ? Cytat Ojciec po latach z determinacją walczy z nami w sądzie "obdzierając" rodzinę ze wszystkiego.
    Autor:Hmm Data: 2016-10-12 15:42:33
  • NIE WARTO CIE ZNAC
    Autor:D.R. Data: 2016-10-12 15:37:53
  • Pan Dawid szaleje ... Nie warto ????
    Autor:Hmm Data: 2016-10-12 15:32:50
  • Masakra jesteś tatusiu o dwoch synach juz zapomniales tyle lat sie nie widzielismy a ty dalej swoje znam cie na wylot zeby wiedziec ze to TY "skrzywdzony" KACIE tylko ze teraz jest ta roznica ze po tylu latach przeszedl strach i nienawisc jest tak wielka ze nie jestes w stanie nawet sobie tego wyobrazic ale na szczescie nie jestem taki jak TY a sprawiedliwosc i tak w koncu cie dosiegnie jak na ziemi to w piekle ...AMEN
    Autor:D.R. Data: 2016-10-12 15:30:30
  • A może to wszystko kłamstwo Przecież autorka listy na każde wytkniecie jej kłamstwa używa jednego zdania" BO TAK SIĘ MÓWI " Żenujące jest że po tyłu latach nieobecności ojca i ex męża w ich życiu wszyscy po wyroku korzystnym dla ów "psychika" są chorzy , znerwicowani i nie nadają się do pracy . Troszkę pokory kobiety . Gdzie byliście przez te wszystkie lata przed sprawą . Kasa szła i nie było problemu Trzeba się pogodzić że " bandyta" ma normalny i szczęśliwy dom . Może czas wziąć się za pracę a nie liczyć że do końca życia ktoś będzie Was utrzymywał Ludzie znają jedna prawdę ...czemu wierzą tym słowom Napisać można wszystko ale każdy na swoją prawdę
    Autor:Hmm Data: 2016-10-12 15:30:17
  • Znam ta przemoc o której się pisze. Owa córka nie była ofiarą przemocy. Ojciec ją kochał lecz matką jej bierze od 10 lat kasę i to nie mało. Teraz jest tylko walka o pieniądze bo córką jest dorosłą. Od usunięcia się ojca ze wspólnego mieszkania ani raz go nie odwiedziła. Kto nie zna sytuacji niech nie pisze. Ukłony wszystkim czytelnikom.
    Autor:mieszkaniec Data: 2016-10-12 15:23:43
  • " Koleżanko" co Ty możesz wiedzieć na ten temat????? Przezylas chociaz 1/10 tego co ta dziewczyna? Twierdzisz ze "nie byla orłem"a ja zastanawiam sie jaka TY bys byla na jej miejscu i czy owe sytuacje w ogóle nie wpłynęły by na Twoją naukę, zdrowie?????? Bardzo łatwo przychodzi Ci potępianie tej dziewczyny wiec wnioskuje po Twojej wypowiedzi że jeszcze jesteś młodziutka i bardzo mało jeszcze przeżyłaś... takie osoby jak Ty nie powinny wypowiadać się na tak poważne tematy! Powiem Ci jeszcze coś ważnego gdyby Ta dziewczyna miała normalny dom bez przemocy awantur nie mialaby problemow z nauka i zdrowiem!!!!!!!!!!!!!
    Autor:Milka Data: 2016-10-12 14:20:06
  • Chyba że ,,wzór do naśladowania'' przemówił :)
    Autor:D.R. Data: 2016-10-12 13:02:08
  • ,, Koleżanka '' jakbyś znała ofiarę to byś nie pisała o pieniądzach tylko o sytuacji jaka stworzył ,,wzór do naśladowania'' możesz go ,,pozdrowić'' bo możliwe że jesteś jedną z jego bliskich ,,koleżanek'' ... żałosne i tacy własnie ,,ludzie'' mają najwięcej do powiedzenia o sprawach w których nie biorą udziału BRAWO TY
    Autor:D.R. Data: 2016-10-12 12:59:49
  • Ani jedno słowo nie jest prawda Znam " ofiare " i ona nigdy nie garnela się do nauki więc po co ciagnie kase od ojca. Już dawno tylko się miota a chora nie jest bo znam ja W gimnazjum orłem nie była
    Autor:Kolezanka Data: 2016-10-12 12:57:44
  • Tak zgadzam się z tym ofiarom przemocy sie nie pomaga tylko oprawca .Ja miałam więcej szczęścia .
