Przewodnicząca Rady Miasta nie została odwołana - INFO BAI
bai
info bai
katalog bai
gielda bai
Bai Andrzej Kurzawa

 
Sobota, 24 sierpnia 2019
Wybierz miasto na mapie
Przewodnicząca Rady Miasta nie została odwołana
Data dodania: 2016-09-29 18:20:33
Przewodnicząca Rady Miasta nie została odwołana
Źródło zdjęcia: INFO BAI A.K.
Wynikiem głosów 11 za odwołaniem i 11 przeciw odwołaniu i jednym głosie wstrzymujacym na tą chwilę nie będzie zmiany na funkcji przewodniczącej Rady Miejskiej w Bełchatowie.

Do odwołania jej z tej funkcji potrzebna była bezwzględna większość głosów.

Przed głosowaniem w imieniu Klubu Plus, Dariusz Matyśkiewicz oznajmił, że radni Plusa będą głosować za pozostawieniem na stanowisku Pani Elżbiety i tak też uczynili.

Korzyścią jednak z tej batalii jest fakt, że teraz już jest wiadomo, kto z kim trzyma.
. Choć głosowanie było tajne, to wiadomo który z radnych po której stoi stronie.

Od tej pory nie ma już koni trojańskich w szeregach przeciwstawnych obozów. Przynajmniej na kluczowych stanowiskach i funkcjach. Sytuacja wobec tego i tak zacznie się normować i uspokajać.

K.A.

.
Tagi: Odwołanie przewodniczacej rady miasta, głosowanie, Bełchatów
Dodaj nowy komentarz:
Redakcja portalu info.bai.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zawartych w komentarzach użytkowników. Osoba zamieszczająca opinie zawierające treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie, naruszające prawa portalu info.bai.pl i jego wydawcy lub innych osób albo naruszające zasady współżycia społecznego może ponieść za ich treść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  • Kiedy przyniesiesz zwolnienie od normalnego lekarza?
    Autor:BKS Data: 2016-11-25 20:01:05
  • A ja myślę, że temat nie jest wyczerpany i że będzie ciąg dalszy ...
    Autor:uwaga Data: 2016-11-25 18:59:46
  • Nic dodać nic ująć. Wyborcy mają pełen obraz sytuacji.
    Autor:oko Data: 2016-10-06 10:53:29
  • Temat sie wyczerpał?
    Autor:Wyborca Data: 2016-10-06 09:27:54
  • A Ciebie już opuścił znojomy....rozum.
    Autor:Boli Was Data: 2016-10-05 17:59:42
  • Powolutku zaczynają opuszczać posła znajomi i to nie z uwagi na jego osobę ale ze względu na współpracę z psiapsiółą.
    Autor:rozum Data: 2016-10-05 08:37:19
  • Tak zgadzam się z tobą do wieśki, szambo zrobił K.... Jak tak można, zbratać się z Plusem. A w tym wywiadzie w DŁ sam sobie przeczy. Naturalna dostała przecież poparcie plusiaków a oni skoligaceni są z PO.Zakłamanie i błazenada. Myślicie że ludzie to już rozumu nie mają!
    Autor:Prawda Data: 2016-10-04 20:38:52
  • wielkie szambo to zrobił poseł pchając żonę i jej siostrę oraz swoją siostrę i psiapsiółę do żłoba.A potem namawiając Misiewicza,ludzi PO i Zawadę,by za wszelką cenę pomogli mu to klepnąć.I jeszcze dzięki temu jego śmierdzącemu szambku newsweek miał używanie -niestety nie bezpodstawne.Wstyd i hańba za taki kurzy móżdżek lub świadomą zdradę.Choć ja stawiam,ze to świadom V-a kolumna
    Autor:do Wieśki Data: 2016-10-04 19:51:10
  • Muszę prostować kłamstwa. Gdyby ich nie było, to bym nic nie pisał.
    Autor:Politolog Data: 2016-10-04 19:41:15
  • O rany, politolog daj sobie już lepiej spokój, przestań nurzać się w tym szambie, które sam na siebie wylałeś. Jak czytam twoje komentarze to mam wrażenie że do reszty odebrało ci rozum.
    Autor:Wieśka Data: 2016-10-04 19:11:51
  • Do Politolog. Dobrze piszesz. Kto tu próbuje i działa z PO? Czytałem ten wywiadem i stwierdzam że coś się posłowi już całkem poprzewracało. Mało kto tak we własne gniazdo s...ra. To albo desperacji albo głupoty akt jest. Wylicza tam jak to ludzi z PO z SLD i ZB zatrudnia prezydentowa. A wie może ktoś kto pracuje od Darka w samorządach miejskim i powiatowym?
    Autor:Rodak Data: 2016-10-04 19:08:10
  • Poseł zarzuca prezydentowej w wywiadzie w DŁ, ze współpracuje z PO. Ale prezydentowej nie było na rozmowach koalicyjnych z PO. Spotkanie z PO poprzedziło spotkanie z radnymi, na które zapraszał Kubiak w imieniu ministra. Miało być spotkanie radnych z ministrem i parlamentarzystami z okregu z udziałem prezydentowej. Zamiast ministra na spotkanie przyjechał rzecznik MON Bartłomiej Misiewicz i poslanka z Radomska Anna Milczanowska. Oprócz Kubiaka i Milczanowskiej innych parlamentarzystów nie było. Nie było tez prezydentowej, a radnych było niewielu. Po tym nieudanym spotkaniu elitarna grupa poszła na spotkanie z PO do starostwa. W spotkaniu z PO udział wzięli: Misiewicz, poseł Milczanowska, poseł Kubiak, starosta Wyczachowski, Agnieszka Wysocka, prezes Zawada. Z PO byli: szefowie PO Mekarski i Kula oraz troje radnych powiatowych z PO. Na tych rozmowach nie było prezydentowej, nie było tez szefa PiS w Bełchatowie senatora Wiesława Dobkowskiego.
    Autor:Politolog Data: 2016-10-04 19:01:00
  • Nie ten wygrywa,kto wygrał bitewkę dzięki oszustwu w trakcie kampanii(kłamstwo ma krótkie nogi),ale ten kto wygra wojnę.A jest to wojna O WOLNĄ POLSKę i uczciwi Polacy ją wygrają.Dwa razy karierowicze nie oszukają wyborców,że chcą służyć swojej społeczności,a nie wyłącznie żonom i ich siostrom,własnym siostrom i przyjaciółkom mającym gwarantować bezpieczny układ,ewentualnie załatwią stołki tym,którzy tylko dla nich ich poprą.WOLNA POLSKA wygra bez dyskusji, a uczciwi ludzie wierni od zawsze wartościom wolnej Polski i służby swojej społeczności zmiotą ze sceny karierowiczów i kłamców(działających nie dla Polski tylko dla obcej V-ej kolumny,którzy stanowią największą zakałę każdego środowiska
    Autor:Uczciwy Polak Data: 2016-10-04 18:15:40
  • Do Gryf. Szczerze i obiektywnie jak robisz materiał tv to nie pokazuj przede wszystkim swojej żony tylko tego z kim rozmawia. Wiesz nie jest to widok zbyt apetyczny. To tak dla rozwagi.
    Autor:jolka Data: 2016-10-04 07:57:59
  • Kubiak pomaga ludziom z platformy a kolegom z pisu pomóc niema kto bo przecież "nie rządzi pis" ŻENADA !!! a wiem co pisze, na was to już nawet członkowie pisu nie będą głosować.
    Autor:Polak Data: 2016-10-04 07:51:04
  • PLUS rządzi rada miasta, ma tez wpływ na starostę. Czy PiS na to pozwoli ?
    Autor:Pisowiec Data: 2016-10-04 07:30:08
  • Do EBE24. Kpisz z tv24 wyśmiewasz się z pani MM ale chyba jesteś zgniłym ziemniakiem. Żona waszego wodza pani Monika G. ta to ma dopiero problem. Mimo czynnego uprawiania sportu siłowni męża i pracy w pcs bęben urósł jak opona od ciągnika.
    Autor:Gryf Data: 2016-10-04 01:04:13
  • To rudy lis jest - dlatego! Pogonić go trzeba.
    Autor:Ruda Data: 2016-10-03 19:35:32
  • A dlaczego Kubiak w DŁ wypowiada się przeciw PO jak całkiem sam brał udział w głośnym spotkaniu z ludźmi PO? W co on gra? Zmienia punkt wudzenia jak wiatr zawieje. Chorągiewka.
    Autor:Chorągiewka Data: 2016-10-03 19:32:34
  • brawo Grzegorzu G. z siłowni Gryf jestes dla mnie idolem.
    Autor:bobiX Data: 2016-10-03 17:54:53
  • Niestety poseł robi to co karze mu Naturalna a szkoda bo sądziłam że jest rozsądny i ma pomysł na uprawianie dobrej polityki w mieście.
    Autor:Cccc Data: 2016-10-03 17:20:06
  • Choćbyście się tutaj zapluli jadem, nic wam to nie da. Prawda jest jedna i widać ją gołym okiem. Osobista zemsta i walka o stołki. W połączeniu z bezgraniczną głupotą daje takie właśnie efekty.
    Autor:Mucha plujka Data: 2016-10-03 17:17:55
  • Rządzi już posłem i starostą. Tylko oni się jeszcze nie zorientowali. W urzędach mówią o nich pantofle.
    Autor:Irek Data: 2016-10-03 16:50:39
  • Naturalna to karierowiczka, nachapać się musi
    Autor:Wytf Data: 2016-10-03 16:44:05
  • Nie chce, aby została prezydentem, bo wtedy powrócą rządy PLUSa w jeszcze gorszym wydaniu. Trzeba ja zatrzymać. I zatrzymać posła z rodzina.
    Autor:Comeback Data: 2016-10-03 14:51:20
  • Tak tak zdecydowanie chciałaby rządzić.
    Autor:wróbelek Data: 2016-10-03 14:31:29
  • jak obserwuję karierę Naturalnej/od 2 lat/ to niestety ale szykuje się na prezydenta bądź starostę, ambicje ma ogromne przy pomocy oczywiście posła , nie wierzę jej i nie ufam, to nie jest prawdziwy pisowiec to karierowicz bez żadnej dyskusji.