    Autor:Wiktoria Data: 2016-10-12 12:30:12
  • Ktoś nas to pozwala. Tu telewizję trzeba a ukruci się gnojom z sądu. Psychopaci decydują jak ma być i niszczą kobiety i dzieci. No i ten pseuo tatuś do pierdla z nim.
    Autor:Żenada Data: 2016-10-12 12:29:02
  • Tyle się teraz mówi o przemocy i biciu w s stosunku do dzieci i kobiet, o cierpieniu ofiar przemocy w rodzinie ... Rodzina ? Czy rodzina to przerażone i bezsilne dziecko patrzące jak ojciec ,, wzór do naśladowania: katuje jego matkę, czy rodzina to posiniaczone ciało matki osłaniające dzieci przed pięściami ,, wzoru do naśladowania", czy rodzina to strach, ból, cierpienie i chęć śmierci.... Dziękuje Ci mamo że nie pozwoliłaś aby ,,wzór do naśladowania" nauczył mnie tego co na codzień wypełniało każdy nasz dzień . Boże daj siłę aby ten koszmar się skończył bo ty z góry widziałeś wszystko i rozliczysz to w ostatnich godzinach tej drogi ....
    Autor:D.R. Data: 2016-10-12 12:27:58
  • Pierwsze strachy się pojawiły, tyran czy Pan sędzia? Chyba w końcu ktoś się do tyłka dobral. Myślę że to początek końca tych panów. Kobieto wygraj w końcu. Niech całe zło zabiorą ze sobą. Amen
    Autor:Dobry Data: 2016-10-12 12:23:45
  • Pani niech się szykuje bo będzie pozew o pomówienie i oszczerstwa nie tylko że strony tyrana ale i sędziego
    Autor:Cala ja Data: 2016-10-12 12:10:06
  • To jest normą u pana M(Sędziego!!!),podwyższyć alimenty-a po co niech matka sie martwi,przyklepać złą decyzje pani kurator i ukryć jej nieudolność a po co ,wydać decyzje z datą wsteczną -jaki problem,oddać dziecko do rodziny zastępczej i trzy?ać tam kilka miesiecy w skandalicznych warunkach-nie ma sprawy,i wiele innych rzeczy za które pan m i inni w Bełchatowie i Piotrkowie nie ponoszą odpowiedzialności.Jedna wielka klika,powiązania rodzinne,tuszowanie ,eliminacja itp.w majestacie prawa.To norma w tym Sądzie i mieście gdzie pracuje cała rodzinka K. pozdrawiam
    Autor:zainterosowana Data: 2016-10-12 11:58:43
  • To są jakieś jaja ja proponuje Ekspres Fotoreporterów lub Sprawa dl fotorep.Ten barani łeb musi za to Ci zapłacić podwójnie z nawiązkom i extra premią za twoje zdrowie i twojej rodzinie (wiem o co kaman) Jescze jedno nie wiem czy w tym artykule słowa "ojciec" nie powinnaś zastąpić p...a lub darmożerca na twoim organizmie.No cóż takie mamy sądy w tym kraju. Pozdrawiam.
    Autor:Kus kus Data: 2016-10-12 11:36:22
  • W Piotrkowie to są adwokaci co byli sędziami, ale za mało zarabiali, to zostali adwokatami. Teraz to dopiero szopki są. Jak taki chce za wszelką cene wygrać sprawę, to nie ma bata, w ciemno można na niego postawić. Zawsze wygrywa. Szopka noworoczna to przy tym cyrku to pikuś. Taką mamy sprawiedliwość.
    Autor:Cyrk Data: 2016-10-12 08:02:49
  • W Piotrkowie orzekają całe rodziny sędziów z Bełchatowa, to jak ma być inaczej.
    Autor:prawo Data: 2016-10-12 07:36:38
  • Tak się dziej nie tylko w Bełchatowie. Piotrków ma to samo.
    Autor:gangrena Data: 2016-10-12 07:25:31
go to top