    Autor:wyborca Data: 2016-10-03 14:09:31
  • głosowałem na darka k i niestety rozczarował na całej linii. Według mnie jego polityka się skończyła. Mam nadzieję tylko że senator nie przestraszył się nieudanego głosowania przeciw Naturalnej, która poświęci wszystko i wszystkich za swoje stołki. Senatorze na facebooku śmieją się że pan poniósł 2 porażki. Niech Pan zrobi z tymi Pluso-pisem porządek. Grają panu i nam ludziom pisu na nosie. My nie chcemy takiego układu.
    Autor:plusopis Data: 2016-10-03 14:02:47
  • Podstęp był po to,by V-ta kolumna mogła rządzić,gdy reżim w otwartej walce przegra.Żołnierze V-ej kolumny właśnie się odsłonili i wystawili,więc są już mniej groźni,niż wtedy,gdy udawali lojalnych i ideowych.
    Autor:jaja Data: 2016-10-03 13:51:57
  • do jarzębiny:bo to V-a kolumna planująca wrogie przejęcie PiS-u,aby stary reżim znów mógł rządzić.Sztandar i program PiS-u PiS depczą,bo był im potrzebny tylko jako trampolina.Z listy trupa politycznego(PLUS,którego skompromitował były przywódca) nie mieli szans wejść do samorządu,więc ubecko podeszli pod PiS, bo wiedzą,że nikt nie ma rentgena w oczach.A poseł od lat był tam ustawiony przez swoich powinowatych po to,by reżim mógł się odrodzić podstępem,gdy w otwartej walce wygra.Dobrze,ze wyszło to już na półmetku samorządowej kadencji,to jest czas na orientację, a jak pisał NIEPOKORNY dla takich zdrajców i kretów Polska podziemna miała w czasie wojny tylko jedną karę.Teraz mamy wojnę ideową,ale wojnę o być albo nie być wolnej Polski.I kara będzie jedna,nie cielesna,ale eksterminacja polityczna.
    Autor:jaja Data: 2016-10-03 12:42:24
  • Tak senator dał sie nabrać jak popierał ja, ale szybko sie zorientował, ze został oszukany. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, bo dzieki temu oszustwu prezydentowa zbliżyła sie do senatora, a oddaliła od posła, starosty i Wysockich.
    Autor:Radny Data: 2016-10-03 12:32:00
  • A senator dał się nabrać.
    Autor:obserwator Data: 2016-10-03 11:50:35
  • PiS wygrał wybory, a bocznym wejściem wślizgnęła się Naturalna(pod szyldem PIS)to jest skandaliczne że jest popierana przez PLUSA,ta kobieta jest obłudna i nie rzetelna.
    Autor:wyborca Data: 2016-10-03 11:37:05
  • Dlaczego ta Naturalna ma aż takie duże poparcie Kubiaka?? Czy może mi to ktoś wytłumaczyć?
    Autor:jarzębina Data: 2016-10-03 10:42:53
  • Czechowska mianowała rowniez siostrę zony Kubiaka na kierownika biura rady kiedy Kubiak był przewodniczącym. Teraz przewodnicząca jest jego protegowana Elżbieta Naturalna.. Wtedy Czechowska była dobra, a teraz jest zła.
    Autor:Hipokryta Data: 2016-10-03 10:38:33
  • Kubiak udzielil kolejnego wywiadu w DŁ wypowiadając otwarta wojnę z prezydentowa. Zarzuca jej brak inwestycji, zle zarządzanie miastem i mianowanie na stanowiska ludzi PO, SLD i ZB. Ale zapomniał, ze prezydentowa przejęła jego siostrę z powiatu mianując ja na dyrektora MCK pomimo, ze był tam konkurs w którym siostra Kubiaka nawet nie startowała.
    Autor:Radny Data: 2016-10-03 10:35:14
  • Kopnąć w d...tych cwaniaków,co sobie całą rodzinkę poustawiali,to nie żaden PiS.Nic Wam nie pomogą zdradzieckie koalicje.Za dwa lata już nikogo nie oszukacie i bier5zcie się do pracy,bo w samorządzie jest miejsce dla prawych,służących swojej społeczności,a nie jej kosztem i kosztem ludzi tworzących ten sztandar od zawsze tworzących wrogie przejęcie,aby ustawić swoje d...i rodzinki i są na rozkazy V-ej kolumny.W czasach II wojny sw.była na to jedna kara
    Autor:NIEPOKORNY Data: 2016-10-03 10:12:03
  • Płakała?? na oczach radnych Klubu???
    Autor:mieszkaniec Data: 2016-10-03 09:41:45
  • Stokrotka to S....a?
    Autor:Lodzik Data: 2016-10-02 17:16:41
  • I wszystko jasne, powrót plusa nastąpił dzięki staraniom dzięki staraniom blondi.
    Autor:Stokrotka Data: 2016-10-02 14:24:43
  • Jak PiS wygrał w miescie, to przewodniczącym powinien być radny PiSu, a nie PLUSa
    Autor:Wyborca Data: 2016-10-02 13:37:23
  • Kto upoważnił Kubiaka do ustawiania samorządu. Poseł nie jest od tego. Nie jest tez szefem PiS, a zachowuje sie jakby był jakimś komisarzem, czy nadzorca. Dziwie sie niektórym radnym, ze mu ulegają.
    Autor:Radny Data: 2016-10-02 12:54:38
  • Lepiej by było, żeby Natura, Wyczachowscy, Wysoccy, rodzina Kubiaka i inni z nimi związani kandydowali z listy PLUS. Niech sie nie kamuflują.
    Autor:Kameleon Data: 2016-10-02 12:49:51
  • Kandydował z listy PLUS, a kiedy PLUS przegrał to razem ze Skorupa formalnie wystąpili z klubu. Sa radnymi Stowarzyszenia Rodzin Katolickich lub czegoś podobnego. Ale głosują razem z PLUSem. Ja ich nie odróżniam, dla mnie jak tyle lat byli w PLUSie, to nie wierze, aby naprawdę zerwali zPLUSem. Jest to wybieg czysto taktyczny. W wyborach znów wystąpią na wspólnej liście. A marzy im sie, aby oni i wszystkie PLUSiaki znaleźli sie na liście PiSu. Liczą na Kubiaka, Wysockich, Wyczachowskiego i Nature.
    Autor:Politolog Data: 2016-10-02 12:45:48
  • Jezus Chrystus powiedział tak tak nie nie wszystko inne od złego pochodzi.
    Autor:Do katolików Data: 2016-10-02 12:45:43
  • Radny Kowalski jest z Plusa???
    Autor:Iiii Data: 2016-10-02 12:11:27
  • Było szybkie doniesienie do prokuratury, aby rozgłosić na sesji przed głosowaniem o odwołanie przewodniczacej. Nie wiemy jak było, ale Wodzinski po tym wszystkim umiał sie zachować. Po chrześcijańsku wybaczył koledze.
    Autor:Kolega Data: 2016-10-02 10:18:20
  • To nie jest ewangeliczne zachowanie. Chrystus w takich sytuacjach kazał brata upomnieć w cztery oczy, a kiedy nie usłucha to wziąć świadka i upomnieć go przy swiadku, a kiedy znowu nie uslucha to upomniec go w większej grupie, a jeśli i wtedy nie usłucha, to zerwać z nm kontakty. W tej przypowieści nie ma, aby donosić do władz.
    Autor:Katolik Data: 2016-10-02 10:12:48
  • Radny Kowalski nie powinien robić wielkiej medialnej afery. Swojego wieloletniego kolegę mógł po męsku upomnieć. A nie wiedząc, ze jest bardzo chory tak go potraktować. Koledzy inaczej załatwiają sprawę. A poseł zamiast być rozjemca postanowił rozwiązać sprawę w myśl zasady z minionej epoki: "ja tobie dam".
    Autor:Obserwator Data: 2016-10-02 10:04:39
  • Dlaczego Karol Kowalski sam nie poszedł do prokuratury, tylko sie wydłużył posłem ? Czy wypada, aby poseł z upoważnienia radnego chodził do prokuratury, aby złożyć doniesienie na innego kolegę radnego?
    Autor:Zniesmaczony Data: 2016-10-02 09:58:14
  • Mamy PLUSiakow w PiSie. Przy głosowaniu sie ujawnili.
    Autor:Agent Data: 2016-10-02 00:14:03
  • Jakim prawem poseł wtrąca sie do samorządu bełchatowskiego ? Sam wtrąca sie bezprawnie i chce wciągnąć władze naczelne PiS. Jak wyobraża sobie kontrole tajnego głosowania radnych ?
    Autor:Radny Data: 2016-10-02 00:06:34
  • Kompromitacja PiS w Bełchatowie!!!
    Autor:Antek Data: 2016-10-01 22:55:53
  • Nie plakała a HISTERYZOWAŁA (wariatków). A tak wogóle senator powinien jej zabronić używania słowa PiS.
    Autor: radny Data: 2016-10-01 21:33:00
  • Jeden z radnych powiedział mi że Naturalna płakała jak dziecko na spotksniu klubu pis. Wiek ktoś więcej? Beksa!!
    Autor:Radek Data: 2016-10-01 19:17:47
  • Dobre zagranie Senatorze, niech pokażą z kim trzymają, niech to będzie dla wszystkich jasne!
    Autor:Wróbel Data: 2016-10-01 18:28:16
  • Dobre zagranie Senatorze, niech pokażą z kim trzymają, niech to będzie dla wszystkich jasne!
    Autor:Wróbel Data: 2016-10-01 18:28:12
  • Kompromitacja to był materiał na pseudo-tv prowadzonej przez mega interesownych ludzi. Niesmaczne było to jak duża ciałem pseudoredaktorka zagrodziła przejście prezydent miasta. To było z jednej strony żenujące zachowanie a z drugiej gwóźdź do trumny wymarzonej kariery p. redaktor. Warto byłoby pomyśleć o kuracji odchudzającej bo tv przekazuje treści również obrazem p. Moniko.
    Autor:Ebe24 Data: 2016-10-01 16:34:41
  • Głosowanie pokazało prawdziwe oblicze decydentów w tym mieście. Warto było zobaczyć to wszystko aby za kilkanaście miesięcy kopnąć w d...pe co niektórych.
    Autor:Azor Data: 2016-10-01 16:28:15
  • Oooo ..... a ja w domu na bezrobociu siedzę a to pech.
    Autor:Ccc Data: 2016-10-01 16:26:14
  • A siostra zony posła to nie jest kierownikiem biura rady w miescie, która została awansowania kiedy poseł był przewodniczącym rady ?
    Autor:Radny Data: 2016-10-01 16:13:14
  • PR. Jesteś "ojcem narodu". Lepiej przypilnuje swoje własne dzieci, a my sobie poradzimy.
    Autor:Radny Data: 2016-10-01 16:06:26
  • No to wyszło. A ja wole gorzka prawdę od słodkiego kłamstwa jakie nam zafundowali
    Autor:Gorycz Data: 2016-10-01 16:02:19
  • PR.. To nie jest zadna kompromitacja lub porażka. Głosowanie posłużyło do ujawnienia prawdy, ze przewodnicząca jest kandydatka bardziej PLUSa niż PISu. Na sesjach przez nią prowadzonych musimy uważać i mieć świadomość, ze bedzie sprzyjała opozycji. Dla ujawnienia tej prawdy warto było przeprowadzić to głosowanie. I uważam to za sukces, który posłuży oczyszczaniu.
    Autor:Radny Data: 2016-10-01 16:00:17
  • Czy mam mowić o nominacjach ludzi z PLUSa, np. W GKSie ?
    Autor:Nepotyk Data: 2016-10-01 15:36:33
  • Siostra Kubiaka została dyrektorem MCKu pomimo, ze na to stanowisko był konkurs, w którym ona nie startowała. Jest rowniez przewodnicząca rady powiatu. Żona posła została mianowana przez starostę na kierownika w starostwie, zaś bardzo bliska koleżankę starosta przyjął do starostwa i mianował na sekretarza starostwa, a wcześniej zastąpiła Kubiaka zostala przewodnicząca rady w miescie i szefowa klubu PiS. Czy mam dalej wymieniać, np. na stanowisku dyrektora w wydziale sportu, czy Prezesa GKS itp. ?
    Autor:Nepotyk Data: 2016-10-01 15:34:52
  • Wnioskodawcom, inicjatorom, wspierającym i całej reszcie doradzam , że po czwartkowej kompromitacji najlepiej będzie dla waszego wizerunku jak spuścicie wieko milczenia nad tą trumną. Każdy komentarz i podgrzewanie dyskusji wam szkodzi, bo przekaz pisany przegrywa z obrazem, zwłaszcza tym na B24.tv lepiej będzie jak znajdziecie temat zastępczy np. jakąś inwestycję albo akcję charytatywną. Cokolwiek byle nie ataki na tych, którzy w czwartek stworzyli wam tylko i aż warunki do tej wtopy\\r\\n Naprawdę.. Nawet na chwilę nie można was zostawić samych.
    Autor:PR Data: 2016-10-01 15:22:07
  • Wyborcy widzą, gazety pisały, internety,
    Autor:Do skorpiona Data: 2016-10-01 15:01:03
  • Którzy ludzie Kubiaka zajmują eksponowane stanowiska, bo nic nie wiem???
    Autor:Pompon Data: 2016-10-01 13:59:17
  • Wyborcy widzą komu sodowa najbardziej uderza i ocenią, ocenia niedługo.
    Autor:Skorpion Data: 2016-10-01 13:57:48
  • W kłamstwie i pomówieniu to brylowali pewni co im sodowa zaszumiala z zb, długo by opisywać
    Autor:Antyk Data: 2016-10-01 13:53:25
  • Natura wcześniej gadała na Wysocką a teraz przyjaciółki???
    Autor:Zbychu Data: 2016-10-01 13:50:13
  • ... ale wojna medialna którą rozpętał poseł własnie na tym polega, że stosują kłamstwa i przekręcanie faktów, po to by w złym swietle postawić przeciwnika. Najczęściej takie nieczyste chwyty stosują potomkowie Lorda Darta Wadera i ludzie posła. Puszczali w różnych najczęściej jednak niszowych mediach i FB kłamliwe treści. Myślą, że jak anonimowa witryna, to nie da się dojść, kto ją zakładał.
    Autor:kłamstwa Data: 2016-10-01 13:07:01
  • Pamietam, ze bai pisał o prawdopodobnym zawieszeniu posła w PiS, a nie o wyrzuceniu, ale potem to zdanie znikło z tekstu.
    Autor:Czytelnik Data: 2016-10-01 12:41:57
  • Nic nie wiem o odwołaniu starosty poza tym, ze przewodnicząca o tym mówiła, aby ratować sie przed odwolaniem
    Autor:Politolog Data: 2016-10-01 12:39:31
  • Do politologa. Właśnie takie wrażenie o spadku pozycji w PIS miały służyć te kłamstwa w NTL o odwołaniu starosty i bai o wyrzuceniu posła z PISU. Jedna i druga redakcja wycofała się z tego raczkiem. I tyle wiesz o tym co się dzieje w PIS. Ale to tylko pokazuje intencje tych pseudoinfotmatorów.
    Autor:Kikut Data: 2016-10-01 12:20:50
  • PiS miał 15 radnych w miescie, ale poseł, który sie zobowiązał zawalil i PiS stracił 1 mandat.
    Autor:Radny Data: 2016-10-01 11:40:32
  • PiS ma w miescie 14 radnych, a nie 13. Teraz jesteś mądry i chcesz rzygac. To cię uświadomię, ze bez porozumienia z ZB mógł wygrać były prezydent, a w powiecie pomimo 11 radnych PiS byłby dalej w opozycji. Dzieki koalicji z ZB macie stanowiska i sie wymądrzacie. Korzystacie z czyjejś pracy i pomysłów. A może to wy jesteście czerwoni, bo stosujecie metody bolszewickie. Kogoś wykorzystać, a potem go kopać przybierając barwy PiSowskie. PiS traktujecie jako trampolinę do niezasłużonej kariery korzystając z dorobku innych. Dalekie sa wam zasady Prawa i Sprawiedliwości (kompetencje, uczciwość, wierność, prawość, sprawiedliwość). Oskarżacie innych o kontakty z PO, a sami to robicie na oczach wszystkich.
    Autor:Stanczyk Data: 2016-10-01 11:38:33
  • PIS nie potrzebuje nikogo do koalicji w mieście ma 13 radnych co daje większość a w powiecie potrzeba 1 dosłownie jednego także skończone te bzdury bo się żygac chce Ziemia jest do ostrzału i tyle.
    Autor:Pis Data: 2016-10-01 11:08:27
  • Zorientowany. Po spotkaniu z PO z udziałem Misiewicza ich wpływy na gorze znacznie spadły. I bedą dalej spadać.
    Autor:Politolog Data: 2016-10-01 11:03:49
  • Ludzie Kubiaka zajmują eksponowane stanowiska, które posłużą do walki o prezydenturę.
    Autor:Wyborca Data: 2016-10-01 10:59:35
  • Fakt. Jak nie potraficie rządzić samodzielnie, tylko wchodzicie w koalicje z PLUSem, to trzeba sie temu przeciwstawić. Jedynym sposobem jest utrzymanie porozumieniach ZB. Jak masz inny pomysł, to przedstaw. Może skorzystamy. Ale pod warunkiem, ze PLUS bedzie w opozycji, bo wzmacnianie go jest szkodliwe dla mieszkańców i dla PiSu.
    Autor:Riposta Data: 2016-10-01 10:56:56
  • Kłos. Bronią sie przed inwigilacja PiSu przez PLUSiakow. Głównym przeciwnikiem PiSu jest PLUS. Wchodzenie z nim w układy jest samobójstwem, o czym sie przekonacie. Poznacie wtedy PLUSa, bo ja znam ich doskonale.
    Autor:Zyto Data: 2016-10-01 10:50:10
  • Naturalna nie znosiła Wysockich i słusznie. Wypchnęła Wysockiego z szefa klubu zajmując jego stanowisko. A teraz sa razem. Laczy ich chyba chęć obalenia Marioli. Rozpoczęli juz walkę o prezydenturę w następnej kadencji. Wysoccy przekonają sie co do szczerości przyjaźni z Naturalna i Kubiakiem jak stracą wpływy na gorze. Tak samo Waldek.
    Autor:Zorientowany Data: 2016-10-01 10:46:09
  • SLD rządzi pod szyldem PIS. To jest przykład na inwigilację pisu przez postkomunę i przejęcia władzy przez inne siły. Mieszkańcy to widzą i wielu członków pisu również. Ale żeby to zauważyć potrzebny jest mózg. Nie musi być bardzo duży ale jakiś w ogóle jednak być musi. Stary rycerz i Mery wspólnie z sojusznikiem strategicznym to właśnie robią przy wsparciu bezmózgów i sprzedawczyków.
    Autor:Kłos Data: 2016-10-01 07:53:30
  • SLD nie ma w radzie ani jednego mandatu a ziemia dwa, to połowa mandatów PLUSA. Czy sprawowania władzy w mieście przez te ugrupowania wobec braku legitymacji społecznej nie uważasz za odszukanie wyborców?? Bo dla mnie to właśnie jest oszustwem.
    Autor:Fakt Data: 2016-10-01 07:45:46
  • Nie po to PiS wygrał z PLUSem żebyście robili dywersje i reanimowali PLUSa. Zwolennicy PiSu sa zawiedzeni waszymi koligacjami z PLUSem. Uważam to za oszukanie wyborców.
    Autor:Oszukani Data: 2016-10-01 00:06:15
  • Żaden hejt nic wam nie da. wrażenia zaskoczenia po B24 nic nie zatrze.
    Autor:Darek Data: 2016-09-30 23:12:09
  • Brak moralności i samokrytycymu. Wstyd za taką przewodniczącą.
    Autor:Darek Data: 2016-09-30 22:58:13
  • Bella donna
    Autor:pop Data: 2016-09-30 22:37:38
  • Elka masz fajną figure prima so
    Autor:mason Data: 2016-09-30 22:17:05
  • A tak niedawno gratulacje Pani prezydent składali ci hipokryci czy nie hipokryci?, bo już się pogubiłem.
    Autor:Zenek Data: 2016-09-30 21:49:25
  • Dobre, warto zobaczyć!!
    Autor:Andrzej Data: 2016-09-30 21:38:46
  • B24, zobaczcie to koniecznie...
    Autor:Zgroza Data: 2016-09-30 21:22:03
  • Senatorze, dlaczego nas pokarałeś takimi ludźmi. Bełchatów Ci tego nie wybaczy.
    Autor:Wyborca Data: 2016-09-30 21:20:20
  • Nie na TO się umawialiśmy
    Autor:Ziemniak Data: 2016-09-30 21:15:50
  • Każdy ma prawo być głupim ale wczoraj niektórzy nadużyli tego przywileju!!
    Autor:Sojusznicy Data: 2016-09-30 21:13:10
  • Wódz to skompromitował wszystkich. Jaki potencjał jeszcze drzemie w żołnierzach Senatora, Mary i Grzesia wielkiego sojusznika taktycznego to aż strach pomyśleć..
    Autor:Karma Data: 2016-09-30 20:58:13
  • Przyjęcie gratulacji z grzeczności, gratulowali hipokryci
    Autor:Bank Data: 2016-09-30 20:56:15
  • Przyjęcie gratulacji z uśmiechem, Himalaje hipokryzji.
    Autor:Mieszkaniec Data: 2016-09-30 20:24:20
  • A tamci przegrali i nic tego nie zmiey!!!
    Autor:Fortel W Data: 2016-09-30 20:16:59
  • Myślą że wygrali?! Nie. Przegrali ludzie kuboka. Czas pokaże szybko jaki mają potencjał.
    Autor:Rudy Data: 2016-09-30 19:48:13
  • Michul ale trafić nie potrafisz, jak w życiu :)
    Autor:RICK Data: 2016-09-30 19:36:17
  • Rick - Adamie - znowu źle zainwestowałeś. Cały czas na tarczy- bidulek.
    Autor:Michul Data: 2016-09-30 19:22:33
  • Czy ktoś słyszał że Dareczek sprzedał Waldka za głosy w obronie Naturalnej? Ktoś wie?
    Autor:Zdrada Data: 2016-09-30 19:14:53
  • Gdyby nie ten wice Gryczka to PiS w powiecie byłby w opozycji. Taki jest fakt.
    Autor:Jurek Data: 2016-09-30 19:13:25
  • VICE nie pełni 2 funkcji jak ta Pani
    Autor:Ziemniak Data: 2016-09-30 18:48:34
  • nadęty VICE w końcu pęknie, powietrze wyjdzie i się skończy heh
    Autor:RICK Data: 2016-09-30 14:33:01
  • Ja nie mogę patrzeć na tego o fałszywej gębie - gdzie wiatr zawieje.
    Autor:Wiatr Data: 2016-09-30 11:48:07
  • Moralista. Nie jest zwykłym pracownikiem urzędu starostwa, lecz sekretarzem, tzn. szefem wszystkich urzędników. Sekretarz zgodnie z ustawa ma być apolityczny. Pełnienie funkcji przewodniczacej RM i szefostwo klubu PiS jest działaniem strykto politycznym, które koliduje z apolitycznoscia sekretarza starostwa obejmującego swym działaniem takze miasto Belchatow. Wiec nie wciskaj ludziom kitu
    Autor:Znawca Data: 2016-09-30 11:46:28
  • Jak mozna pełnic dwie funkcje jednoczesnie w mojej ocenie jest to nie etyczne ,gdyby ta Pani miała chocisz kszte samo krytyki była osoba uczciwa napewno bez chwili zastanowienia pojeła by stosowna decyzjie dla dobra społecznego dla dobra obywateli .
    Autor:obserwator Data: 2016-09-30 11:44:32
  • do heh. Oby! Nie mogę już patrzeć na tego nadętego vice
    Autor:hah Data: 2016-09-30 11:22:07
  • ZB już ma pozamiatane to kwestia czasu
    Autor:heh Data: 2016-09-30 10:28:09
  • Do rady wybierają mieszkańcy i pewnie nie powtórzą błędu.
    Autor:obserwator Data: 2016-09-30 09:49:47
  • jakie funkcje ? jest pracownikiem urzędu Starostwo i pełni funkcję w Radzie Miejskiej : do rady wybierają mieszkańcy także nie ma tu żadnej kolizji moralnej itp. wątpliwą moralność to ma ktoś inny.
    Autor:moralista Data: 2016-09-30 09:20:50
  • Moralności brak ale kasa jest.
    Autor:oko Data: 2016-09-30 09:01:49
  • Do roboty się wziąć a nie o koryta się spierać!!!!
    Autor:noni Data: 2016-09-30 09:01:20
  • Czy moralne jest, aby jedna osoba pełniła funkcje w miescie i powiecie ?
    Autor:Wyborca Data: 2016-09-30 08:45:54
  • Do analityka. Jedni i drudzy mieli tyle samo, po 11 głosów.
    Autor:Analityk Data: 2016-09-30 08:43:25
  • PLUS triumfuje ! Ale niech tak sie nie cieszy, bo wraz z frakcja Kubiaka obronili popierana przez siebie przewodnicząca ledwie 1 głosem i to głosem wstrzymującym sie. Ale tez nie maja większości w radzie.
    Autor:Radny Data: 2016-09-30 08:41:21
  • PiS zawarł koalicje z ZB przed 2 tura wyborów na prezydenta Bełchatowa. Koalicja została zawarta na cała kadencje. Dzieki temu kandydatka PiSu wygrała wybory na prezydenta z kandydatem PLUSa, który rządził przez 3 kadencje. W 2007 r. PLUS zerwał koalicje z PiSem. Aż do 2014 r. PiS był w opozycji. W ostatniej kadencji rządziła koalicja PLUS-PO- PSL. Zawartych porozumień należy dotrzymywać. Nie ma żadnego powodu, aby PiS zrywał zawarta na cała kadencje koalicje. Specjalista od zrywania koalicji jest PLUS. Jest to koalicjant niewiarygodny, który walczył z PiSem kiedy miał władze przez kilkanaście lat. Jednak frakcja Kubiaka nie dotrzymuje zawartej umowy wiązać sie z głównym przeciwnikiem, jakim jest PLUS.
    Autor:Pisowiec Data: 2016-09-30 08:37:56
  • Grzywa posmutniales?
    Autor:Aport Data: 2016-09-30 07:28:15
  • po co sie licytowac jedni wzieli Ziemie Belchatowska i jednego niezaleznego ( Senator mowil na zebraniu ze nie ma koalicji z Ziemia Belchatowska w miescie) a drudzy Plusa po prostu jedni mieli wiecej inni mniej. Takze nie ma co analizowac.
    Autor:do analityk Data: 2016-09-30 07:17:11
  • Najgorszy sort komuny i bardzo niebezpieczny....
    Autor:Biały Data: 2016-09-30 01:03:19
  • Lepszy PLUS niż postkomuna.. \r\n
    Autor:Ja Data: 2016-09-30 01:01:44
  • "na tą chwilę"?? A co już napisałeś drugi wniosek, czy dopiero piszesz?? GRABARZU PIS -u...
    Autor:Prorok Data: 2016-09-30 00:59:47
  • 9 radnych PiS za odwołaniem i 5 za pozostawieniem i wszyscy radni PLUSa tez za pozostawieniem. Powstała nieformalna koalicja PLUSa z częścią PiS związana z posłem i starosta.
    Autor:Odkrywca Data: 2016-09-29 23:59:04
  • No to policzmy głosy. W RM. Klub PiS ma 14 radnych, PLUS ma 6 radnych, ZB ma 2 radne i jest 1 radny niezależny. Przeciw odwołaniu głosowało 11 radnych, z czego 6 radnych PLUSa (deklaracja szefa klubu) i 5 radnych PiSu. Za odwołaniem głosowało tez 11 radnych, w tym 2 radne ZB (podpisały sie pod wnioskiem o odwołanie) oraz 9 radnych z PiSu. 1 radny wstrzymał sie od głosu. Reasumując: za odwołaniem głosowała rządząca koalicja PiS-ZB (9 radnych PiS i 2 radne ZB), a przeciw odwołaniu opozycja z PLUSa (6 radnych) i mniejsza cześć radnych PiS (5 radnych) związana z posłem Kubiakiem.
    Autor:Analityk Data: 2016-09-29 23:52:08
  • Obserwatorze ! Mijasz sie z prawda. Prawda jest, ze PO nie bierze udziału, bo nie ma żadnego radnego w RM. Ale z PLUSem jest zupełnie inaczej. Szef PLUSA i ich klubu radny Dariusz Matyskiewicz oświadczył, ze radni PLUSa bedą głosować przeciwko odwołaniu przewodniczacej, tzn. za utrzymaniem jej na stanowisku przewodniczacej, pomimo, ze jest sekretarzem w starostwie. Ta decyzja była kluczowa, bo wiekszosc radnych PiS głosowała za odwołaniem.
    Autor:Radny Data: 2016-09-29 23:32:25
  • A można było być prezesem spółki miejskiej i prezesem wspólnoty?
    Autor:Ferdek Data: 2016-09-29 23:30:18
  • Redaktor K. A Panie chyba pomyliłeś pojęcia jakich przeciwstawnych obozów Przecież to sam obóz PIS się zwalcza Nie tykaj PO,PLUS co ty piszesz
    Autor:obserwator Data: 2016-09-29 21:17:38
  • naturalne i smutne. całe to zamieszanie daje dużo do myślenia, ale szkoda na to czasu. niech się sami gryzą a my róbmy swoje. tylko co robić podczas wyborów? wszystko tylko nie iść do urn.
    Autor:miko Data: 2016-09-29 20:26:25
  • czy mozna pelnic?,przeciez to takie "Naturalne"
    Autor:kuba Data: 2016-09-29 18:56:45
  • Hihihi
    Autor:stanczyk Data: 2016-09-29 18:45:27
  • To co, znaczy że mozna pełnić dwie funkcje samorzadowe działające na tym samych obszarze?
    Autor:możnaczynie Data: 2016-09-29 18:34:41
go to top